Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck
Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Reserveligaen 2016/2017
Re: Reserveligaen 2016/2017
Ifølge dette referat fra FCKs hjemmeside, sammenholdt med artiklen fra tipsbladet, er "Steven" angiveligt den selvsamme spiller FCK skulle være interesserede i.Steffen am skrev: ↑1. maj 2017, 19:34Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck
Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
http://www.fck.dk/nyhed/2017/05/01/0-2- ... erveligaen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -topscorer
Re: Reserveligaen 2016/2017
Gik Mikkel Andersen ud med en skade?Steffen am skrev: ↑1. maj 2017, 19:34Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck
Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Ellers er det meget specielt at skifte målmand efter 43' ?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Gjorde han.tubbe93 skrev: ↑1. maj 2017, 23:02Gik Mikkel Andersen ud med en skade?Steffen am skrev: ↑1. maj 2017, 19:34Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck
Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Ellers er det meget specielt at skifte målmand efter 43' ?
Må have kigget væk der, for så det ikke, men kan være han var begyndt at fryse,
da jeg ikke husker at han rørte bolden.
Men efter vi var blevet enige om at han blev skiftet ud lige før pausen, kiggede vi over mod 'bænken' hvor han stod helt normalt i fodboldtøj og hverdagssko og fik noget at drikke i hverdagssko. Så værre var det vist ikke, men han har formentlig fået et slag eller lignende.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Så er det sæsonens sidste kamp i denne liga, og i øvrigt en direkte kamp om 1. pladsen.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... okalopgoer
Meget omdiskuterede Stephen Odey er rejst hjem
men stadig med Simon Zibo, som gjorde en rigtig god figur mod FCK (R)
http://int.soccerway.com/players/simon-zibo/438611/
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... okalopgoer
Meget omdiskuterede Stephen Odey er rejst hjem
men stadig med Simon Zibo, som gjorde en rigtig god figur mod FCK (R)
http://int.soccerway.com/players/simon-zibo/438611/
-
Willigenburg
- Indlæg: 74
- Tilmeldt: 20. feb 2017, 16:40
Re: Reserveligaen 2016/2017
Og Silkeborg ser ud til at live-streame den:Steffen am skrev: ↑8. maj 2017, 13:11Så er det sæsonens sidste kamp i denne liga, og i øvrigt en direkte kamp om 1. pladsen.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... okalopgoer
Meget omdiskuterede Stephen Odey er rejst hjem
men stadig med Simon Zibo, som gjorde en rigtig god figur mod FCK (R)
http://int.soccerway.com/players/simon-zibo/438611/
http://www.silkeborgif.com/nyheder/sene ... n-direkte/
Re: Reserveligaen 2016/2017
4-2, godt gået! Så vandt vi også noget i denne sæson 
Meget svingende kamp, hvor SIF virkelig havde masser af chancer ved 2-0 og burde have udlignet. Vores forsvar så noget shaky ud, men det var heller ikke så overraskende med to ungdomsspillere i de centrale roller. Ham Simon Zibo mangler noget endnu, hvis han skal komme på kontrakt, men nok også en anden form for fodbold, han er vant til fra Ghana.
Wikheim så god ud til tider, flot mål til 2-0. Dal Hende gjorde også en god figur, Kroon var også ok. Bruninho kommer godt nok ikke frem til meget men arbejder hårdt - han mangler noget selvtillid.
Meget svingende kamp, hvor SIF virkelig havde masser af chancer ved 2-0 og burde have udlignet. Vores forsvar så noget shaky ud, men det var heller ikke så overraskende med to ungdomsspillere i de centrale roller. Ham Simon Zibo mangler noget endnu, hvis han skal komme på kontrakt, men nok også en anden form for fodbold, han er vant til fra Ghana.
Wikheim så god ud til tider, flot mål til 2-0. Dal Hende gjorde også en god figur, Kroon var også ok. Bruninho kommer godt nok ikke frem til meget men arbejder hårdt - han mangler noget selvtillid.
- UlvenFraNord
- Indlæg: 538
- Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19
Re: Reserveligaen 2016/2017
Vi er mestrene!!!

-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Fedt fedt fedt 
Kampen mod FCK var godt nok bedre end mod SIF,
nok også til SIF's fortjeneste.
Men når man vinder, kan det selvfølgelig være lige meget.
Fedt at se, kæmpe tillykke til drengene
https://www.youtube.com/watch?v=-xhqcxb7Bi4
Kampen mod FCK var godt nok bedre end mod SIF,
nok også til SIF's fortjeneste.
Men når man vinder, kan det selvfølgelig være lige meget.
Fedt at se, kæmpe tillykke til drengene
https://www.youtube.com/watch?v=-xhqcxb7Bi4