Ikke uenig. Min pointe var blot den, at 15+ er for godt til at sige nej - under andre omstændigheder! Kigger man på Pusic' karriere er den jo ikke vanvittigt prangende, og samtidigt er han jo ej heller helt ung. Derudover ville vi kunne double op i fht. hvad vi gav, men igen, så er timingen skidt, og i øvrigt aner jeg intet om buddets størrelse.pr0j3ct skrev:Så hellere Urena væk, hvis der skal en fra truppen på den post. Pusic er trods alt en potentiel topscorer og har det spil ved jorden som Duncan mangler. Urena har ikke ret meget mere end hastighed og hans egen teknik kan ikke følge med. Han er mere potentiel en angriber der ender nede omkring 0 mål på en sæson. Gode målscorere hænger ikke på træerne.Lund7400 skrev:Angiveligt har der været bud efter Pusic jf. optakten. Under andre omstændigheder og dermed anden timing, synes jeg et salg kunne være interessant, såfremt buddet ligger på den anden side af 15 millioner. Men vi bør nok takke nej, for tvivler på vi har en erstatning i kikkerten, og det er for lidt at køre vores program med Duncan, Paul og Urena.
Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Forlydende var at det var russisk interesse, så kunne godt være et fornuftigt bud. Selvfølgelig enig i at et evt. bud kan blive for godt til at sige nej til og han skal da meget sandsynligt også videre på et tidspunkt, så ikke at fornægte at få lidt for ham.
-
mousebreaker
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Rygtet går at rilwan i aften har fået et brud på anklen eller benet. Hvis det er sandt skal vi vel have to offensive spillere ind og 1 defensiv til at dække sparv. Ønsketænkning vil være en defensiv til højreback også grundet skader hos 32. Mawbil ikke medtaget her. Erik og sisto helt ude at truppen i aften - det tyder på salg nu.
Michael Qureshi @MichaelQureshi 2 min.2 minutter siden
Pione Sisto bekræfter konkret bud han har skulle tage stilling til. Mere på EB.dk snart
Michael Qureshi @MichaelQureshi 1 t.1 time siden
Tjekkede i pausen på MCH Arena. FCM har kun spurgt på Wikheim, ingen forhandlinger. Kun på forkant af evt. Pione-salg
Der er dog godt nok noget af et spring fra Kadlec til Wikheim.
Pione Sisto bekræfter konkret bud han har skulle tage stilling til. Mere på EB.dk snart
mousebreaker skrev:åbenbart ude efter en norsk 22-årig kant
http://www.bold.dk/nyt/avis-fcm-byder-paa-norsk-kant
Michael Qureshi @MichaelQureshi 1 t.1 time siden
Tjekkede i pausen på MCH Arena. FCM har kun spurgt på Wikheim, ingen forhandlinger. Kun på forkant af evt. Pione-salg
Der er dog godt nok noget af et spring fra Kadlec til Wikheim.
-
Steffen am
Erik og Sisto virker belejeligt, men de har også småskader der giver mening at passe på. Så kan være både og. På Steinlein synes jeg også det lyder til at det både kan blive en dreng og en pige.
En defensiv tror jeg er nok, Rømer kan jo dække begge de pladser du nævner.
En defensiv tror jeg er nok, Rømer kan jo dække begge de pladser du nævner.
Er Rilwan ude i en længere periode har vi et problem på kanterne. Hvis man spørger man, skal vi ud og hente en kantspiller mere. Hvis vi også sælger Pione, skal vi pludseligt ud og hente to nye kantspillere.
Jeg ser også gerne at vi finder en gardering på 6'eren, da Sparv næppe kan se sig fri for skader og perioder hvor han måske har brug for pauser.
Jeg ser også gerne at vi finder en gardering på 6'eren, da Sparv næppe kan se sig fri for skader og perioder hvor han måske har brug for pauser.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg bed lidt mærke i at Steinlein og Qureshi stod og snakkede længe sammen ude på banen omkring en time inden kampstart idag. Gad godt at have hørt den samtale
Tror Steinlein har mega travlt i de her døgn.
Enig med Arff, vi har brug for to nye kanter , hvis Sisto ryger og muligvis en 6ér eller en ny CB, hvis Erik ryger. Jeg tror desværre ikke på J.Larsen som fast starter med hans skadeshistorik. Kian ville kunne dække for Sparv på 6éren men så mangler vi en stabil CB til forsvaret. Jeg så gerne vi fandt en spiller der kan kan dække begge pladser ligesom vi har Kian og Sparv. Havde håbet A.Mabil var mere klar til suppen end tilfældet er, så nu hvor Rilwan er ude længe og HVIS Sisto ryger så er vi hårdt ramt på fløjene. Vi har også mistet Sly jo.
Jeg kender intet til den unge nordmand der går rygter om vi har budt på men lyder som en brugbar spiller hvis han kan dække begge kanter.
Nu er der så nye rygter om at Pusic muligvis ryger, hvad gør vi så?-jeg mener ikke Urena har niveaet, så skal vi ud og hente en ny angriber så?
Enig med Arff, vi har brug for to nye kanter , hvis Sisto ryger og muligvis en 6ér eller en ny CB, hvis Erik ryger. Jeg tror desværre ikke på J.Larsen som fast starter med hans skadeshistorik. Kian ville kunne dække for Sparv på 6éren men så mangler vi en stabil CB til forsvaret. Jeg så gerne vi fandt en spiller der kan kan dække begge pladser ligesom vi har Kian og Sparv. Havde håbet A.Mabil var mere klar til suppen end tilfældet er, så nu hvor Rilwan er ude længe og HVIS Sisto ryger så er vi hårdt ramt på fløjene. Vi har også mistet Sly jo.
Jeg kender intet til den unge nordmand der går rygter om vi har budt på men lyder som en brugbar spiller hvis han kan dække begge kanter.
Nu er der så nye rygter om at Pusic muligvis ryger, hvad gør vi så?-jeg mener ikke Urena har niveaet, så skal vi ud og hente en ny angriber så?
-
mousebreaker
Ingen tvivl om at Steinlein går en meget travl mandag i møde. Der er mange mange bolde i luften. Ingen tvivl om det. Brækken ben til Rilwan og interesse for Pusic gør det ikke mindre travlt.
Bliver fedt at følge i morgen. Håber ikke vi er skuffede kl 24.....
Bliver fedt at følge i morgen. Håber ikke vi er skuffede kl 24.....
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Enig.Arff skrev:Er Rilwan ude i en længere periode har vi et problem på kanterne. Hvis man spørger man, skal vi ud og hente en kantspiller mere. Hvis vi også sælger Pione, skal vi pludseligt ud og hente to nye kantspillere.
Efter min mening syntes jeg også at vi står og mangler en gardering for Sparv og en gardering til kanten, (har vi ikke noget talent at trække på her?) specielt med Hassan uheldige situation for øje. Havde også troet at Mabil, ville være tættere på holdet end det ser ud til at han er.
Derud over skal vi selvfølgeligt erstatte evt. salg, Sisto, Svia, Pusic eller andre, med ligeså gode spillere, efter min mening.
Noget lort med Hassan, men når det skulle ske, så var det heldigt at det skete i dag og ikke om 30 timer. Nu har vi mulighed for at reagere. Det kan blive en travl mandag for Steinlein.
- DenStolteJyde
Det bedste vi kan finde frem fra talentrækkerne må være Babajide eller Musefiu. Og ja så Awer Mabil..pr0j3ct skrev:Enig.Arff skrev:Er Rilwan ude i en længere periode har vi et problem på kanterne. Hvis man spørger man, skal vi ud og hente en kantspiller mere. Hvis vi også sælger Pione, skal vi pludseligt ud og hente to nye kantspillere.
Efter min mening syntes jeg også at vi står og mangler en gardering for Sparv og en gardering til kanten, (har vi ikke noget talent at trække på her?) specielt med Hassan uheldige situation for øje. Havde også troet at Mabil, ville være tættere på holdet end det ser ud til at han er.
Derud over skal vi selvfølgeligt erstatte evt. salg, Sisto, Svia, Pusic eller andre, med ligeså gode spillere, efter min mening.
Det giver ingen mening allerede at sælge Pusic. Pokkers med Rilwan, og at spille to nye kanter ind vil nok være lidt et sats, hold hellere et halvt år mere på Sisto.
Jeg tør næsten at lægge hovedet på blokken, og sige at Pusic ikke ryger nogle steder hen. Han ved godt, at FC Midtjylland er et godt sted for ham lige nu, og at konkurrencen mod Duncan, Paul og Urena er sundt for ham.
Jeg læste et sted, og kan selvfølgelig ikke finde artiklen igen. Tror det var sporten.dk i går, at Steinlein udtalte »Hvis dette viser sig at være sandt, skal vi sandsynligvis ud at have fundet en afløser. Det har jeg underrettet vores bestyrelse om,«
Men jeg tolker ud fra disse udtalelser, at vi henter en ny kant ind, hvis man kan finde den rette - så det er lidt en helgardering fra CS' side.
Får vi en ny kant er han kongen, gør vi ikke er bestyrelsen bussemændene
Jeg læste et sted, og kan selvfølgelig ikke finde artiklen igen. Tror det var sporten.dk i går, at Steinlein udtalte »Hvis dette viser sig at være sandt, skal vi sandsynligvis ud at have fundet en afløser. Det har jeg underrettet vores bestyrelse om,«
Men jeg tolker ud fra disse udtalelser, at vi henter en ny kant ind, hvis man kan finde den rette - så det er lidt en helgardering fra CS' side.
Får vi en ny kant er han kongen, gør vi ikke er bestyrelsen bussemændene
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Det peger jo desværre mere og mere mod at det fysikken som bliver begrænsede i Hassans karriere. Rigtig ærgeligt da han i topform har nogle kompetencer som imo gør ham til en af de mest spændende af vores nigerianere i historien. På positiv siden har vi spillet uden Hassan så længe at det ikke burde give det store slag sportsligt ligesom Royer spillede en go kamp igår og ligner en mand på vej frem.Ravnen skrev:Det giver ingen mening allerede at sælge Pusic. Pokkers med Rilwan, og at spille to nye kanter ind vil nok være lidt et sats, hold hellere et halvt år mere på Sisto.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...