Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jacob

Re: Skadestuen

Indlæg af Jacob »

Hej Niklas,
Jeg kan se på diverse medier at spillerne er blevet testet grundigt igennem op til opstarten.
Stærkt gået med den meget omtale :)

Er der noget nyt omkring Héðinsson og Janssen? Tænker på om de er klar til at følge det generelle opstartsprogram?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jacob skrev:Hej Niklas,
Jeg kan se på diverse medier at spillerne er blevet testet grundigt igennem op til opstarten.
Stærkt gået med den meget omtale :)

Er der noget nyt omkring Héðinsson og Janssen? Tænker på om de er klar til at følge det generelle opstartsprogram?
Der stod i dagens HF, at de var klar.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Mange tak. Det bliver spændende med en opstart, hvor start-11 faktisk ikke er givet på forhånd :)

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/To-maaneders-pau ... FCM-profil

Rilwan er ude et par måneder og misser opstarten:(
Virkeligt træls med Rilwan, han er lige kommet sig over sin lyskeskade og så sker det her :(
Lad os håbe han kommer hurtigt tilbage i form!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/To-maaneders-pau ... FCM-profil

Virkeligt træls med Rilwan, han er lige kommet sig over sin lyskeskade og så sker det her :(
Det kan vel beskrives med et enkelt ord: LORT!
Hedi og Pione er nu de eneste to kantmuligheder i de første 2 kampe....

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:

Sly er vel også klar eller tager jeg fejl?
Heldigvis kan Møller også spille kant hvis der er brug for det.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Sly har karantæne i de 2 første kampe efter hans røde kort mod AGF.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jesper BW1100 skrev:Sly har karantæne i de 2 første kampe efter hans røde kort mod AGF.
Min fejl. Ja så har vi kun Hedi og Pione der har mere end en håndfuld suppe kampe på cv'et og så med Møller og Ashiru som back up. Træls situation når de første to kampe er så vigtige!

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg håber så inderligt, at man kan få Rilwan tilbage hurtigere end de 8 uger. Vi har så meget brug for alt det spillermateriale, som vi overhovedet har / kan få klar, i vores kamp om de kære guldmedaljer, som vi trods svære odds, stadigvæk håber så meget på, at kunne vinde.

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

TrueWolfMidt skrev:Jeg håber så inderligt, at man kan få Rilwan tilbage hurtigere end de 8 uger. Vi har så meget brug for alt det spillermateriale, som vi overhovedet har / kan få klar, i vores kamp om de kære guldmedaljer, som vi trods svære odds, stadigvæk håber så meget på, at kunne vinde.
Jeg forstår ikke hvad der går galt igen og igen, kan forstå at han er blevet skadet i Nigeria ?

ved selvtræning, der er simpelhen noget galt i FCM træningskultur skadesbehandlingskultur.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

FCMVIC skrev:
TrueWolfMidt skrev:Jeg håber så inderligt, at man kan få Rilwan tilbage hurtigere end de 8 uger. Vi har så meget brug for alt det spillermateriale, som vi overhovedet har / kan få klar, i vores kamp om de kære guldmedaljer, som vi trods svære odds, stadigvæk håber så meget på, at kunne vinde.
Jeg forstår ikke hvad der går galt igen og igen, kan forstå at han er blevet skadet i Nigeria ?

ved selvtræning, der er simpelhen noget galt i FCM træningskultur skadesbehandlingskultur.
Skadesbehandlingen fejler ikke noget... Mange af spillerne har på det seneste restitueret markant hurtigere end forventet. Desværre har der været et par langtidsskadede og det har presset truppen til det yderste.

Det ærger mig enormt meget med Hassan - men en skade opstået i Afrika er altså sær at klandre vores lægestab for!

Til gengæld er Pione i sit livs form. Det ville være episk hvis en Tjørring dreng kunne medvirke meget til at spille guldet hjem.....håber han holder sig skadesfri i de første vigtige kampe.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Kent skrev:

Andersson kan også være et alternativ som kant i begge sider. Med vores to første svære udekampe i tankerne kunne jeg faktisk godt forestille mig at man vælger, at vende trekanter på midten således at både Izu og Femi kommer ind og arbejde i maskinrummet (Ihvertfald mod FCK) med Marco foran og i givet fald med Andersson på kanten. Det kun gætværk, men ser det som en mulighed hvis altså Femi´s form er hvor den burde være.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

oros

Indlæg af oros »

Andersson kan også være et alternativ som kant i begge sider. Med vores to første svære udekampe i tankerne kunne jeg faktisk godt forestille mig at man vælger, at vende trekanter på midten således at både Izu og Femi kommer ind og arbejde i maskinrummet (Ihvertfald mod FCK) med Marco foran og i givet fald med Andersson på kanten. Det kun gætværk, men ser det som en mulighed hvis altså Femi´s form er hvor den burde være.
Lige præcis det med at vende trekanten jublede Riddersholm jo over. Så ja, jeg tror FCK møder en ny opstilling og deraf følgende anderledes gameplan!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvor uheldige har vi lov at være. Det er bare så ærgeligt.

http://www.bold.dk/nyt/Slag-for-FCM-And ... o-maaneder

Godt vi har fået Femi tilbage og Poulsen er på vej :)

Låst