SL R6: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af HKP »

Det her må da være KA’s sidste kamp ved roret!

Har aldrig set FCM spille så ringe!!!

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af ABT »

Man skal vist til at overveje at flå anførerbindet fra skvattet. Der er jo absolut intet omløb i hovedet på manden. En utilgivelig aktion nok engang, som på magisk vis ikke ender med at koste kampen.

Og hvad fanden laver KA på den bænk? Fuldstændig handlingslammet! Man foretager sig intet, selvom den ene graverende aktion efter den anden udfolder sig direkte foran synet af ham. Det er mig en gåde at Mikael Anderson, ikke bliver plukket i pausen - Først oppe at toppes med Ahmedhodzic skalle-mod-skalle og slutter halvlegen af med en albue (?) til et gult kort. Netop det gule kort gør også, at han ikke kan gå all in på at afværge chancen, der fører til straffet, før Hobro-spilleren kommer i feltet. Ros skal Anderson dog have for ikke at filme sig til et straffe i midten af 2. Halvleg og dermed en badebillet - så meget omløb havde jeg trods alt ikke forventet at han havde...

Vi skaber vel nærmest ikke én eneste stor mulighed hele kampen hverken i åbent spil eller på dødbolde? Skandaløst...
Senest rettet af ABT 18. aug 2019, 18:16, rettet i alt 1 gang.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af HKP »

KA er U19 træner men der går laaaang tid inden Steinlein indser det....

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:07
henker skrev:
18. aug 2019, 18:04
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen ;)
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.

Men at Gud straffer os for, at bruge regnbuefarvet anførerbind? Det ikke bare dumt, det er homofobisk og svær imo straffes på lige fod med racisme.
Så det du mener er hetz personlige mod mig.. Og jeg er ikke homofobisk.. Jeg er bare imod at sporten blande sammen med seksualitet, racisme, politiske osv.. Disse ting skal fandeme holdes adskilt!!! Og slap nu af
. Jeg jokes blot med det..

AltidFCM
Indlæg: 589
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af AltidFCM »

henker skrev:
18. aug 2019, 18:04
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen ;)
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Den kommentar hører ikke hjemme herinde, og hvis det er din holdning, så hold den for dig selv. Det har intet med kampen at gøre. INTET. Forhåbentligt er der en advarsel på vej.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

AltidFCM skrev:
18. aug 2019, 18:11
henker skrev:
18. aug 2019, 18:04
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen ;)
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Den kommentar hører ikke hjemme herinde, og hvis det er din holdning, så hold den for dig selv. Det har intet med kampen at gøre. INTET. Forhåbentligt er der en advarsel på vej.
Jaja det acceptere jeg vel.. Hvis jeg får advarsel.. Så er det fint med mig.. Men jeg accepterer ikke hetz personlige..

Kom nu videre
.

O
Indlæg: 272
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af O »

henker skrev:
18. aug 2019, 18:14
AltidFCM skrev:
18. aug 2019, 18:11
henker skrev:
18. aug 2019, 18:04


Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Den kommentar hører ikke hjemme herinde, og hvis det er din holdning, så hold den for dig selv. Det har intet med kampen at gøre. INTET. Forhåbentligt er der en advarsel på vej.
Jaja det acceptere jeg vel.. Hvis jeg får advarsel.. Så er det fint med mig.. Men jeg accepterer ikke hetz personlige..

Kom nu videre
.
Hvad er det du fabler om? Fordi du mener, at seksualitet og politik skal holdes adskilt fra sporten, så bør Gud straffe os? Mener du han deler din holdning? Eller er det en forklaring, for at opbløde dit tåbelige og homofobiske udsagn? Og stop med at tale om hetz, når du selv starter op med netop en hetzende kommentar.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Densestar7430 »

henker skrev:
18. aug 2019, 18:11
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:07
henker skrev:
18. aug 2019, 18:04


Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.

Men at Gud straffer os for, at bruge regnbuefarvet anførerbind? Det ikke bare dumt, det er homofobisk og svær imo straffes på lige fod med racisme.
Så det du mener er hetz personlige mod mig.. Og jeg er ikke homofobisk.. Jeg er bare imod at sporten blande sammen med seksualitet, racisme, politiske osv.. Disse ting skal fandeme holdes adskilt!!! Og slap nu af
. Jeg jokes blot med det..
Jeg har fuld forståelse for, at du har problemer med at skrive, men har du også svært ved at læse?

Det er ikke en personlig hetz mod dig. Det du skriver er homofobisk og ALLE, der havde skrevet sådan burde straffes.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:19
henker skrev:
18. aug 2019, 18:11
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:07


Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.
??? Jeg synes faktisk at det er personligt hetz..

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Densestar7430 »

henker skrev:
18. aug 2019, 18:21
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:19
henker skrev:
18. aug 2019, 18:11


??? Jeg synes faktisk at det er personligt hetz..
Jeg er ligeglad med hvad du synes, du kan ikke sidde og lukke homofobisk lort ud og så bagefter prøve at trække offer kortet.

Du skal selvfølgelig straffes som alle andre også skulle for at skrive sådan.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis table of justice vægter mest i ledelsens vurdering af holdet og kunne argumentere for at beholde en træner, der leverede ekstremt skuffende resultater, så burde KA blive fyret for at underpræstere på samtlige tabeller og statistikker i øjeblikket.

Det er håbløst ringe fodbold og hvis man ikke kan se, at han har tabt omklædningsrummet, først med Jakob Poulsen og så nu med de præstationer, uden noget vilje og overskud!! Ja, så er det fordi man sidder og drikker for meget kaffe sammen og har et for tæt venskab!

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:23
henker skrev:
18. aug 2019, 18:21
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:19


Jeg er ligeglad med hvad du synes, du kan ikke sidde og lukke homofobisk lort ud og så bagefter prøve at trække offer kortet.

Du skal selvfølgelig straffes som alle andre også skulle for at skrive sådan.
Hvorfor skulle jeg trækker mit kort ind i landet..?!? Jeg står ved at religion, seksualitet og politiske skal ikke bruge i fodbold. Det er den jeg stå ved. For jeg ved at det er rigtigt at gør.

Give slip og holde fokus på kamp mellem fcm og Hobro..

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis i er i tvivl, så læs med her.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ld/7752908

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Cortez »

Jeg gider ikke gentage mig selv, men det er ikke godt det her.

/Cortez

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af ABT »

Lad os få en brainstorm i gang om mulige træneremner, som ikke hedder Priske og Bach Bak! Kan være man er heldig, at Ankersen og Steinlein læser med herinde....

Fyr løs!
/ ABT

Billede

Besvar