EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Har FC Midtjylland nogensinde fyret en træner?
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Og sælg Wikheim hvid nogen vil give +5 millioner. Er SÅ træt af den mand. Han er så evigt usynlig, lad og uinspirerende.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
det er jo så spørgsmålet, om det er ikke reelt er ankersen, steinlein og hans assistent, der er dumpet, man har ikke et hold der har erfaringen, prøv lige at se på holdet i 2015/2016, de 4 bagerste (bak-kian hansen-erik S-Novak) midtbane (sisto-P. andersson-Poulsen-spav-sly) angreb Paul/Duncan
et langt mere erfaren hold og internationalt hold, hvor poulsen og sparv havde kvaliteten)
Her i aften har du spillere som er for unge og uerfaren, og andre har ikke kvaliteten.
Senest rettet af FCM2000 15. aug 2019, 21:40, rettet i alt 1 gang.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Rangers er er rigtig godt hold og de er skarpe når de får chancen.
Men bortset fra at vi er bagud med to, hvis man kan se bort fra det, synes jeg at vi spiller en ret god første halvleg.
Det gode
Kaba, selvfølgelig. Mon ikke han bliver topscorer for os i denne sæson
Mikael Andersson, jeg er begyndt at tro på at han fortsat kan gøre en forskel for os
Joel, det bedste fra ham i lang tid
Skidt
Evander, ugidelig og en lang række dårlige beslutninger
Men bortset fra at vi er bagud med to, hvis man kan se bort fra det, synes jeg at vi spiller en ret god første halvleg.
Det gode
Kaba, selvfølgelig. Mon ikke han bliver topscorer for os i denne sæson
Mikael Andersson, jeg er begyndt at tro på at han fortsat kan gøre en forskel for os
Joel, det bedste fra ham i lang tid
Skidt
Evander, ugidelig og en lang række dårlige beslutninger
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Det er sjovt, det her.
Ser du med, Matthew Benham?
Ser du med, Matthew Benham?
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Længe siden jeg har været pinligt berørt over klubben. Det er jeg nu.
Ynkeligt at spillerne end ikke har stoltheden på egne eller klubbens vegne til at gøre en hæderlig indsats.
Ynkeligt at trænerteamet har sat dem så dårligt op.
Ynkeligt at ledelsens kommunikation nu fremstår aldeles komisk og en kæmpemæssig trup har så store huller.
Well, kæmpemæssigt realitetscheck. Jeg har hele tiden forventet, det ville blive svært mod Rangers, men vi er blevet udstillet på cirka alle måder. Vi er en storskrydende knægt, der tager ud i verden og får prygl og kan nu krybe hjem i vores lille andedam igen.
Men lad os rase ud nu, og så opfordre KA, spillerne og ledelsen at komme tilbage til tegnebrættet.
Ynkeligt at spillerne end ikke har stoltheden på egne eller klubbens vegne til at gøre en hæderlig indsats.
Ynkeligt at trænerteamet har sat dem så dårligt op.
Ynkeligt at ledelsens kommunikation nu fremstår aldeles komisk og en kæmpemæssig trup har så store huller.
Well, kæmpemæssigt realitetscheck. Jeg har hele tiden forventet, det ville blive svært mod Rangers, men vi er blevet udstillet på cirka alle måder. Vi er en storskrydende knægt, der tager ud i verden og får prygl og kan nu krybe hjem i vores lille andedam igen.
Men lad os rase ud nu, og så opfordre KA, spillerne og ledelsen at komme tilbage til tegnebrættet.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.
2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.
Handling nu!
2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.
Handling nu!
/ ABT


Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Wikheim og Evander har da et bundniveau som røven af den andorranske 4. Division 


-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Den røde er i det mindste klubfarve, blå er da helt håbløst....
Kuhn mener jeg faktisk ikke blev fyret. Han var ikke klar til at være cheftræner eller sådan noget, var i hvert fald historien udadtil.
Troels Bech mener jeg tilgengæld blev fyret.
Men KA bliver ikke fyret på baggrund af 2 kampe, hvis det er det folk tror.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
enig det er den sportslige ledelse, som har mistet jordforbindelsen, det man har købt ind er generelt ikke godt nok og spillere som M- Andersson, jens, Rasmus N er ikke gode nok, og så kommer spillere som Frank, joel anderson der ikke kan være med på det her niveau. Evander mangler klart erfaring.ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:421. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.
2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.
Handling nu!
Gustavs driblinger går ikke på det her niveau.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
I det mindste fik jeg ret i det først antaget, omkring chancerne for at gå videre fra disse kampe, mens folk var så pisse kloge herinde.
Snap back to reality, FC Midtjylland.
Snap back to reality, FC Midtjylland.
- Stainalive
- Indlæg: 34
- Tilmeldt: 1. mar 2016, 15:22
- Geografisk sted: Herning Centrum
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Vi er pinlige for dansk fodbold..
Gustav “slikhår” og Evander skal bare ud af klappen
Gustav “slikhår” og Evander skal bare ud af klappen