Jeg ved ikke rigtigt med Jude. han gør det selvfølgeligt utroligt godt for tiden, men jeg tror han er på hans rette niveau, hvor han er og vil få problemer med at slå til i superligaen. Jeg syntes han viste mange mangler da han fik chancerne i superligaen. Hvis han kommer tilbage og bliver en bomber, skal jeg dog være den første til at indrømme jeg tog fejl, men jeg må indrømme jeg tvivler meget omkring ham.Hvasser skrev:Jeg har tidligere argumenteret for at Jude skulle hjem igen og give os lidt målfarlighed, men han kom jo desværre ikke i vinters.
Om Jude er at finde i klubben næste år ved jeg ikke rigtigt - der er både fordele og ulemper.
FCM vil spille deres koncept, ingen tvivl om det. Det skal spilles ind og det er det vi kommer til at se fremover, så det tror jeg ligeså godt vi kan vende os til. ja okay, der kan selvfølgeligt være kampe hvor vi varierer spillet, på grund af situation, modstander osv. Men det nye koncept er vidst kommet for at blive og det tror jeg egentligt også er meget godt, set med tanke på fremtiden.Som jeg ser det må FCM finde ud af om vi vil spille efter konceptetet eller spillermaterialet. Jeg synes vi har for mange deciderede fløje til at spille 4-1-3-2 lige nu, men på den anden side har vi også for mange midt-midt til at lade være.
Jeg syntes så ikke vi har for mange decideret fløje, hvis vi sætter det sådan op. Så mener jeg at det sådan set kun er Borring der er decideret fløj og Siv, men han bliver jo omskolet. Ja så er der en flok spillere som har deres primære force som fløj, men den gruppe, kan mere eller mindre alle spille flere pladser og bliver brugt på flere pladser. At vi så har for mange af dem, kan vi sagtens blive enige om. Nu snakker vi bla. meget om Sly for tiden på grund af manglende mål og han er reelt jo også kant. men vi har nogle fløje/kant spillere og midtbanefolk i overskud, men mon ikke vi ser et par af dem væk, den kommende transfer.
Vi mangler klart en angriber ja og tror også der kommer en også selvom hvilsom og Sly forbedrer sig og slår til. Det er sådan set også den eneste kæde hvor vi ikke rigtigt har noget erfaring de unge kan læne sig op af. Ken tror jeg er fortid og skal væk, Nielsen ved jeg egentligt ikke hvad stilling jeg skal have til. Men meget tiltro kan der ikke være til ham siden han ikke har fået chancen endnu. Så om der nogensinde bliver noget fremtid i ham? ja... det må vi jo se.Én angriber til sommer er nok det maksimale vi kan håbe på - men der er jo tid at løbe på endnu for Hvilsom, Sly, Fagerberg og Nielsen. Måske bryder én af dem igennem i de sidste kampe og så kan vi måske klare os uden en ny fyr.
Det værste der kan ske er vel en moldoviansk lykke-ridder ala Dadu til en fyrstelig hyrer(plus en hund) som ikke slår til. Men mon ikke Ørgaard og co. har lært lektien? Ellers må vi håbe de læser med her.[/quote]
Ja vi skal helst ikke have flere af de fejl indkøb. Men syntes heller ikke det er meget vi mangler for at kunne sætte et ganske fornuftigt hold. En god blanding af noget rutine og bærende kræfter og så vores unge talenter og så en stærkere økonomi i klubben så vi kan holde lidt længere på vores talenter og ikke vil være så afhængige af at skulle fyre dem af på første og bedste bud. Så tror jeg vi går en god fremtid i møde.