Intet er sikkert, men vil da også vurderer Brøndby som kampe favoritter nu.. måske endda med 80%. AGF tager ikke point fra dem, de har intet at spille om og vil gerne forberede sig på kampen om Europa pladsen. Det betyder også vi sikkert vinder over dem på Søndag, men der har BIF FCN og FCN får aldrig point mod BIF.
De professionelle er lidt uenige med dig
Bet365's vurdering for hvor guldet ender
FCM 58,6%
BIF 35,15%
FCK 6,28%
Deres vurdering kommer ud fra det standpunkt, at de tror AGF har noget at spille for og går helhjertet efter sejr. Hvis den da er opdateret efter kampen i aften. Brøndby er desuden favorit mange stedet (baseret på odds - hjemmebane fordel) selv på sider der er lidt mere i AGF´s favør er det samme odds på sejr til begge.
Er du enig i at hvis Brøndby vinder i morgen er de stor favoritter? Det mener jeg bestemt de er.
Men jeg håber da du og Bet365 får ret og at vi vinder guld.
Enig. Synes heller ikke det er er Horsens-øjeblik, og det der kommer nærmest det, er i min optik i øvrigt sidste rinde mod Randers. Men i 18 havde Brøndby kvaliteten, den har vi ikke haft længe. 2 sejre i 8 kampe er pivringe, og så fortjener vi der heller ikke. Længere er den ikke. Og Brøndby gør det færdigt nu, det er jeg sikker på.
Intet er sikkert, men vil da også vurderer Brøndby som kampe favoritter nu.. måske endda med 80%. AGF tager ikke point fra dem, de har intet at spille om og vil gerne forberede sig på kampen om Europa pladsen. Det betyder også vi sikkert vinder over dem på Søndag, men der har BIF FCN og FCN får aldrig point mod BIF.
FCM 58,6%
BIF 35,15%
FCK 6,28%
Deres vurdering kommer ud fra det standpunkt, at de tror AGF har noget at spille for og går helhjertet efter sejr. Hvis den da er opdateret efter kampen i aften. Brøndby er desuden favorit mange stedet (baseret på odds - hjemmebane fordel) selv på sider der er lidt mere i AGF´s favør er det samme odds på sejr til begge.
Er du enig i at hvis Brøndby vinder i morgen er de stor favoritter? Det mener jeg bestemt de er.
Ja hvis de vinder bliver de favoritter. Jeg vil tro den kommer til at hedde ca. 65% BIF, 34,8% FCM og 0,2% FCK.
Hvis den ender X så tror jeg at vores procenter stiger til 62%, BIF's falder lidt til ca. 30% og FCK's stiger lidt til ca. 8%.
Hvis AGF vinder, så øges vores procentdel vel nok til ca. 70%. BIF's falder til ca. 25% og FCK's falder til ca. 5%.
Well I har en pointe om 2018. Men at kunne blive overhalet og tabe chancen for selv at afgøre det i næstsidste spillerunde, er dog hvad der skete dengang. Men hul i det. Tror stadig AGF får point i morgen
FCK skal jo også selv vinde i sidste rinde, det synes alle at tage for givet, de gør, men udebane i Randers er heller ikke nemt - og de kan mærke presset.
Hvis vi smider det jer til Bronze, er det endnu værre end 14, og velsagtens den største fadæse i ligaens historie (i konkurrence med BIF i 18).
FCM 58,6%
BIF 35,15%
FCK 6,28%
Ja hvis de vinder bliver de favoritter. Jeg vil tro den kommer til at hedde ca. 65% BIF, 34,8% FCM og 0,2% FCK.
Hvis den ender X så tror jeg at vores procenter stiger til 62%, BIF's falder lidt til ca. 30% og FCK's stiger lidt til ca. 8%.
Hvis AGF vinder, så øges vores procentdel vel nok til ca. 70%. BIF's falder til ca. 25% og FCK's falder til ca. 5%.
Så er vi ikke helt uenige.
Men alt kan ske og det kan gå hen og blive et VAR øjeblik der bestemmer hvor pokalen skal hen i sidste runde. Ligegyldigt hvad, så har det bare været et meget mærkelig år og mon ikke det bliver godt med udskiftninger i truppen til sommer.
Vi spiller vel egentlig det bedste fodboldspil i laaang tid i dag. Det var så bare på bekostning af organisationen. Især i første halvleg. Fck skaber jo faktisk ikke rigtigt en chance inden det straffe-rødt i 2. Halvleg. Super træls...
Enig i som flere skriver, at det ikke er mod Brøndby og fck ude, at vi taber mesterskabet. Alle vil kunne gå derover og tabe. Det er alle andre pointtab som har været helt hen i vejret.
Lad os se hvad der sker i morgen. X og Brøndby nederlag er guld værd. Brøndby er uden Lindstrøm og Jung, skal vi huske på. Så ingen ved reelt hvad det kommer til at betyde for deres udtryk.
FCK skal jo også selv vinde i sidste rinde, det synes alle at tage for givet, de gør, men udebane i Randers er heller ikke nemt - og de kan mærke presset.
Hvis vi smider det jer til Bronze, er det endnu værre end 14, og velsagtens den største fadæse i ligaens historie (i konkurrence med BIF i 18).
Jeg er konspiratorisk nok til, at tro de får et "straffe" eller "ekstra hjørne" i tilfælde af de mangler mål. Men ja intet er givet. Om ikke andet er der spænding til sidste runde nu.
Smidte føringer
- Foran 2-1 i Farum (udlignet på 5 min)
- Foran 1-0 i Brøndby (udligner på 7 min)
- Foran 2-1 i Parken (udligner på 4 min)
Tilsyneladende har vi noget med koncentrationen og fokus efter føringer. At vi taber tre kampe efter at have ført efter 30+ minutter er elendigt.
Personlige fejl
- Mabil i Farum smider helt selv et point
- Paulinho i Brøndby koster formentlig minimum 1 point
- Erik koster ned sikkerhed to point i Randers
- Cools koster formentlig minimum 1 point i dag.
Det er primært fejl foranlediget af mentale problemer i min optik. For mig er disse to i korte termer det tabte mesterskab, udover de sløve indsatser mod Randers. Skuffende.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -