Ny rutineret angriber TAK!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Ny rutineret angriber TAK!!

Indlæg af pr0j3ct »

Hvasser skrev:Jeg har tidligere argumenteret for at Jude skulle hjem igen og give os lidt målfarlighed, men han kom jo desværre ikke i vinters.

Om Jude er at finde i klubben næste år ved jeg ikke rigtigt - der er både fordele og ulemper.
Jeg ved ikke rigtigt med Jude. han gør det selvfølgeligt utroligt godt for tiden, men jeg tror han er på hans rette niveau, hvor han er og vil få problemer med at slå til i superligaen. Jeg syntes han viste mange mangler da han fik chancerne i superligaen. Hvis han kommer tilbage og bliver en bomber, skal jeg dog være den første til at indrømme jeg tog fejl, men jeg må indrømme jeg tvivler meget omkring ham.
Som jeg ser det må FCM finde ud af om vi vil spille efter konceptetet eller spillermaterialet. Jeg synes vi har for mange deciderede fløje til at spille 4-1-3-2 lige nu, men på den anden side har vi også for mange midt-midt til at lade være.
FCM vil spille deres koncept, ingen tvivl om det. Det skal spilles ind og det er det vi kommer til at se fremover, så det tror jeg ligeså godt vi kan vende os til. ja okay, der kan selvfølgeligt være kampe hvor vi varierer spillet, på grund af situation, modstander osv. Men det nye koncept er vidst kommet for at blive og det tror jeg egentligt også er meget godt, set med tanke på fremtiden.
Jeg syntes så ikke vi har for mange decideret fløje, hvis vi sætter det sådan op. Så mener jeg at det sådan set kun er Borring der er decideret fløj og Siv, men han bliver jo omskolet. Ja så er der en flok spillere som har deres primære force som fløj, men den gruppe, kan mere eller mindre alle spille flere pladser og bliver brugt på flere pladser. At vi så har for mange af dem, kan vi sagtens blive enige om. Nu snakker vi bla. meget om Sly for tiden på grund af manglende mål og han er reelt jo også kant. men vi har nogle fløje/kant spillere og midtbanefolk i overskud, men mon ikke vi ser et par af dem væk, den kommende transfer.
Én angriber til sommer er nok det maksimale vi kan håbe på - men der er jo tid at løbe på endnu for Hvilsom, Sly, Fagerberg og Nielsen. Måske bryder én af dem igennem i de sidste kampe og så kan vi måske klare os uden en ny fyr.
Vi mangler klart en angriber ja og tror også der kommer en også selvom hvilsom og Sly forbedrer sig og slår til. Det er sådan set også den eneste kæde hvor vi ikke rigtigt har noget erfaring de unge kan læne sig op af. Ken tror jeg er fortid og skal væk, Nielsen ved jeg egentligt ikke hvad stilling jeg skal have til. Men meget tiltro kan der ikke være til ham siden han ikke har fået chancen endnu. Så om der nogensinde bliver noget fremtid i ham? ja... det må vi jo se.

Det værste der kan ske er vel en moldoviansk lykke-ridder ala Dadu til en fyrstelig hyrer(plus en hund) som ikke slår til. Men mon ikke Ørgaard og co. har lært lektien? Ellers må vi håbe de læser med her.[/quote]

Ja vi skal helst ikke have flere af de fejl indkøb. Men syntes heller ikke det er meget vi mangler for at kunne sætte et ganske fornuftigt hold. En god blanding af noget rutine og bærende kræfter og så vores unge talenter og så en stærkere økonomi i klubben så vi kan holde lidt længere på vores talenter og ikke vil være så afhængige af at skulle fyre dem af på første og bedste bud. Så tror jeg vi går en god fremtid i møde.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kent skrev:Jeg er enig i, at vi mangler en angriber og forhåbentlig sker der en investering på det område til sommer. Men hvem er de rimelige realistiske emner, som vi kan være relativ sikre på slår til, så vi undgår lottokuponer.

Pt kan jeg se 4 i den danske superliga:

Morten Nordstrand – 27 år – 108 superligakampe – 47 mål. Snit: 0.44 Kontrakt til 30.06.2012.
Tidligere superligatopscorer og dansk landsholdsspiller, der er blevet i overskud i FCK. Har været lejet ud det sidste år, i første omgang til Holland, hvilket ikke gav en permanent kontrakt, og nu til FCN. Jeg ved ikke om han er realistisk at hente, da FCK nok ikke vil afhænde ham for småpenge. Men da han til sommer kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, og ikke ligner en spiller, som FCK vil satse på, så er han med på listen. Muligvis har han større ambitioner end FCM, og sigter sandsynligvis mod udlandet. Et skifte til os vil nok også betyde en lønnedgang. Men hvis han kunne landes, ville det være et scoop, og han har i FCN fungeret fremragende i et system, der minder om vores. Har et imponerende målsnit i superligaen.

Tim Janssen – 25 år – 58 Superligakampe – 22 mål. Snit: 0.38. Kontrakt til 31.12.2012.
Lidt en Frank-klon, hvis det er den type vi leder efter. Han vil kunne give noget tiltrængt tyngde i front. Er ikke pt en del af holdet i Esbjerg, og har ikke scoret så meget i år, hvilket kan vise sig at blive vores held. Han har vist at han har målnæsen, mens han også har en god alder. Blev købt af en investorgruppe i Esbjerg, der nok gerne vil have nogle penge retur – især hvis Esbjerg ender med at rykke ned. Der er efter sigende en dansk klub, der er meget interesseret i ham: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nssen-taet

Gilberto Macena – 27 år – 117 superligakampe – 39 mål. Snit: 0.33. Kontrakt til 30.06.2014
Vores flirt fra sidste sommer, hvor det var tæt på en transfer. Endte dog med at han forlængede kontrakten med Horsens i stedet, og har ikke imponeret så meget i denne sæson, med kun 6 scoringer. I sommers faldt det på økonomi, og med den lange kontrakt er han nok ikke blevet billigere, trods manglende succes og Horsens udmelding om, at de skal sælge spillere. Vil sandsynligvis passe godt ind i vores spillestil, men vil ikke være mit førstevalg, da han som type minder en del om spillerne vi har.

Søren Rieks – 24 år – 120 superligakampe – 24 mål. Snit: 0.20. Kontrakt til 31.12.2012.
Lidt en joker på listen, der er med grundet Esbjergs mulige nedrykning. Hvis de ryger ned, er der vel ingen tvivl om, at Rieks skal videre. Han er ung, hurtig og teknisk dygtig og vil derfor passe godt ind på vores hold. Dog er han ikke angriber, så hans plads skulle være ligesom Thyge, hvor han spiller ’andenangriber’. Ove P udtalte i vinters at det efter hans mening var dårligt agentarbejde der gjorde, at Rieks ikke var solgt for længst. Det kan også være fordi Esbjerg kræver for meget, og min ikke Rieks har mere interessante tilbud end FCM? Så ikke sikker på, at han er realistisk, men han er i hvert fald interessant 

Fedt med et så underbygget indlæg! :-)

Jeg er også med i koret som siger FOR et indkøb af en etableret angriber!
Jeg har ikke tænkt Tim Janssen som værende en mulighed? Men ja med en mulig nedrykning, så hvorfor ikke? En Frank K type som vi kan slå nogle indlæg til fra kanterne! ( jeg synes især OB kampen viste hvor tit vi fik slået et indlæg som ingen kunne arbejde med! )
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

2294

Indlæg af 2294 »

Hvasser skrev: Men mon ikke Ørgaard og co. har lært lektien? Ellers må vi håbe de læser med her.
Det tror jeg godtnok ikke de gør længere. For 10 år siden var de fast inventar på graven, men det var også dengang at total tåbelige og useriøse indlæg kom fra en flok Viborgdrenge som stadig ventede på at blive konfirmeret.
I dag kommer den slags indlæg desværre fra brugere med FCM i deres navn, som konsekvent NÆGTER at forholde sig til virkeligheden og derfor trækker debatniveauet ned.
Her skulle der stå noget klogt...

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Først og fremmest tak til Kent for (endnu) et kanon indlæg! Det som altid en fornøjelse at læse poster fra dig.

Jeg meget enig i dine 4 Superligabud på en ny FCM angriber. Sys også Duncan kunne være et rigtig spændende bud hvis der kan findes penge til det ligesom Søren Larsen tidligere har været rygtet til klubben.

En ting er sikkert! Vi henter en angriber til sommer. Har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig andet når nu holdet i den grad skriger på en målscorer.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Mike80 skrev:eg meget enig i dine 4 Superligabud på en ny FCM angriber. Sys også Duncan kunne være et rigtig spændende bud hvis der kan findes penge til det ligesom Søren Larsen tidligere har været rygtet til klubben.

Min klare yndlingspiller i fcm er klart Duncan, han er altid farlig og fylder godt i feltet! Og så tror jeg også vi henter Jude tilbage.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

2294 skrev: Det tror jeg godtnok ikke de gør længere. For 10 år siden var de fast inventar på graven, men det var også dengang at total tåbelige og useriøse indlæg kom fra en flok Viborgdrenge som stadig ventede på at blive konfirmeret.
I dag kommer den slags indlæg desværre fra brugere med FCM i deres navn, som konsekvent NÆGTER at forholde sig til virkeligheden og derfor trækker debatniveauet ned.
Hvor kommer den med FCM i deres navn fra? jeg ser da ikke mig selv som en, der nægter at forholde sig til virkeligheden, trækker debatniveauet ned og kommer med tåbelige indlæg. Jeg synes ikke det er fedt, at du inddeler brugere herinde på den måde, da det for mit vedkommende er et træls indlæg at få fyret i hovedet. Så sådan en gang brok, ser jeg hellere du holder for dig selv, idet du selv minder om en tåbelig type, ved at føle behov for at kritisere andre på den måde.
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

sebastian94 skrev:Min klare yndlingspiller i fcm er klart Duncan, han er altid farlig og fylder godt i feltet! Og så tror jeg også vi henter Jude tilbage.
Er det bare ikke efterhånden blevet gjort klart, at Duncans fremtid er i Celtic, hvor han har en to årig kontrakt fra til sommer. Tror hvertfald han er meget meget dyr, hvis man så skal hente ham på lejeaftale fra sommerferien af - og prisen stiger vel lidt i takt med, at han nu har fået åbnet op for hans evne til, at score mål i aab. :)

Her bekræfter han også hans fremtid, hvilket papirerne siger er Celtic:

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-39 ... c.html?rss

Men lukker så heller ikke for, at det ikke er Celtic efter sommerferien. Han forholder sig bare til papirerne siger han..
FC Midtjylland

2294

OT: Re: Ny rutineret angriber TAK!!

Indlæg af 2294 »

AlwaysFCM skrev:
2294 skrev: Det tror jeg godtnok ikke de gør længere. For 10 år siden var de fast inventar på graven, men det var også dengang at total tåbelige og useriøse indlæg kom fra en flok Viborgdrenge som stadig ventede på at blive konfirmeret.
Hvor kommer den med FCM i deres navn fra? jeg ser da ikke mig selv som en, der nægter at forholde sig til virkeligheden, trækker debatniveauet ned og kommer med tåbelige indlæg.
Beklager at du føler dig ramt, jeg skulle måske have formuleret mig anderledes. :oops:

Der er heldigvis mange gode og seriøse debatører med FCM i deres navn, men hvis du læser hele denne tråd, finder du bestemt også det modsatte.
Pointen var, at nogen proklamerer at de er fans af klubben, for derefter konsekvent at komme med alle mulige brokindlæg uden at forholde sig til virkeligheden.
Det er disse "fans" der ikke kan adskille deres PC/PS spil og det virkelige liv, som trækker niveauet ned hvor selv Fanatikos og Green Pride ville krumme tæer...
Her skulle der stå noget klogt...

Brugeravatar
AlwaysFCM

Re: OT: Re: Ny rutineret angriber TAK!!

Indlæg af AlwaysFCM »

2294 skrev: Beklager at du føler dig ramt, jeg skulle måske have formuleret mig anderledes. :oops:

Der er heldigvis mange gode og seriøse debatører med FCM i deres navn, men hvis du læser hele denne tråd, finder du bestemt også det modsatte.
Pointen var, at nogen proklamerer at de er fans af klubben, for derefter konsekvent at komme med alle mulige brokindlæg uden at forholde sig til virkeligheden.
Det er disse "fans" der ikke kan adskille deres PC/PS spil og det virkelige liv, som trækker niveauet ned hvor selv Fanatikos og Green Pride ville krumme tæer...
Hehe, bebrejder dig ingenting. Kender godt disse "fans", og kan også godt følge din holdning til dem, tror vi er af samme mening om dem - og efterhånden er det vel også sådan, at nogle af brugernes indlæg herinde læser man ikke, fordi man næsten ved, hvad der står på forhånd.

Men tror nu ikke man kan inddele dem, som dem med FCM i deres navn, da der nok er ligeså mange af disse "fans", som ikke har FCM i deres navn. :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja, og de "fans" kan bl.a. kendes på, at de kun sender indlæg når vi har tabt en kamp ;)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Duncan er i mine øjne meget urealistisk. Han er nok svinedyr, og hvis Duncan kiggede mod Danmark, hvordan skulle vi så forhindre ham i at ryge til f.eks. Brøndby? Det er en større klub, de har mindst lige så meget brug for ham, han kender forholdene og fansene kan nok stadig lide ham. Ikke mindst pga. hans gestus efter målet mod dem.

Gør som Kent, skriv lidt om spillerne og om argumenterne for, at de kunne komme til FCM. Søren Larsen er også blevet namedroppet et par gange. Han har sagt, at han overvejer Danmark, så der har vi da første skridt på vejen. De næste er så: vil han til FCM, har vi råd til ham, er hans skadesfrekvens for høj etc. etc.

Lidt mere kød på! :)

100x

Indlæg af 100x »

Jeg ville nu blive ligeså glad hvis der var flere af spillerne der turde at afslutte udefra,
hellere brænde et skud end at se endnu en chanse løbe ud i ingenting.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ham her ejer vi stadig, lad os få ham hjem.

http://www.bold.dk/nyt/Ilsoe-bag-sent-Duesseldorf-point

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

cameo1977 skrev:det er sku da ham her vi skal have :D

http://www.bold.dk/nyt/Syvmaalshelt-Vil ... vet-en-til

7 mål er godt.. men der er bare også væsentlig forskel på at kunne bombe i 2. division i forhold til hvad der kræves i suppen..

Hvad med en fyr som Aabech fra lyngby? han kunne vel godt være interesseret hvis lyngby rykker ned..

Besvar