Preseason '18

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: Preseason '18

Indlæg af Cortez »

FCM2000 skrev:
28. jan 2018, 18:45
admin 3 skrev:
28. jan 2018, 18:08
FCM2000 skrev:
28. jan 2018, 17:22

FCM-træner Jess Thorup var ikke tilfreds med sit holds præstation mod Vendsyssel

https://www.aoh.dk/artikel/fcm-trner-vi ... ndividuelt

At vinde kampe giver selvtillid admin :roll:
Jeg havde ikke læst artiklen.

Men tror du selv at det giver dig respekt at provokere??
Det er sådan opførsel der gør at folk er efter dig
Provokere ? det er dig der ikke har læst artiklen og ikke har fulgt med :-)

Jeg provokere ikke, jeg ser bare ikke på tingene som nogle andre gør herinde :-) og det er jo et debatforum.

Jeg er ikke typen der gå med vinden, for at undgå at komme til at stå alene.
Men det er jo ikke megen debat, du lægger op til, når du konstant nedgør andres holdning eller opfører dig hånligt overfor andres indspark.

Du er velkommen til at have den mening, du nu engang har, og jeg synes bestemt også du har nogle valide pointer, men drop attituden. Ikke fordi du ikke må stå alene - det må du hjertens gerne - men konsekvensen kunne jo være at ingen hører dig.

/Cortez

admin 3

Indlæg af admin 3 »

FCM2000 skrev:
28. jan 2018, 18:45
admin 3 skrev:
28. jan 2018, 18:08
FCM2000 skrev:
28. jan 2018, 17:22

FCM-træner Jess Thorup var ikke tilfreds med sit holds præstation mod Vendsyssel

https://www.aoh.dk/artikel/fcm-trner-vi ... ndividuelt

At vinde kampe giver selvtillid admin :roll:
Jeg havde ikke læst artiklen.

Men tror du selv at det giver dig respekt at provokere??
Det er sådan opførsel der gør at folk er efter dig
Provokere ? det er dig der ikke har læst artiklen og ikke har fulgt med :-)

Jeg provokere ikke, jeg ser bare ikke på tingene som nogle andre gør herinde :-) og det er jo et debatforum.

Jeg er ikke typen der gå med vinden, for at undgå at komme til at stå alene.
Så du mener ikke at din emoiji med rullende øjne er provokerende ??

Du kommer ikke til at stå alene, for de du har dine egne holdninger, men pga den måde du udtrykker dine holdninger på.
Du lytter aldrig til andres synspunkter.

Jeg synes at jeg vil fortæller en lille anekdote. Der var et arrangement i fanloungen i Jens Ørgaards tid. Hvor ørgaard var der for at fortælle, på et tidspunkt spørge han forsamlingen af fans om "Kent" er til stede, som skriver på ulvegraven. Han ville gerne se ham, fordi i Ørgaards ord. Så ramte han utroligt tit rigtig tæt på i sine forudsigelser.

Og FCM2000 jeg læser altid med interesse Kents synspunkter fordi, jeg finder dem yderst velovervejet og kompetente. Kort sagt en debattør jeg respekterer.

Jeg vil tro at der er mange andre der har sammen holdning, som jeg har. Så når du laver dine små latterlige person udfald, så er det ikke respekt du får. Men en helt anden indtryk man får af dig.

Der er nogen rigtig dygtige debattøre her på Ulvegraven, som vi er mange der nyder og læser. Så måske du skulle prøve at se ind ad, og læse med åbne øjne i stedet for at komme med dumsmarte kommentar, som ikke møder andet en hovedrystende.
Jeg ved ikke hvad du mener at du får ud af dine anonyme kommentar. Men sørgeligt er det at følge.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nu er jeg lidt i gang med at svine kommunikationen, ellet mangel på samme fra FCM.

Hvordan f*** kan en professionel klub ikke lave en artikel omkring klubben er taget afsted på træningslejr, hvem der er med osv.?

Hvis de ikke har tænkt sig at bruge penge på spillere, kunnr man så ikke i det mindste opgradere organisationen?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

admin 3 skrev:
28. jan 2018, 21:44

Jeg synes at jeg vil fortæller en lille anekdote. Der var et arrangement i fanloungen i Jens Ørgaards tid. Hvor ørgaard var der for at fortælle, på et tidspunkt spørge han forsamlingen af fans om "Kent" er til stede, som skriver på ulvegraven. Han ville gerne se ham, fordi i Ørgaards ord. Så ramte han utroligt tit rigtig tæt på i sine forudsigelser.

Og FCM2000 jeg læser altid med interesse Kents synspunkter fordi, jeg finder dem yderst velovervejet og kompetente. Kort sagt en debattør jeg respekterer.

Jeg ønsker ikke at være en klon af nogle, jeg respekterer alle omend jeg synes der måske er nogle der lever sig for meget ind i FCM.

Dyb respekt for Kent, er da også tit enig med Kent omkring holdets formåen osv.

Men på et punkt har jeg aldrig forstået Kent og det er vedr. ledelsen i FCM.

Fornylig læste jeg herinde, at der var en der mente at Ørgaard blev bedt om at sige sin stilling op, ellers var han blevet fyret, det er netop her tingene hurtig ændre sig herinde.

Til forskel fra Kent, så forudsagde jeg faktisk ørgaards egen afsked, og jeg forudsagde også Steinleins afgang som sportsansvarlig.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hamid startede inde i Californien, var anfører, blev ikke sat på de store prøver, blev taget ud i halvlegen, det var blevet annonceret før kampen, og det var Zack Steffen, der tog over. De to ligger meget tæt.

0-0

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Steffen am skrev:
28. jan 2018, 23:22
Nu er jeg lidt i gang med at svine kommunikationen, ellet mangel på samme fra FCM.

Hvordan f*** kan en professionel klub ikke lave en artikel omkring klubben er taget afsted på træningslejr, hvem der er med osv.?

Hvis de ikke har tænkt sig at bruge penge på spillere, kunnr man så ikke i det mindste opgradere organisationen?
Enig, er godt nok tyndt med formidlingen i øjeblikket... Men håber der kommer lidt fra Dubai i det mindste.
Ser i øvrigt ikke ud til, at kampene i Dubai bliver vist - er dog ikke nødvendigvis kommunikationsafdelingens skyld. Kan det passe, at vi skal spille to træningskampe samme dag? Virker som en mærkelig træningslejr.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

hviid skrev:
29. jan 2018, 08:42
Enig, er godt nok tyndt med formidlingen i øjeblikket... Men håber der kommer lidt fra Dubai i det mindste.
Ser i øvrigt ikke ud til, at kampene i Dubai bliver vist - er dog ikke nødvendigvis kommunikationsafdelingens skyld. Kan det passe, at vi skal spille to træningskampe samme dag? Virker som en mærkelig træningslejr.
Kanske det kan gå att hitta en stream nånstans i alla fall för matchen mot AIK - CMore i Sverige sänder den matchen nämligen.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

hviid skrev:
Steffen am skrev:
28. jan 2018, 23:22

Åbenbart.
Virker ikke optimalt i forhold til at vi noemalt spiller tre kampe, på 3 forskellige datoer.
Men i det mindste støtter vi da et korrupt oliediktatur.

(Undskyld hvis jeg lyder som en gammrl vrissen mand, men altså)
Senest rettet af Steffen am 29. jan 2018, 10:40, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Er det bare mig eller er der noget med vi har Kian og Koschmar i karantæne til Horsens kampen?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Hekler skrev:
29. jan 2018, 10:36
Er det bare mig eller er der noget med vi har Kian og Koschmar i karantæne til Horsens kampen?

Ifølge Superstats er det kun Sparv der har Karantæne, Kian og Koschmar afsonede så vidt jeg husker imod Randers.

https://www.superstats.dk/kort/karantaner

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mrjelle skrev:
29. jan 2018, 10:38
Hekler skrev:

Ifølge Superstats er det kun Sparv der har Karantæne, Kian og Koschmar afsonede så vidt jeg husker imod Randers.

Også derfor Rømer og Halsti kom ind, og spillede en anerkendelsesværdig kamp.

Brugeravatar
Hekler

Re: RE: Re: Preseason '18

Indlæg af Hekler »

Steffen am skrev:
mrjelle skrev:
29. jan 2018, 10:38
Hekler skrev:

Også derfor Rømer og Halsti kom ind, og spillede en anerkendelsesværdig kamp.
Ok Jeg var ikke sikker på om de afsonede eller fik karantæne.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Flodisar skrev:
29. jan 2018, 10:02
hviid skrev:
Kanske det kan gå att hitta en stream nånstans i alla fall för matchen mot AIK - CMore i Sverige sänder den matchen nämligen.
Link til kampen: https://www.cmore.se/sport/spel/3953616 ... ylland-aik
Spørgsmålet er så, om det bliver vores 1. eller 2. hold, der spiller den kamp.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Kent skrev:
29. jan 2018, 12:30
Fedt med et link. Umiddelbart tænker jeg det bliver vores førstehold. Der er nok ikke så stor niveauforskel mellem kineserne og svenskerne, men mon ikke AIK trods alt minder mest om AC Horsens i spillestil?

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Jacob skrev:
29. jan 2018, 12:40
Kent skrev:
29. jan 2018, 12:30
Fedt med et link. Umiddelbart tænker jeg det bliver vores førstehold. Der er nok ikke så stor niveauforskel mellem kineserne og svenskerne, men mon ikke AIK trods alt minder mest om AC Horsens i spillestil?
Sorry, jag skickade ingen länk på grund av att sändningarna bara brukar kunna ses i Sverige. :? Tänkte inte på att många kanske har sätt att komma runt detta ;) Tyvärr är de ju ganska dyra också på Cmore, en enstaka träningsmatch brukar kosta ca 100 sek. ..
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Besvar