Side 6 af 13

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:50
af Fcm2020
ABT skrev:
15. aug 2019, 21:42
1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.

2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.

Handling nu!
Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:51
af mousebreaker
Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:51
af Lund7400
Det er virkelig pinligt efterhånden. Fandme sørgeligt at kigge på.

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:51
af henker
HKP skrev:
15. aug 2019, 21:45
Lund7400 skrev:
15. aug 2019, 21:39
Og sælg Wikheim hvid nogen vil give +5 millioner. Er SÅ træt af den mand. Han er så evigt usynlig, lad og uinspirerende.
Han er en kæmpeklovn!!!
Har jo sagt det for længe siden.. ..

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:51
af FCM2000
Rasmus N. indbladet i 2 mål, han kan ikke være med på det her niveau.

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:52
af HKP
Er det en træningskamp vi kigger på??????????????????? Det er fucking skandaløst og den største skændsel for dansk fodbold i årevis!!!

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:53
af HKP
HKP skrev:
15. aug 2019, 21:52
er det en træningskamp vi kigger på??????????????????? Det er fucking skandaløst og den største skændsel for dansk fodbold i årevis!!!

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:53
af Konsulen
Nicolaisen er jo en skandale at se på...

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:53
af Stainalive
Pinligt for dansk fodbold.

#SælgGustavNu

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:54
af FCM Fan nr. 1
mousebreaker skrev:
15. aug 2019, 21:51
Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
Hørt. Det er spild af hans kvaliteter. Bør spares så han er frisk til Hobro....

:fcm: smadrer eget brand i dag.... dovne wikheim stadig på banen.. Hvad sker der????????

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:54
af Diebesten
Hvorfor spiller vi med 3 forsvar i Europa.. vi er længder bagud Rangers.. det er skidt det her

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:55
af ABT
Fcm2020 skrev:
15. aug 2019, 21:50
ABT skrev:
15. aug 2019, 21:42
1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.

2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.

Handling nu!
Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .
Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.

Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:55
af henker
Stainalive skrev:
15. aug 2019, 21:53
Pinligt for dansk fodbold.

#SælgGustavNu
Steinlein... Synes du ikke det osse??

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:55
af FCM Fan nr. 1
JBT skrev:
15. aug 2019, 21:50
I det mindste fik jeg ret i det først antaget, omkring chancerne for at gå videre fra disse kampe, mens folk var så pisse kloge herinde.

Snap back to reality, FC Midtjylland.
Dælme godt tænkt. Du er et geni......

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

: 15. aug 2019, 21:56
af henker
Diebesten skrev:
15. aug 2019, 21:54
Hvorfor spiller vi med 3 forsvar i Europa.. vi er længder bagud Rangers.. det er skidt det her
Du ved vel jo at vi er verdens mester i at komme for meget fremme i banen.. (fcm's dna)