Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:08
Det her må da være KA’s sidste kamp ved roret!
Har aldrig set FCM spille så ringe!!!
Har aldrig set FCM spille så ringe!!!
Så det du mener er hetz personlige mod mig.. Og jeg er ikke homofobisk.. Jeg er bare imod at sporten blande sammen med seksualitet, racisme, politiske osv.. Disse ting skal fandeme holdes adskilt!!! Og slap nu afDensestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:07Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:04Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:02Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen![]()
Men at Gud straffer os for, at bruge regnbuefarvet anførerbind? Det ikke bare dumt, det er homofobisk og svær imo straffes på lige fod med racisme.
Den kommentar hører ikke hjemme herinde, og hvis det er din holdning, så hold den for dig selv. Det har intet med kampen at gøre. INTET. Forhåbentligt er der en advarsel på vej.henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:04Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:02Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen![]()
Jaja det acceptere jeg vel.. Hvis jeg får advarsel.. Så er det fint med mig.. Men jeg accepterer ikke hetz personlige..AltidFCM skrev: ↑18. aug 2019, 18:11Den kommentar hører ikke hjemme herinde, og hvis det er din holdning, så hold den for dig selv. Det har intet med kampen at gøre. INTET. Forhåbentligt er der en advarsel på vej.henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:04Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:02Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen![]()
Hvad er det du fabler om? Fordi du mener, at seksualitet og politik skal holdes adskilt fra sporten, så bør Gud straffe os? Mener du han deler din holdning? Eller er det en forklaring, for at opbløde dit tåbelige og homofobiske udsagn? Og stop med at tale om hetz, når du selv starter op med netop en hetzende kommentar.henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:14Jaja det acceptere jeg vel.. Hvis jeg får advarsel.. Så er det fint med mig.. Men jeg accepterer ikke hetz personlige..
Kom nu videre
.
Jeg har fuld forståelse for, at du har problemer med at skrive, men har du også svært ved at læse?henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:11Så det du mener er hetz personlige mod mig.. Og jeg er ikke homofobisk.. Jeg er bare imod at sporten blande sammen med seksualitet, racisme, politiske osv.. Disse ting skal fandeme holdes adskilt!!! Og slap nu afDensestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:07Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.
Men at Gud straffer os for, at bruge regnbuefarvet anførerbind? Det ikke bare dumt, det er homofobisk og svær imo straffes på lige fod med racisme.
. Jeg jokes blot med det..
Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:19henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:11??? Jeg synes faktisk at det er personligt hetz..Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:07
Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.
henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:21Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:19Jeg er ligeglad med hvad du synes, du kan ikke sidde og lukke homofobisk lort ud og så bagefter prøve at trække offer kortet.
Du skal selvfølgelig straffes som alle andre også skulle for at skrive sådan.
Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:23henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:21Hvorfor skulle jeg trækker mit kort ind i landet..?!? Jeg står ved at religion, seksualitet og politiske skal ikke bruge i fodbold. Det er den jeg stå ved. For jeg ved at det er rigtigt at gør.Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:19
Jeg er ligeglad med hvad du synes, du kan ikke sidde og lukke homofobisk lort ud og så bagefter prøve at trække offer kortet.
Du skal selvfølgelig straffes som alle andre også skulle for at skrive sådan.
Give slip og holde fokus på kamp mellem fcm og Hobro..