Er det noget du ved fra klubben eller er det fra at have set trøjen? Ofte ved nye trøjesponsor præsentationer er det ikke den endelige udgave der vises frem, men en trøje med klistermærke.Jesper BW1100 skrev:Det gør de desværre ikkeVijen skrev:fanman skrev:Er jeg den eneste der er næsten fløjtende ligeglad med hvem der er sponsor, bare de spytter kroner i klubkassen? Facebook koger over af kritik mod, at en gul fagforening er blevet sponsor, som var det et firma der kun brugte børnearbejdere.
Skulle jeg spytte flere millioner i et sportshold, skulle mit logo også være foran på trøjen i original form.
Er helt enig med dig. Det vigtigste er at have en sponsor.
Og så må deres logo/navn gerne passe ind i trøje. I vores tilfælde håber jeg at de skriver det faglige hus med hvidt direkte på trøjen uden en kasse.
Ny hovedsponsor
Re: Ny hovedsponsor
- DenStolteJyde
Jeg er personlig relativt ligeglad med om sponsoren hedder Hessel , jyske bank eller det faglige hus. Deres penge er gode nok uanset.
Det eneste der generer mig er at det visuelt er skidt med det faglige hus.
Det eneste der generer mig er at det visuelt er skidt med det faglige hus.
-
Steffen am
Helt enig.
Selve sponsoren er fin nok, kan jeg intet se i vejen med.
Men i forhold til trøjen, kunne det have været mere heldigt.
Selve sponsoren er fin nok, kan jeg intet se i vejen med.
Men i forhold til trøjen, kunne det have været mere heldigt.
-
Jesper BW1100
Udelukkende taget ud fra billedet på FCMs Facebook-side. Gik ud fra det var den officielle trøje. Men lad mig endelig blive positiv overrasket hvis det ikke er tilfældet. For det ser forfærdelig ud...Vijen skrev:Er det noget du ved fra klubben eller er det fra at have set trøjen? Ofte ved nye trøjesponsor præsentationer er det ikke den endelige udgave der vises frem, men en trøje med klistermærke.Jesper BW1100 skrev:Det gør de desværre ikkeVijen skrev:
Er helt enig med dig. Det vigtigste er at have en sponsor.
Og så må deres logo/navn gerne passe ind i trøje. I vores tilfælde håber jeg at de skriver det faglige hus med hvidt direkte på trøjen uden en kasse.