Vil du ikke lige smide link til den artikel e.l., der påviser vores bud?AltidFCM skrev: ↑6. mar 2019, 18:48Vi bød angiveligt €2 mil. euro for Buba Trawally, men Vejle ville ikke sælge til os. Det har han også selv udtalt til div. medie. Så ikke noget "agent-spin".THenry skrev: ↑7. feb 2019, 09:40Jeg synes mest af alt, at det lyder som agent-spin fra Trawally-lejren.AltidFCM skrev: ↑6. feb 2019, 21:54Der har været flere skriverier omkring vores fortsatte interesse i endnu en offensiv tilgang - også efter købet af Brumado. Bubacarr Trawally, som har været ejet af Vejle uden spilletid dér, skulle vi bl.a. have haft snøren ude efter. Han har bombet i Kina, men røg dog til sidst i vinduet fra Vejle til Al-Shabab.
https://twitter.com/modoubeyai/status/1 ... 8837633025
1) Hans tid i Vejle var fyldt med stor mystik, og medierne interesserede sig for dette. Derfor tror jeg også, at danske journalister havde fået opsnuset et FCM-bud på ham. Det ville i hvert fald være guf for den kulørte presse, og sikkert svært at undgå, at nogen fik kendskab til historien omkring enten Vejle eller FCM.
2) Med Brumado, Paul, George, Kraev, en skadet Dovbyk og Chuma i Fredericia, så er spidsangriberen ikke ligefrem et stort behov i øjeblikket.
Jeg kan ikke se, at der er kommet noget nyt frem, siden det Canal 9-indslag, hvor Svend G sagde, at vi fik Trawally tilbudt på agent-niveau, men sagde nej, mens Trawally i samme indslag siger, at vi var interesseret, men klubberne ikke kunne blive enige.
Indtil jeg ser anden dokumentation, så er det her for mig et spørgsmål, om man tror mest på FCM i form af Svend eller Trawally-lejren...Det de to parter siger er nemlig modstridende. Jeg tror mest på FCMs udlægning, og derfor kalder jeg fortsat "agent-spin" på den her.
Jeg kan nemlig ikke få vores bud på ham til at stemme, når jeg ser på den mængde af angribere, som vi har på kontrakt. Det giver slet ikke mening for mig. I givet fald skal et evt. bud have fundet sted før købet af Brumado.