Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:57
mousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 21:51Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
Forum for FC Midtjylland fans
https://ulvegraven.dk/
mousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 21:51Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
Vi har mistet vores dna efter Bach bak stoppede, jeg håber vores nye afrikaner kommer med noget fcm dna, han ser i hvertfald voldsomt stærk ud
Præcis!
ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:55Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.Fcm2020 skrev: ↑15. aug 2019, 21:50Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:421. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.
2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.
Handling nu!
Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.
ENIG!!!! Slut med flere undskyldninger..JBT skrev: ↑15. aug 2019, 22:05Og Claus bæ-mund Steinlein skal nu endegyldigt til at lukke røven med, at man er uheldige eller at det andet hold bare var skarpere, det er øjensynlig ikke kun faktum med disse to kampe (hvor man bliver voldtaget i alle spillet facetter), men set de sidste 5 år hvor pisse dårlige FCM er når det gælder
Jeg nævner ham skam med samme frekvens som alle mulige andre. Men nej - Anderson kan ikke gøre for at han spiller på centralmidt, og det er jo netop pointen. Han har ikke noget at gøre i formationen, når den ser ud som den gør. Lidt ligesom Mabil desværre også falder i samme kategori. Men det kan vi jo takke trænerteamet og ledelsen for...Fcm2020 skrev: ↑15. aug 2019, 22:04ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:55Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.Fcm2020 skrev: ↑15. aug 2019, 21:50
Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .
Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.
Men sjovt nok nævner du ham altid. Hvem vil du ellers starte med på central.midt ? Og i dag kunne man pege på en del andre som ikke har vist kvalitet .
Enig.med dig , der mangler bredde og kvalitet over linjen , men vælger at tro.på at system.skift vil få gang i vores offensive ,især hvis de nu spiller på sine vante positioner.