Kære Stoffer,Stoffer skrev: ↑1. okt 2018, 09:56Altså hvis du gør nar af sådan nogle som mig, der har sagt, at jeg gerne ser (når tiden er den rigtige) en træner fx. efter skabelonen fra Young Boys eller RB Salzburg, så har jeg ikke ændret mit synspunkt pga. AZ og Brøndbys nuværende form.
Hvornår tiden er den rigtige, må vi se. Thorup gør det jo rigtig godt nationalt (men ikke internationalt).
Det var slet ikke for at gøre nar af nogen- men mere et håb om en øjenåbner for, at Thorup gør det skide hammerende godt- sammen med hans fantastiske team.
Igen meget uenig om kritikken af det internationale, da han kom videre fra gruppespillet nogle år tilbage.. At det så ikke lige harmonerede mod Malmø, og det rent faktisk endte med "stolpe ud", er virkelig de meget små marginaler.
Hvordan klarede BIF sig mod Genk? AZ spillestil stod totalt for skud og blev de kylet ud af europa.
Desuden ser jeg FCM som et "hold" hvor der ikke kun er "én træner", men hvor Brian Priske, samt Kristian Bak Bach har ligeså meget at sige. Jeg tror ikke at en personlighed som AZ ville kunne gå i FCM.