Aab - Fcm.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Aab - Fcm.

Indlæg af tatoo »

mnm123 skrev:[

Det er ingen overraskelse at du er enig i trænerens beslutninger, men derfor kan de godt være forkerte, og kan jo godt være at Glenn indser det og holder internt i træner gruben.

Dispositionerne kan altid diskuteres, men at starte en 3 mands midtbane op uden en af dem kan afleverer frem af i banen i deres første aflevering, og uden vores absolut bedste midt/midt til at dirigerer spillet med tempo og ikke tempo er en kæmpe træner fejl som Glenn må være mand nok til at tage på sine skuldre. Tanken om at det er sådan vi vil spille vores UEFA kampe uden Poulsen så vil vi aldrig ha bolden og vi vil blive udstillet for vores mangler som i Ålborg. I sådan en kamp hvor Åab er uden deres 3 største profiler fra sidste sæson (Kusk-Thomsen- Wurts ) skal man da netop ha det mod som Glenn så ofte udtaler vi har, bare efter kampen mod Brøndby taler han om mod med indskiftningen af Paul med Izu for at gå efter 1 mål mere.

Håber at vi lærer noget af dette, Hasan er ikke central offensiv midt, og Poulsen er bare vores omdrejnings punkt på holdet, samt vores backs er bare ikke gode nok.

Helt enig

Kampen skulle og burde vi have gået efter at vinde. Som du nævner var Aab uden de 3 største profiler fra sidste år, og alligevel kommer vi med et udgangspunkt hvor vi er bange for dem. Den eneste Aab havde vi skulle holde øje med var Risgård, og ham magtede vi ikke at sætte ud af spillet. Nej ud over stepperne som mod Brøndby.
Jeg kan simpelthen ikke se hvad GR var bange for. Han gik i alle tilfælde ikke helhjertet efter sejren som han plejer.

Der er som bekendt et ordsprog der hedder never change a winning team, og det plejer vi heller ikke, så jeg fatter ikke hvad der er gået galt.

Som du skriver er og bliver JP vores styrmand på midten, og det ER ham der skal og kan drive spillet fremad.

Jeg tror også snart at Møller får chancen - og så håber jeg på defensive forstærkninger, men hvis vi ikke kommer videre i EL er det jo lige meget.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

RiddleMaker skrev:
pr0j3ct skrev:
RiddleMaker skrev:Kampen er uploadet på YouTube, hvis det skulle have interesse for dem der ikke har set den.

https://www.youtube.com/watch?v=et1uR87M57Q

AK blev fældet 15 sekunder før det påståede straffe på Duncan, så det virker lidt hult at argumentere for, at kampen havde sluttet 1-1 med en kompetent dommer.

Episoden jeg omtaler sker ca. 2:02:25
Enig det virker hult at argumentere for at kampen havde sluttet 1-1, specielt eftersom at der stod 2-0 på daværende tidspunkt.

Men rart at se episoden igen, som ikke viser kontakt ved det påståede frispark til AK og samtidig viser og ikke mindst med lyd beviser at duncan skulle have haft straffe.
Hvis man ikke kan se AK bliver fældet, så har man vist ualmindelig store Herning-briller på, men fred være med det :ugeek:
Om han bliver fældet eller ej, er fuldstændig ligegyldigt. Dommeren mener ikke at der er kontakt, dermed kan han kun dømme en ting, nemlig film. For mig at se er han nu allerede på vej ned i græsset inden han kommer helt hen til Dickoh.

oros

Indlæg af oros »

RiddleMaker skrev:
pr0j3ct skrev:
RiddleMaker skrev:Kampen er uploadet på YouTube, hvis det skulle have interesse for dem der ikke har set den.

https://www.youtube.com/watch?v=et1uR87M57Q

AK blev fældet 15 sekunder før det påståede straffe på Duncan, så det virker lidt hult at argumentere for, at kampen havde sluttet 1-1 med en kompetent dommer.

Episoden jeg omtaler sker ca. 2:02:25
Enig det virker hult at argumentere for at kampen havde sluttet 1-1, specielt eftersom at der stod 2-0 på daværende tidspunkt.

Men rart at se episoden igen, som ikke viser kontakt ved det påståede frispark til AK og samtidig viser og ikke mindst med lyd beviser at duncan skulle have haft straffe.
Hvis man ikke kan se AK bliver fældet, så har man vist ualmindelig store Herning-briller på, men fred være med det :ugeek:
.....eller dine Ålborg-briller trænger til at pudses. Om det nu er det ene eller det andet, så er der stadig film ved straffesparket, og Thelander begår et kæmpe straffe på Duncan. Men det er du måske også uenig i?

Ps. Er det dig der indtil for nylig var medlem af bold.dk som The Riddler?

RiddleMaker

Indlæg af RiddleMaker »

Administrator skrev: Om han bliver fældet eller ej, er fuldstændig ligegyldigt. Dommeren mener ikke at der er kontakt, dermed kan han kun dømme en ting, nemlig film. For mig at se er han nu allerede på vej ned i græsset inden han kommer helt hen til Dickoh.
Så du synes det er logisk at følge dommerens vurdering vedrørende det sidste frispark på AK, men når det kommer til AK's straffespark, så skal man ikke følge dommerens vurdering? Jeg tror at frisparket for de fleste er tydeligt, ligesom det er tydeligt for de fleste, at AK's straffespark er ikke-eksisterende.

RiddleMaker

Indlæg af RiddleMaker »

oros skrev:.....eller dine Ålborg-briller trænger til at pudses. Om det nu er det ene eller det andet, så er der stadig film ved straffesparket, og Thelander begår et kæmpe straffe på Duncan. Men det er du måske også uenig i?

Ps. Er det dig der indtil for nylig var medlem af bold.dk som The Riddler?
Nej, der var ikke straffespark, og ja, man kunne sagtens vurdere, at Ducan blev snydt for straffe - selvom han havde afsluttet, før der var kontakt. Det er jeg helt enig i.

Du er måske ikke enig i, at der var frispark til AK 15 sekunder før Duncan's straffespark?

Ja, og jeg er stadig medlem - jeg er kun blevet banned i en uge.

Edit: Næste gang så hold tilbage med Anmeld-knappen - uanset om du er enig eller uenig i det jeg skriver.

oros

Indlæg af oros »

Edit: Næste gang så hold tilbage med Anmeld-knappen - uanset om du er enig eller uenig i det jeg skriver.
At du blev banned viser jo netop berettigelsen af anmeldelsen - og det bliver skam gentaget, hvis du ikke kan holde dig på måtten. Bare så du ved det....

Der kommer ikke flere indlæg fra min hånd i denne tråd.

RiddleMaker

Indlæg af RiddleMaker »

oros skrev:
At du blev banned viser jo netop berettigelsen af anmeldelsen - og det bliver skam gentaget, hvis du ikke kan holde dig på måtten. Bare så du ved det....

Du er måske fra barndommen vant til at påtage dig offerrolle-mentaliteten? Det ban er vist kun 'berettiget' fordi Sir.Cum er moderator... ellers er det jo ganske sigende, at du ikke vil forholde dig til mit spørgsmål.

Fra min side er der kun tilbage at sige held og lykke med EL-kvalifikationen. Jeg håber I kvalificerer jer til gruppespillet.

oros

Indlæg af oros »

RiddleMaker skrev:
oros skrev:

Du er måske fra barndommen vant til at påtage dig offerrolle-mentaliteten? Det ban er vist kun 'berettiget' fordi Sir.Cum er moderator... ellers er det jo ganske sigende, at du ikke vil forholde dig til mit spørgsmål.

Fra min side er der kun tilbage at sige held og lykke med EL-kvalifikationen. Jeg håber I kvalificerer jer til gruppespillet.
Du stiller intet nyt spørgsmål. Læs tråden!

Dit ban: kig indad og læs reglerne. Du kan spørge bold@bold.dk hvorfor, du blev banned. Det har du tydeligvis ikke forstået. Men dette er ikke stedet til den diskussion.

SLUT!

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Denne tråd foregår på ulvegraven, og ikke bold.dk.

Da der intet nyt er kommet de sidste par indlæg, smider jeg en lås på nu.

Låst