Jeg kan se på diverse medier at spillerne er blevet testet grundigt igennem op til opstarten.
Stærkt gået med den meget omtale
Er der noget nyt omkring Héðinsson og Janssen? Tænker på om de er klar til at følge det generelle opstartsprogram?
Der stod i dagens HF, at de var klar.Jacob skrev:Hej Niklas,
Jeg kan se på diverse medier at spillerne er blevet testet grundigt igennem op til opstarten.
Stærkt gået med den meget omtale
Er der noget nyt omkring Héðinsson og Janssen? Tænker på om de er klar til at følge det generelle opstartsprogram?
Det kan vel beskrives med et enkelt ord: LORT!Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/To-maaneders-pau ... FCM-profil
Rilwan er ude et par måneder og misser opstarten:(
Virkeligt træls med Rilwan, han er lige kommet sig over sin lyskeskade og så sker det her
Lad os håbe han kommer hurtigt tilbage i form!
Sly er vel også klar eller tager jeg fejl?Kent skrev:Det kan vel beskrives med et enkelt ord: LORT!Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/To-maaneders-pau ... FCM-profil
Virkeligt træls med Rilwan, han er lige kommet sig over sin lyskeskade og så sker det her
Hedi og Pione er nu de eneste to kantmuligheder i de første 2 kampe....
Min fejl. Ja så har vi kun Hedi og Pione der har mere end en håndfuld suppe kampe på cv'et og så med Møller og Ashiru som back up. Træls situation når de første to kampe er så vigtige!Jesper BW1100 skrev:Sly har karantæne i de 2 første kampe efter hans røde kort mod AGF.
Jeg forstår ikke hvad der går galt igen og igen, kan forstå at han er blevet skadet i Nigeria ?TrueWolfMidt skrev:Jeg håber så inderligt, at man kan få Rilwan tilbage hurtigere end de 8 uger. Vi har så meget brug for alt det spillermateriale, som vi overhovedet har / kan få klar, i vores kamp om de kære guldmedaljer, som vi trods svære odds, stadigvæk håber så meget på, at kunne vinde.
Skadesbehandlingen fejler ikke noget... Mange af spillerne har på det seneste restitueret markant hurtigere end forventet. Desværre har der været et par langtidsskadede og det har presset truppen til det yderste.FCMVIC skrev:Jeg forstår ikke hvad der går galt igen og igen, kan forstå at han er blevet skadet i Nigeria ?TrueWolfMidt skrev:Jeg håber så inderligt, at man kan få Rilwan tilbage hurtigere end de 8 uger. Vi har så meget brug for alt det spillermateriale, som vi overhovedet har / kan få klar, i vores kamp om de kære guldmedaljer, som vi trods svære odds, stadigvæk håber så meget på, at kunne vinde.
ved selvtræning, der er simpelhen noget galt i FCM træningskultur skadesbehandlingskultur.
Andersson kan også være et alternativ som kant i begge sider. Med vores to første svære udekampe i tankerne kunne jeg faktisk godt forestille mig at man vælger, at vende trekanter på midten således at både Izu og Femi kommer ind og arbejde i maskinrummet (Ihvertfald mod FCK) med Marco foran og i givet fald med Andersson på kanten. Det kun gætværk, men ser det som en mulighed hvis altså Femi´s form er hvor den burde være.Kent skrev:Det kan vel beskrives med et enkelt ord: LORT!Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/To-maaneders-pau ... FCM-profil
Hedi og Pione er nu de eneste to kantmuligheder i de første 2 kampe....
Lige præcis det med at vende trekanten jublede Riddersholm jo over. Så ja, jeg tror FCK møder en ny opstilling og deraf følgende anderledes gameplan!Andersson kan også være et alternativ som kant i begge sider. Med vores to første svære udekampe i tankerne kunne jeg faktisk godt forestille mig at man vælger, at vende trekanter på midten således at både Izu og Femi kommer ind og arbejde i maskinrummet (Ihvertfald mod FCK) med Marco foran og i givet fald med Andersson på kanten. Det kun gætværk, men ser det som en mulighed hvis altså Femi´s form er hvor den burde være.