mnm123 skrev:[
Det er ingen overraskelse at du er enig i trænerens beslutninger, men derfor kan de godt være forkerte, og kan jo godt være at Glenn indser det og holder internt i træner gruben.
Dispositionerne kan altid diskuteres, men at starte en 3 mands midtbane op uden en af dem kan afleverer frem af i banen i deres første aflevering, og uden vores absolut bedste midt/midt til at dirigerer spillet med tempo og ikke tempo er en kæmpe træner fejl som Glenn må være mand nok til at tage på sine skuldre. Tanken om at det er sådan vi vil spille vores UEFA kampe uden Poulsen så vil vi aldrig ha bolden og vi vil blive udstillet for vores mangler som i Ålborg. I sådan en kamp hvor Åab er uden deres 3 største profiler fra sidste sæson (Kusk-Thomsen- Wurts ) skal man da netop ha det mod som Glenn så ofte udtaler vi har, bare efter kampen mod Brøndby taler han om mod med indskiftningen af Paul med Izu for at gå efter 1 mål mere.
Håber at vi lærer noget af dette, Hasan er ikke central offensiv midt, og Poulsen er bare vores omdrejnings punkt på holdet, samt vores backs er bare ikke gode nok.
Helt enig
Kampen skulle og burde vi have gået efter at vinde. Som du nævner var Aab uden de 3 største profiler fra sidste år, og alligevel kommer vi med et udgangspunkt hvor vi er bange for dem. Den eneste Aab havde vi skulle holde øje med var Risgård, og ham magtede vi ikke at sætte ud af spillet. Nej ud over stepperne som mod Brøndby.
Jeg kan simpelthen ikke se hvad GR var bange for. Han gik i alle tilfælde ikke helhjertet efter sejren som han plejer.
Der er som bekendt et ordsprog der hedder never change a winning team, og det plejer vi heller ikke, så jeg fatter ikke hvad der er gået galt.
Som du skriver er og bliver JP vores styrmand på midten, og det ER ham der skal og kan drive spillet fremad.
Jeg tror også snart at Møller får chancen - og så håber jeg på defensive forstærkninger, men hvis vi ikke kommer videre i EL er det jo lige meget.