Reserveligaen 2016/2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.

4096
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af 4096 »

Steffen am skrev:
1. maj 2017, 19:34
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Ifølge dette referat fra FCKs hjemmeside, sammenholdt med artiklen fra tipsbladet, er "Steven" angiveligt den selvsamme spiller FCK skulle være interesserede i.

http://www.fck.dk/nyhed/2017/05/01/0-2- ... erveligaen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -topscorer

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af tubbe93 »

Steffen am skrev:
1. maj 2017, 19:34
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Gik Mikkel Andersen ud med en skade?
Ellers er det meget specielt at skifte målmand efter 43' ?
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

tubbe93 skrev:
1. maj 2017, 23:02
Steffen am skrev:
1. maj 2017, 19:34
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Gik Mikkel Andersen ud med en skade?
Ellers er det meget specielt at skifte målmand efter 43' ?
Gjorde han.
Må have kigget væk der, for så det ikke, men kan være han var begyndt at fryse,
da jeg ikke husker at han rørte bolden.

Men efter vi var blevet enige om at han blev skiftet ud lige før pausen, kiggede vi over mod 'bænken' hvor han stod helt normalt i fodboldtøj og hverdagssko og fik noget at drikke i hverdagssko. Så værre var det vist ikke, men han har formentlig fået et slag eller lignende.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Så er det sæsonens sidste kamp i denne liga, og i øvrigt en direkte kamp om 1. pladsen.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... okalopgoer

Meget omdiskuterede Stephen Odey er rejst hjem
men stadig med Simon Zibo, som gjorde en rigtig god figur mod FCK (R) :)

http://int.soccerway.com/players/simon-zibo/438611/

Willigenburg
Indlæg: 74
Tilmeldt: 20. feb 2017, 16:40

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Willigenburg »

Steffen am skrev:
8. maj 2017, 13:11
Så er det sæsonens sidste kamp i denne liga, og i øvrigt en direkte kamp om 1. pladsen.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... okalopgoer

Meget omdiskuterede Stephen Odey er rejst hjem
men stadig med Simon Zibo, som gjorde en rigtig god figur mod FCK (R) :)

http://int.soccerway.com/players/simon-zibo/438611/
Og Silkeborg ser ud til at live-streame den:
http://www.silkeborgif.com/nyheder/sene ... n-direkte/

hviid
Indlæg: 438
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af hviid »

4-2, godt gået! Så vandt vi også noget i denne sæson ;-)
Meget svingende kamp, hvor SIF virkelig havde masser af chancer ved 2-0 og burde have udlignet. Vores forsvar så noget shaky ud, men det var heller ikke så overraskende med to ungdomsspillere i de centrale roller. Ham Simon Zibo mangler noget endnu, hvis han skal komme på kontrakt, men nok også en anden form for fodbold, han er vant til fra Ghana.
Wikheim så god ud til tider, flot mål til 2-0. Dal Hende gjorde også en god figur, Kroon var også ok. Bruninho kommer godt nok ikke frem til meget men arbejder hårdt - han mangler noget selvtillid.

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af UlvenFraNord »

Vi er mestrene!!! :-) :fcm:

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Fedt fedt fedt :D

Kampen mod FCK var godt nok bedre end mod SIF,
nok også til SIF's fortjeneste.

Men når man vinder, kan det selvfølgelig være lige meget. :)

Fedt at se, kæmpe tillykke til drengene :D
https://www.youtube.com/watch?v=-xhqcxb7Bi4

Besvar