R31: FC København - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Diebesten skrev:
19. maj 2021, 22:10
Jeg skriver det hver eneste kamp. Cools er piv ringe.
Han var god i efteråret og starten af foråret, men efter hans skade har han været dårliger end Rømer mod Depay

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi bliver kun mestre når vi vinder i Parken og det har vi ikke gjort.

Hvis folk tror på AGF i morgen, så tyder alt også på at AGF vinder i Herning. Vi har ikke vundet hjemme over dem i 4 eller 5 år.

JBT

Indlæg af JBT »

Det lugter af fyring - selvom man spiller godkendt langt hen ad vejen. Men målene pisser jo ind

Det må være ugens mest latterlige straffe i øvrigt

Tvivler på, man overhovedet kan vinde over agf hjemme (bronze er jo ikke engang sikkert)

Tillykke til bif, med at spille den mindst dårlige sæson af alle hold.

Det må hedde selvransagelse i fcm fra nu af - historiens billigste mesterskab og pokal blev pisset væk på det skamligste

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Tror også det sluttede her. Og det vil vel også være mest fair. Sgu en flad fornemmelse at vinde guld på denne måde, ikke at jeg tror, vi gør det. Jeg tror ikke engang, at vi kan gøre det færdigt selv mod GF, det virker til vi er slukket.

Og gider nogen fortælle Sisto, at han spiller på er hold!!! Og at Dreyer gerne må komme igang.

Jeg forstår ikke, at Isaksen ikke kommer ind noget før.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
19. maj 2021, 22:11
At Brøndby for en ny chance for selv at afgøre det - den griber de.

De vandt senest i de var i Århus.
Intet er sikkert, men vil da også vurderer Brøndby som kampe favoritter nu.. måske endda med 80%. AGF tager ikke point fra dem, de har intet at spille om og vil gerne forberede sig på kampen om Europa pladsen. Det betyder også vi sikkert vinder over dem på Søndag, men der har BIF FCN og FCN får aldrig point mod BIF.

Ender vi som mester i år, så bliver jeg glad, men også meget overrasket. Jeg er stadigvæk bange for FCK tager den, De har så meget der går deres vej og ikke kun kendelser men sådan generelt.
Jeg tror vi får store ændringer ligegyldigt hvilken medalje vi ender med. Tror forsat på Priske er træner efter sæsonen men vi kommer til at se mange nye spillere.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Matjavsen skrev:
19. maj 2021, 22:11
Diebesten skrev:
19. maj 2021, 22:10
Jeg skriver det hver eneste kamp. Cools er piv ringe.
Han var god i efteråret og starten af foråret, men efter hans skade har han været dårliger end Rømer mod Depay
Ja til at tygge tyggegummi.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Vil slet ikke kunne overskue fjæset på Fischer, Kvist, PC osv. stjæler de gildet. Så hellere Brøndby. Os bliver det ikke, det tror jeg ikke længere på.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

4 point i 5 kampe er jo håbløst.

At kun at få to point mod Randers og 3 mod FCN er bare ikke mesterligt.
Det er ikke i dag de smider det, men de sidste 7 kampe er bare så skandaløst.

Tillykke til BIF.
Tror de kører AGF over.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Sahl skrev:
19. maj 2021, 22:20

Intet er sikkert, men vil da også vurderer Brøndby som kampe favoritter nu.. måske endda med 80%. AGF tager ikke point fra dem, de har intet at spille om og vil gerne forberede sig på kampen om Europa pladsen. Det betyder også vi sikkert vinder over dem på Søndag, men der har BIF FCN og FCN får aldrig point mod BIF.
De professionelle er lidt uenige med dig
Bet365's vurdering for hvor guldet ender

FCM 58,6%
BIF 35,15%
FCK 6,28%

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Ligner afslutningen fra 2014, hvor vi også smed sølvet og chl kvalen.

To sejre til gf og en til fck..ja, så kommer pokalen til Østerbro... med 58 point.

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Hold kæft en skuffelse, men jeg er stolt af den måde vi spillede kampen på. Aggressivt, fremadrettet og modigt. Men vi har ikke meget held for tiden.

Men inden I alle lader det løbe af med jer, så kig lige rundt i fodbold-Europa. City, Juventus, Barcelona, Real, PSG ligger alle omkring 80 point over en sæson. Det er uhørt. I hvert fald på samme tid. Der er ugler i mosen i år folkens. Corona har lavet ragnarok i den. Spillere, trænere, fans, os alle er mærket mentalt og læg dertil et sammenpresset program som byder spillerne det umulige. Og så uden fans på stadium.

Det ved kloge folk i klubben godt, så uagtet jeres panik skal der nok være rolige hænder på styrbord.

Lad os nu bare tage det mesterskab på Mandag!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Er så gal over det straffe og rødt samtidig, det får enorm betydning for afgørelsen af mesterskabet!

Vi spiller en god 1. halvleg hvor vi dominerer. Men 2. halvleg er ikke godkendt, FCK udmanøvrer os helt taktisk.

Det har været et miserabelt slutspil, vi har selv formøblet det her mesterskab hvis det forsvinder. Vinder vi det alligevel, så har vi knap nok fortjent det. Det er så skuffende vi med vores erfaring og stærke trup, igen og igen kommer til kort i de her kampe. Det er simpelthen ikke godt nok.

MEN... Brøndby skal have en sejr. Alt andet end en sejr gør det muligt for os selv at afgøre det. Jeg tror sgu AGF mindst tager uafgjort. Men bliver det ikke tilfældet, så vil denne dag her for altid blive vores Horsens-øjeblik og en tung tung pille at sluge.

Hold kæft hvor er jeg skuffet og indebrændt. TUNGT

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

2018
BIF snubler i næstsidste spillerunde!
FCM tager guldet

2021
FCM snubler i næstsidste spillerunde!
................

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi må sætte vores lid til AGF nu. Det er en kæmpe fordel at have hjemmebane i denne tid. Brøndby skal trods alt præstere noget, for at overhale os og det tror jeg ikke at de har nerverne til. Samtidig mangler Brøndby to af deres bedste spillere. Det er ikke ovre endnu..

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Ravnen skrev:
19. maj 2021, 22:34
Er så gal over det straffe og rødt samtidig, det får enorm betydning for afgørelsen af mesterskabet!

Vi spiller en god 1. halvleg hvor vi dominerer. Men 2. halvleg er ikke godkendt, FCK udmanøvrer os helt taktisk.

Det har været et miserabelt slutspil, vi har selv formøblet det her mesterskab hvis det forsvinder. Vinder vi det alligevel, så har vi knap nok fortjent det. Det er så skuffende vi med vores erfaring og stærke trup, igen og igen kommer til kort i de her kampe. Det er simpelthen ikke godt nok.

MEN... Brøndby skal have en sejr. Alt andet end en sejr gør det muligt for os selv at afgøre det. Jeg tror sgu AGF mindst tager uafgjort. Men bliver det ikke tilfældet, så vil denne dag her for altid blive vores Horsens-øjeblik og en tung tung pille at sluge.

Hold kæft hvor er jeg skuffet og indebrændt. TUNGT
Arh, man kan ikke kalde det et Horsens-øjeblik. Det er, at man smider en to-målsføring til allersidst i en kamp, man har totalt styr på. Vi har sat rigtig mange point til i 2021 og gik ind i mesterskabsspillet to point efter Bif. Grunden til vi stadig er med, er fordi de andre hold har været ligeså ustabile/ringe. Længere er den ikke.

Både Fck og Bif vil også ærgre sig over ikke at blive mester, når nu modstanderne dummer sig på stribe. Så ingen lighed med 2018 her.

Besvar