Transfer vinter 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

Re: Transfer vinter 18/19

Indlæg af THenry »

AltidFCM skrev:
6. mar 2019, 18:48
THenry skrev:
7. feb 2019, 09:40
AltidFCM skrev:
6. feb 2019, 21:54
Der har været flere skriverier omkring vores fortsatte interesse i endnu en offensiv tilgang - også efter købet af Brumado. Bubacarr Trawally, som har været ejet af Vejle uden spilletid dér, skulle vi bl.a. have haft snøren ude efter. Han har bombet i Kina, men røg dog til sidst i vinduet fra Vejle til Al-Shabab.

https://twitter.com/modoubeyai/status/1 ... 8837633025
Jeg synes mest af alt, at det lyder som agent-spin fra Trawally-lejren.

1) Hans tid i Vejle var fyldt med stor mystik, og medierne interesserede sig for dette. Derfor tror jeg også, at danske journalister havde fået opsnuset et FCM-bud på ham. Det ville i hvert fald være guf for den kulørte presse, og sikkert svært at undgå, at nogen fik kendskab til historien omkring enten Vejle eller FCM.
2) Med Brumado, Paul, George, Kraev, en skadet Dovbyk og Chuma i Fredericia, så er spidsangriberen ikke ligefrem et stort behov i øjeblikket.
Vi bød angiveligt €2 mil. euro for Buba Trawally, men Vejle ville ikke sælge til os. Det har han også selv udtalt til div. medie. Så ikke noget "agent-spin".
Vil du ikke lige smide link til den artikel e.l., der påviser vores bud?

Jeg kan ikke se, at der er kommet noget nyt frem, siden det Canal 9-indslag, hvor Svend G sagde, at vi fik Trawally tilbudt på agent-niveau, men sagde nej, mens Trawally i samme indslag siger, at vi var interesseret, men klubberne ikke kunne blive enige.

Indtil jeg ser anden dokumentation, så er det her for mig et spørgsmål, om man tror mest på FCM i form af Svend eller Trawally-lejren...Det de to parter siger er nemlig modstridende. Jeg tror mest på FCMs udlægning, og derfor kalder jeg fortsat "agent-spin" på den her.

Jeg kan nemlig ikke få vores bud på ham til at stemme, når jeg ser på den mængde af angribere, som vi har på kontrakt. Det giver slet ikke mening for mig. I givet fald skal et evt. bud have fundet sted før købet af Brumado.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

THenry skrev:
6. mar 2019, 20:05
AltidFCM skrev:
THenry skrev:
7. feb 2019, 09:40

Jeg synes mest af alt, at det lyder som agent-spin fra Trawally-lejren.

1) Hans tid i Vejle var fyldt med stor mystik, og medierne interesserede sig for dette. Derfor tror jeg også, at danske journalister havde fået opsnuset et FCM-bud på ham. Det ville i hvert fald være guf for den kulørte presse, og sikkert svært at undgå, at nogen fik kendskab til historien omkring enten Vejle eller FCM.
2) Med Brumado, Paul, George, Kraev, en skadet Dovbyk og Chuma i Fredericia, så er spidsangriberen ikke ligefrem et stort behov i øjeblikket.
Vi bød angiveligt €2 mil. euro for Buba Trawally, men Vejle ville ikke sælge til os. Det har han også selv udtalt til div. medie. Så ikke noget "agent-spin".

Jeg kan ikke se, at der er kommet noget nyt frem, siden det Canal 9-indslag, hvor Svend G sagde, at vi fik Trawally tilbudt på agent-niveau, men sagde nej, mens Trawally i samme indslag siger, at vi var interesseret, men klubberne ikke kunne blive enige.

Indtil jeg ser anden dokumentation, så er det her for mig et spørgsmål, om man tror mest på FCM i form af Svend eller Trawally-lejren...Det de to parter siger er nemlig modstridende. Jeg tror mest på FCMs udlægning, og derfor kalder jeg fortsat "agent-spin" på den her.

Jeg kan nemlig ikke få vores bud på ham til at stemme, når jeg ser på den mængde af angribere, som vi har på kontrakt. Det giver slet ikke mening for mig. I givet fald skal et evt. bud have fundet sted før købet af Brumado.
FCM var i forhandlinger med Vejle, og FCM var interesseret i et køb. Derfor kan du ikke kalde det agent-spin. Selvfølgelig omtaler Svend det på den måde.

THenry

Indlæg af THenry »

AltidFCM skrev:
6. mar 2019, 20:13
THenry skrev:
6. mar 2019, 20:05
AltidFCM skrev:

FCM var i forhandlinger med Vejle, og FCM var interesseret i et køb. Derfor kan du ikke kalde det agent-spin. Selvfølgelig omtaler Svend det på den måde.
Jeg savner desværre stadigvæk dokumentation for, at der var et bud på 2 mio. euro på bordet...Derfor tror jeg stadigvæk, at det er agenten, der forsøger at tale en interesse op, som vi ofte har set det med afrikanske spillere.

Det er sådan jeg ser situationen. Særligt, da det slet ikke giver mening med endnu en dyr angriber. Vi spiller primært med 1 angriber, og har Paul som klar 1. angriber. Derudover har vi købt Pauls afløser for store penge (Brumado) og så har vi en costaricansk og en bulgarsk landsholdsangriber siddende på bænken, der begge ser begrænset spilletid. Hvorfor skulle vi så bruge 2 mio. euro (for de penge skal du blive en profil på FCMs førstehold) på en angriber?

Jeg kan slet, slet ikke se fornuften i dette rygte.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nd-spiller

Da han kom til var hans CV rigtig lovende for, at det var en spiller vi skulle komme til at tjene penge på, især hvis man kiggede på alder og landskampe.

Men Kraev har jo været en stor skuffelse hele hans tid i FCM, der har vel aldrig været et tidspunkt, hvor han har været i nærheden af at spille sig i start 11'eren.

Med det han leverer, kan jeg simpelthen ikke se nogen grund til at han skal tage den plads fra en af vores egne akademi spillere.

Mon ikke vi holder pengene hjemme i og med han kun har kostet omkring 3 mio?

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
18. mar 2019, 09:34
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... nd-spiller

Da han kom til var hans CV rigtig lovende for, at det var en spiller vi skulle komme til at tjene penge på, især hvis man kiggede på alder og landskampe.

Men Kraev har jo været en stor skuffelse hele hans tid i FCM, der har vel aldrig været et tidspunkt, hvor han har været i nærheden af at spille sig i start 11'eren.

Med det han leverer, kan jeg simpelthen ikke se nogen grund til at han skal tage den plads fra en af vores egne akademi spillere.

Mon ikke vi holder pengene hjemme i og med han kun har kostet omkring 3 mio?
Jeg synes, at man skal leje ham ud, hvis det er muligt. Han er ikke tæt på start-11 og ja han har vel været en skuffelse, men trænerne må se et eller andet til træning siden han får de her små men kontinuerlige indhop. Fx Mabil var også en anden spiller efter lejeophold.

974

Indlæg af 974 »

Hvis Kraev ser det som en bedre løsning for ham at komme tilbage til Bulgarien, så synes jeg ikke at Klubben skal stå i vejen for dette...

Det kan jo også være at han hellere vil klø på for at se om gennembruddet lykkes her, og det håber jeg i hvert fald kan ske

Et eller andet siger mig at det måske er lige på trapperne :-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har ualmindeligt svært ved at se Kraev lykkedes. Han er for meget alibi spiller til at jeg tror på ham. Der er ikke den store fandenivoldskhed eller gåpåmod at spore. Han fylder for lidt og bidrager med tæt på ingenting
Man kunne de håbe at han pludselig får lidt medgang og lykkedes med tingene, men jeg hader hver gang han bliver skiftet ind fordi jeg føler vi da er kommet en mand i undertal.
Udleje har jeg ment længe var det eneste rigtige.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

mousebreaker skrev:
18. mar 2019, 14:58
Jeg har ualmindeligt svært ved at se Kraev lykkedes. Han er for meget alibi spiller til at jeg tror på ham. Der er ikke den store fandenivoldskhed eller gåpåmod at spore. Han fylder for lidt og bidrager med tæt på ingenting
Man kunne de håbe at han pludselig får lidt medgang og lykkedes med tingene, men jeg hader hver gang han bliver skiftet ind fordi jeg føler vi da er kommet en mand i undertal.
Udleje har jeg ment længe var det eneste rigtige.
Enig. Udleje eller salg. Nu salg til hjemlandet.

CasperA

Indlæg af CasperA »

https://www.cnnturk.com/video/spor/futb ... atasarayli

Awer Mabil er eftersigende på blokken i tyrkiske Besiktas.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

CasperA skrev:
20. mar 2019, 17:04

Lidt tvivlsomt om tyrkiske klubber har den slags penge?

THenry

Indlæg af THenry »

Ravnen skrev:
20. mar 2019, 17:11
CasperA skrev:
20. mar 2019, 17:04

Lidt tvivlsomt om tyrkiske klubber har den slags penge?
Det kommer an på, hvad vi kræver for ham :D

Besiktas har smidt over 4 mio euro for en spiller i sommers, og de gjorde det samme i 2016/2017 jf. Transfermarkt, så jeg ser det ikke som urealistisk.

Til gengæld har jeg ikke meget fidus til den tyrkiske rygtebørs, så der skal mere kød på, før jeg tror på dette rygte.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Så har Paul haft sin først A kamp for Nigeria, på en bane, som absolut ikke var beregnet til fodbold, sjældent har jeg set noget lignende til en landsholdskamp, Nordsjællands bane ville være et kæmpe skridt op ad, i forhold til det man spiller på i Nigeria.

Umuligt at spille hurtigt, bolden hoppede og dansede når den blev spillet langs jorden. Paul fik ca. 20 minutter, men der skete ikke meget i en kamp, der blev spillet i samme tempo som en serie 3 kamp. Driblinger var stor set umulig.

THenry

Indlæg af THenry »

Det skulle være sikkert, at Paul starter for Nigeria i morgen mod Egypten https://www.allnigeriasoccer.com/read_n ... ak.twitter

Fedt for Paul, fedt for FCM og fedt for FC Ebedei!

Det er altså klasse, at man godt kan komme på Nigerias landshold, selvom man spiller angriber i den danske Superliga, og konkurrerer mod angribere fra større ligaer.

Det er et også stærkt og vigtigt signal, der bliver sendt til vores samarbejdspartner i Nigeria, hvor vi sikkert ikke bliver mindre interessant med så fin eksponering i hjemlandet. Paul er en perfekt case, der forhåbentlig kan anvendes til bl.a. rekruttering til Ebedei/FCM i fremtiden.

Derudover bliver Pauls markedsværdi på den korte bane næppe mindre værd med 2 landskampe på CV'et!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Gad vide hvor mange penge dette mål er værd?
https://www.youtube.com/watch?v=g3xKW4zM0jM

Hvis dette mål er medvirkende til at Paul kommer med til AFCON til sommer og nu kan sælges til alle lande inkl. england, så tror jeg på at prisen ryger over de 75 mill. "the steinmeister" og co. ville have for ham i vinters. Såfremt han ikke bliver skadet i de sidste 10-11 kampe i sæsonen. Damn han / vi går en spændende forår/sommer i møde! :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Flemse

Indlæg af Flemse »

bobthebuilder_dk skrev:
27. mar 2019, 10:16
Gad vide hvor mange penge dette mål er værd?
https://www.youtube.com/watch?v=g3xKW4zM0jM

Hvis dette mål er medvirkende til at Paul kommer med til AFCON til sommer og nu kan sælges til alle lande inkl. england
Medmindre de har blødet reglerne en del op, er han nu stadig en del landskampe fra at kunne få arbejdstilladelse i England.

Låst