Opbygning af debatforum
-
jj
Opbygning af debatforum
Jeg synes personligt, at det er lidt irriterende, at man her på forummet skal klikke på hvert enkelt indlæg for at se det. Istedet for, som på gf- og ob forummer, hvor man kan se hele tråden med det samme, når man har klikket på et bestemt emne.
Hvad er jeres holdning til dette!
Er i tvivl om dette bliver ændret med det nye og forbedrede forum!!
Senest rettet af jj 12. jun 2005, 22:43, rettet i alt 1 gang.
-
Jean / BW# 1238
Re: Opbygning af debatforum
jj skrev:
-------------------------------------------------------
> > Jeg synes personligt, at det er lidt
> irriterende, at man her på forummet skal klikke på
> hvert enkelt indlæg for at se det. Istedet for,
> som på gf- og ob forummer, hvor man kan se hele
> tråden med det samme, når man har klikket på et
> bestemt emne.
>
> Hvad er jeres holdning til dette!
Det er rart. Graven har altid været sådan førhen. Når tråden bare er en liste med indlæg, så er det umuligt at se hvem folk svarer, da mange ikke bruger citat-knappen.
Nu ser alle forummet på den "rigtige måde" og det er rart, da man så altid ved hvem folk svarer...
> Er i tvivl om dette bliver ændret med det nye og
> forbedrede forum!!
Hvad mener du? Dette ER det nye og forbedrede forum. Det enester der mangler er designet, som skulle være mere BW/FCM-agtigt, men det er vist ikke færdigt endnu.
> > Jeg synes personligt, at det er lidt
> irriterende, at man her på forummet skal klikke på
> hvert enkelt indlæg for at se det. Istedet for,
> som på gf- og ob forummer, hvor man kan se hele
> tråden med det samme, når man har klikket på et
> bestemt emne.
>
> Hvad er jeres holdning til dette!
Det er rart. Graven har altid været sådan førhen. Når tråden bare er en liste med indlæg, så er det umuligt at se hvem folk svarer, da mange ikke bruger citat-knappen.
Nu ser alle forummet på den "rigtige måde" og det er rart, da man så altid ved hvem folk svarer...
> Er i tvivl om dette bliver ændret med det nye og
> forbedrede forum!!
Hvad mener du? Dette ER det nye og forbedrede forum. Det enester der mangler er designet, som skulle være mere BW/FCM-agtigt, men det er vist ikke færdigt endnu.
-
Altoriso
Nu mener jeg nok at den funktion hvor man kunne se alle indlæg godt kunne være rar at bruge af og til..
Hvis jeg feks kommer hjem fra ferie og vil gennemkigge indlæggene er det meget rart at man kan skifte til den type forum.
Men udover det er jeg enig i, at det tit bliver noget rod, når folk svarer i vest, når der bliver spurgt i øst
Var der iøvrigt ikke også noget med at det også var med til at gøre Graven langsommere ?
Hvis jeg feks kommer hjem fra ferie og vil gennemkigge indlæggene er det meget rart at man kan skifte til den type forum.
Men udover det er jeg enig i, at det tit bliver noget rod, når folk svarer i vest, når der bliver spurgt i øst
Var der iøvrigt ikke også noget med at det også var med til at gøre Graven langsommere ?
-
Jean / BW# 1238
Altoriso skrev:
> Var der iøvrigt ikke også noget med at det også
> var med til at gøre Graven langsommere ?
Så vidt jeg husker havde det ikke det store med hastigheden at gøre, men udelukkende fordi mange ikke brugte det rigtigt. Mht. hastigheden var det vist mest links, der var problemet... og så hvem der var online.
Så vidt jeg husker havde det ikke det store med hastigheden at gøre, men udelukkende fordi mange ikke brugte det rigtigt. Mht. hastigheden var det vist mest links, der var problemet... og så hvem der var online.
-
Jean / BW# 1238
Altoriso skrev:
Du havde ret, Jan:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?4,6298,7076#msg-7076
Du havde ret, Jan:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?4,6298,7076#msg-7076