Thomas Røll til FCM ?
-
BW # 163
Thomas Røll til FCM ?
Der florerer rygter om at Thomas Røll måske skifter til FC Midtjylland.
http://www.bold.dk/snak/index.asp?conte ... 9386&cat=1
Hvis det er tilfældet tyder det vel på at vi mister Pimpong, da Røll også er midtbane, og vi lige har hentet Svenne Poulsen i Randers. En byttehandel mellem Røll og Pimpong burde kun være mulig med en betydelig sum med i hatten for Pimpong.
Men mangler vi ikke stadigvæk også en forsvarsspiller som gardering?.
BW # 163
http://www.bold.dk/snak/index.asp?conte ... 9386&cat=1
Hvis det er tilfældet tyder det vel på at vi mister Pimpong, da Røll også er midtbane, og vi lige har hentet Svenne Poulsen i Randers. En byttehandel mellem Røll og Pimpong burde kun være mulig med en betydelig sum med i hatten for Pimpong.
Men mangler vi ikke stadigvæk også en forsvarsspiller som gardering?.
BW # 163
Senest rettet af BW # 163 22. jun 2005, 11:44, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Thomas Røll til FCM ?
Vi har hentet Magnus Troest.
/Damsgaard
/Damsgaard
-
felisan
og mistet Morten Petersen, Henrik Smedegaard & Jan Frederiksen...
mvh
Besek
-
YahooSeeker [Bot]
Mistet Jan Frederiksen? Mistet Smedegaard? Vi har ikke haft dem i et halvt år eller mere, og nu har vi så Magnus Troest oveni.
At Magnus så måske er lidt rigeligt ung er hvad det er, men Marc Møller er jo også en mulighed, hvis Skriver ikke kommer tilbage og KBN eller Mikkelsen bliver skadede.
At Magnus så måske er lidt rigeligt ung er hvad det er, men Marc Møller er jo også en mulighed, hvis Skriver ikke kommer tilbage og KBN eller Mikkelsen bliver skadede.
-
Giuseppe Signori
Re: Thomas Røll til FCM ? ellers Tak.. .
Tror ikke rigtigt på denne historie! Det skulle da lige være hvis Pimpong selv vil til FCK at spille. Altså idet FCK skulle kunne give ham en "bedre" kontrakt end FCM kunne tilbyde ham (og Pimpong ville gå efter pengene - næppe). Tror dog ikke pimgpong ville forlade os til fordel for nogle andre klubber i dk. Men måske kunne der ligge noget under det, med en eventuel bytte handel med Thomas røll (som fck ejer). Dette ville dog være det forkerte skridt, da Røll har toppet i mine øjne. Så heller sats på nye unge spillere!
Så se at tage dig sammen Hr. ørgaard og gi pimgpong en kontrakt forlængelse på 1 år til!. Synes trods alt at pimpong skal videre på et tidspunkt. Men han mangler i mine øjne stadig at bevise at han kan spille godt over en hel sæson, og ikke 2-3 måneder. Han er ikke i mine øjne god nok til at kunne begå sig i en af de store europæiske klubber! Se bare hvordan det gik med Morten skoubo, Peter skov! De franske klubber der har vist interesse må være sekundære klubber.. .
Så se at tage dig sammen Hr. ørgaard og gi pimgpong en kontrakt forlængelse på 1 år til!. Synes trods alt at pimpong skal videre på et tidspunkt. Men han mangler i mine øjne stadig at bevise at han kan spille godt over en hel sæson, og ikke 2-3 måneder. Han er ikke i mine øjne god nok til at kunne begå sig i en af de store europæiske klubber! Se bare hvordan det gik med Morten skoubo, Peter skov! De franske klubber der har vist interesse må være sekundære klubber.. .
-
Ravnen
Re: Thomas Røll til FCM ? Jo Tak.. .
Først og fremmest, Pimpong skal INGEN STEDER! - og jeg vil ikke bytte ham for Røll, no way!
Men hvis Pim ikke er involveret i det scenarie, så skal jeg være den første til at byde Røll velkommen. Vi snakker om en potentiel landsholdsspiller, en mand Morten Olsen troede på indtil han pludselig røg af holdet i FCK.
Michael Hansen bliver ikke yngre, og Røll kunne være en glimrende back up for Hansen.
Men hvis Pim ikke er involveret i det scenarie, så skal jeg være den første til at byde Røll velkommen. Vi snakker om en potentiel landsholdsspiller, en mand Morten Olsen troede på indtil han pludselig røg af holdet i FCK.
Michael Hansen bliver ikke yngre, og Røll kunne være en glimrende back up for Hansen.
-
Peter Ross
Re: Thomas Røll til FCM ? Jo Tak.. .
Hvorfor Røll ?
Han er 28 og i gigantisk formkrise. Han har slet ikke formået at leve op til forventningerne i Silkeborg, hvor det var mangel på reserver, der gjorde at han spillede hver gang...
Derudover skal der vel stadig betales de 1,2 millioner, som der tidl. har været snak om ? Det vil jeg betegne som penge ud af vinduet.
Har desuden hørt rygter om et forestående Rathe-skifte, da han gerne vil have fast spilletid, men hvis det ikke lykkes, så er han indstillet på at kæmpe indtil vinter-pausen.
Peter Ross - Damsgaard er en djævel på en bold-bane !
Han er 28 og i gigantisk formkrise. Han har slet ikke formået at leve op til forventningerne i Silkeborg, hvor det var mangel på reserver, der gjorde at han spillede hver gang...
Derudover skal der vel stadig betales de 1,2 millioner, som der tidl. har været snak om ? Det vil jeg betegne som penge ud af vinduet.
Har desuden hørt rygter om et forestående Rathe-skifte, da han gerne vil have fast spilletid, men hvis det ikke lykkes, så er han indstillet på at kæmpe indtil vinter-pausen.
Peter Ross - Damsgaard er en djævel på en bold-bane !
-
Klauzito
Man kan altså ikke satse kun på unge spillere. Vi skal ud og spille UEFA-cup og RL nu og der skal der noget rutine og mandfolk til, så en spiller som Røll der har prøvet både CL-kval og landskampe vil ikke være det værste at få
-
René
min påstand: Pim bliver - er jeg ret sikker på - derudover stod det tydeligt i HF i går, at vi søger en ny angriber - mit bud er:
Steffen Højer!
(læste i BT i går)
Glimrende mulighed - eksempelvis på en 1½ halvårig kontrakt - herefter vil Baban m.m. være klar til ligaen
God plan, ikke?
Steffen Højer!
(læste i BT i går)
Glimrende mulighed - eksempelvis på en 1½ halvårig kontrakt - herefter vil Baban m.m. være klar til ligaen
God plan, ikke?
-
BW # 163
Steffen Højer har toppet. Ja han har været topscorer de sidste 2 år, men han har også glasben. Jeg mener den angriber vi skal have skal være en mere robust type. Vi har nok små vævre teknikere i truppen. Håber virkelig ikke det bliver Højer, da han er meget skadet. Jeg ser hellere at FC Midtjylland henter en stor svensker. De er kendt for disciplin og let at integrere. Desuden koster de nok ikke alverden, fx. under en forskerordning.
BW # 163
BW # 163
-
Kent
Jeg mener at Røll ville være en helt forkert investering:
1. han er dyr - både i anskaffelse (min. 1.2 mio) og løn
2. vi er godt besat på den centrale midtbane (Hansen, Frandsen, Thygesen, Femi, Rathe)
3. Han har det sidste ½ år ikke vist et niveau, der tyder på at han er en forstærkning (og han har vel stort set spillet alle kampe for SIF i foråret, så det er ikke kamptræning, der mangler)
4. Desuden synes jeg han virker demotiveret - han var ikke ligefrem lykkelig over at komme til SIF, og hans motivation for at spille i FCM er nok ikke større.
Nej, send ham til Norge eller Sverige ligesom resten af FCK's overskudslager.
Kent
1. han er dyr - både i anskaffelse (min. 1.2 mio) og løn
2. vi er godt besat på den centrale midtbane (Hansen, Frandsen, Thygesen, Femi, Rathe)
3. Han har det sidste ½ år ikke vist et niveau, der tyder på at han er en forstærkning (og han har vel stort set spillet alle kampe for SIF i foråret, så det er ikke kamptræning, der mangler)
4. Desuden synes jeg han virker demotiveret - han var ikke ligefrem lykkelig over at komme til SIF, og hans motivation for at spille i FCM er nok ikke større.
Nej, send ham til Norge eller Sverige ligesom resten af FCK's overskudslager.
Kent
-
Kent
BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> Desuden koster de nok ikke alverden, fx. under en
> forskerordning.
>
For at kvalificere til en forskerordning skal de da vist (så vidt jeg husker) tjene min 75.000 om måneden - det er da alligevel en slat.
Kent
-------------------------------------------------------
> Desuden koster de nok ikke alverden, fx. under en
> forskerordning.
>
For at kvalificere til en forskerordning skal de da vist (så vidt jeg husker) tjene min 75.000 om måneden - det er da alligevel en slat.
Kent
-
Denis Egebæk
Re: Steffen Højers skader
Hvor har du fra at han er meget skadet? Han har været med i samtlige 33 kampe i denne sæson, og har spillet 2582 af 2970 minutter. Jeg skal ikke kunne sige om han tidligere har været meget skadet, men sådan husker jeg det i hvert fald ikke.
-
Bjørn
Re: Steffen Højers skader
Der er flere tign der taler imod en steffen højer. For det første er han ved at være oppe i årene, og med det i mente er det nok ikke en position som indskiftningsangriber han ønsker sig. OG med tanke på at vi allerede har folk som David Nielsen og Frank Kristensen i truppen, ville det jo nok være lidt overkill at købe en så dyr mand som Steffen Højer. Desuden har vi jo ikke ligefrme de bedste minder i forhold til selvsamme Højer. Kan ikke huske om det var Fremad eller FCM der lejede ham engang for længe siden, men han var jævnt ringe.
Nej lad os se ned i divisionerne. Eksempelvis kan jeg se at der i Lyngby (2.div.) render to angribere rundt der har scoret rigtigt mange mål. En Morten Nordstrand (fra 1983 og med 22 mål) og en Christian Holst fra færørene (fra 1981 og med 21 mål) Derudover har Kolding FC også en fra 1983, Claus Pedersen, han har såmend også scoret 21 mål. Hvad med at give dem chancen. De er sandsynligvis ikke helt vildt dyre.
Vi har jo også en mads overgaard gående på græs oppe i holstebro, ham kunne vi jo også hente tilbage og se om han overhovedet er værd at satse på.
Nej lad os se ned i divisionerne. Eksempelvis kan jeg se at der i Lyngby (2.div.) render to angribere rundt der har scoret rigtigt mange mål. En Morten Nordstrand (fra 1983 og med 22 mål) og en Christian Holst fra færørene (fra 1981 og med 21 mål) Derudover har Kolding FC også en fra 1983, Claus Pedersen, han har såmend også scoret 21 mål. Hvad med at give dem chancen. De er sandsynligvis ikke helt vildt dyre.
Vi har jo også en mads overgaard gående på græs oppe i holstebro, ham kunne vi jo også hente tilbage og se om han overhovedet er værd at satse på.
-
YahooSeeker [Bot]
Nordstrand og Holst
Jeg kender en del til Lyngbys trup, og således også Nordstrand og Holst!
Holst er en rigtig centerforward, der står på det rigtige sted, og er god til at sparke bolden i mål. Han er god teknisk, og er bestemt ikke nogen stor tank-centerforward. Er nok ikke speciel dyr, men er heller ikke gratis!
Nordstrand er et kæmpetalent. Han er hurtig, god til at løbe i dybden, meget målfarlig og er også god til at gøre sine medspillere gode. Han er netop blevet kåret til årets spiller i Lyngby Boldklub, og han skal nok være dyrere end millionen.
Efter min mening, ville han supplere typer som david Nielsen og Frank Kristensen perfekt, og han vil være en kæmpe gevinst for FC Midtjylland både på kort og på lang sigt! Jeg spår ham en stor fremtid i toppen af dansk fodbold!
Der er i det hele taget mange interessante unge navne i Lyngby lige nu! De er alle gode fodboldspillere, og vil passe godt ind i FC Midtjyllands fodboldfilosofi!
En af de mest interessante navne er efter min mening Rang Shawkat Barawy. Han har gjort det fremragende i forsvaret på Lyngbys bedste hold, og er også fast inventar på u19 landsholdet. Rang er kun årgang 1986, men har allerede præsteret på et meget højt niveau!
Holst er en rigtig centerforward, der står på det rigtige sted, og er god til at sparke bolden i mål. Han er god teknisk, og er bestemt ikke nogen stor tank-centerforward. Er nok ikke speciel dyr, men er heller ikke gratis!
Nordstrand er et kæmpetalent. Han er hurtig, god til at løbe i dybden, meget målfarlig og er også god til at gøre sine medspillere gode. Han er netop blevet kåret til årets spiller i Lyngby Boldklub, og han skal nok være dyrere end millionen.
Efter min mening, ville han supplere typer som david Nielsen og Frank Kristensen perfekt, og han vil være en kæmpe gevinst for FC Midtjylland både på kort og på lang sigt! Jeg spår ham en stor fremtid i toppen af dansk fodbold!
Der er i det hele taget mange interessante unge navne i Lyngby lige nu! De er alle gode fodboldspillere, og vil passe godt ind i FC Midtjyllands fodboldfilosofi!
En af de mest interessante navne er efter min mening Rang Shawkat Barawy. Han har gjort det fremragende i forsvaret på Lyngbys bedste hold, og er også fast inventar på u19 landsholdet. Rang er kun årgang 1986, men har allerede præsteret på et meget højt niveau!