Billeder fra Bronze-kampen
-
TNPihl
Billeder fra Bronze-kampen
Senest rettet af TNPihl 22. jun 2005, 09:21, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Billeder fra Bronze-kampen
tgjensen skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der slet ikke nogen fra Faxe kondi-tifoen???
Skulle der være det? (-:
Skulle der være det? (-:
-
tgjensen
det var der jeg stod, så jeg så ikke så meget. ville have været rart at se den fra en lidt bedre vinkel!
-
Søren
tgjensen skrev:
Mon ikke en af de andre fotografer har fanget den ?
Vagn smider for det meste sine billeder fra kampene dagen efter. Hans billeder kan ses på www.fotovagn.dk.
/Søren
Mon ikke en af de andre fotografer har fanget den ?
Vagn smider for det meste sine billeder fra kampene dagen efter. Hans billeder kan ses på www.fotovagn.dk.
/Søren
-
JesperK
Fandme nogle gode billeder! Thanks for dem - eneste minus ved det er, at man ønsker endnu mere at ha været der 
MEN, hvorfor er Kølle så bidst på det her: http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri12.jpg
hehe!
Well done!
MEN, hvorfor er Kølle så bidst på det her: http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri12.jpg
hehe!
Well done!
-
Ravnen
JesperK skrev:
> Fandme nogle gode billeder! Thanks for dem -
> eneste minus ved det er, at man ønsker endnu mere
> at ha været der
Dejligt at høre du synes om billederne. De bliver lidt uskarpe af at blive gjort små nok til at være på siden, men helt slemt er det nok ikke.
>
> MEN, hvorfor er Kølle så bidst på det her:
> http://www.black-wolves.com/billedgalleri/190605fc
> m-aab/galleri12.jpg
>
> hehe!
>
> Well done!
Sådan dirigerer han løs hele dagen (-:
> Fandme nogle gode billeder! Thanks for dem -
> eneste minus ved det er, at man ønsker endnu mere
> at ha været der
Dejligt at høre du synes om billederne. De bliver lidt uskarpe af at blive gjort små nok til at være på siden, men helt slemt er det nok ikke.
>
> MEN, hvorfor er Kølle så bidst på det her:
> http://www.black-wolves.com/billedgalleri/190605fc
> m-aab/galleri12.jpg
>
> hehe!
>
> Well done!
Sådan dirigerer han løs hele dagen (-:
-
checkmates
Det er synd at der ikke er billede fra f.kondi tifo.
Der må være mange fra nordea der ikke kunne se den tjaa fordi de selv var under en tifo hehe..
fantastisk flot tifo
Den får en double femmer af mig
Der må være mange fra nordea der ikke kunne se den tjaa fordi de selv var under en tifo hehe..
fantastisk flot tifo
Den får en double femmer af mig
-
Ravnen
Var der en tifo på Faxe kondi tribunen også? Det så jeg desværre ikke, der skete så mange ting lige på et minut.
-
kopien
undskyld Ravnen men hvordan kunne du undgå at se det??
Vi havde indhyllet HELE faxe kondi tribunen i plastikstribes i samme mønster som rullebanneret var i..
Må indrømme det er utroligt du ikke har set det da det kom op FØR rullebanneret gik ned over folk, men man kan jo bare håbe en anden har billeder af det....
Vi havde indhyllet HELE faxe kondi tribunen i plastikstribes i samme mønster som rullebanneret var i..
Må indrømme det er utroligt du ikke har set det da det kom op FØR rullebanneret gik ned over folk, men man kan jo bare håbe en anden har billeder af det....
-
Ravnen
Surt show, shit happens. Jeg krydser fingre for at der dukker billeder op af den.
I plejer da at have en mand oppe på TV balkonen?
I plejer da at have en mand oppe på TV balkonen?
-
kopien
Nej vi plejer at regne med jer...
....
Da BWtifo ikke har et kamera (endnu) og ikke altid anvender BW's er det ikke synderlig ofte vi har en mand udstyret med et kamera deroppe...
....
Da BWtifo ikke har et kamera (endnu) og ikke altid anvender BW's er det ikke synderlig ofte vi har en mand udstyret med et kamera deroppe...
-
# 0 Kjær
Re: Billeder fra Bronze-kampen (Off Topic)
Eller hvad med hende:
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri88.jpg
hvornår bliver hun en del af Wolf Pack?
Hvis hun ellers er gammel nok?
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri88.jpg
hvornår bliver hun en del af Wolf Pack?
-
E!
Et forslag til næste sæson kunne være, at give lidt info til Ravnen om hvad tifo der er planlagt. - det vil gøre det nemmer at placere sig "rigtigt" ifht. fotografering af disse.
-
BW#3340
Er Ravnen virkelig den eneste fotograf til at dække begivenhederne på SAS-arena!
Helt ærligt - det må kunne gøres bedre. Jeg deltager gerne, når vi skal løfte noget pap eller plastic, også selvom jeg ikke kan se noget - og selvom jeg ikke kan klappe, når spillerne løber på banen. Alt sammen for at bidrage til festlighederne.
- Men det skyldes, at jeg ved (vidste!), at jeg kan se billeder af det hele bagefter. Egoistisk ? Tja, måske.
Hvad med at spørge en af de lokale avisers fotografer, om ikke de vil hjælpe? Glem det, jeg gør det selv.....
I hører nærmere.
Hilsen Evo8
Helt ærligt - det må kunne gøres bedre. Jeg deltager gerne, når vi skal løfte noget pap eller plastic, også selvom jeg ikke kan se noget - og selvom jeg ikke kan klappe, når spillerne løber på banen. Alt sammen for at bidrage til festlighederne.
- Men det skyldes, at jeg ved (vidste!), at jeg kan se billeder af det hele bagefter. Egoistisk ? Tja, måske.
Hvad med at spørge en af de lokale avisers fotografer, om ikke de vil hjælpe? Glem det, jeg gør det selv.....
I hører nærmere.
Hilsen Evo8