Hvad fanden er vi her for?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
RL/UBM

Re: Hvad fanden er vi her for?

Indlæg af RL/UBM »

Hausser skrev:Det er sikkert nævnt i tråden, men speakeren på stadion er simpelthen nødt til at lade være med at spille ekstremt højt musik til Black flag flying high. Fra Faxe kondi var det ihvertfald et pinligt forsøg på sabotage, da speakeren totalt overdøvede sangen med en gang hårdtpumpet guitar (al respekt for det i øvrigt), hvilket betød at man absolut intet kunne høre af sangen og Black Wolves.

Generelt skal speakeren bare holde sin kæft noget mere :)
Så enig!!! Kan BW ikke gøre noget der? I har da så vidt jeg ved, fået dem til at stoppe med we will rock you i sin tid?
Alt musik burde afskaffes før kamp start!
Vi kommer kun for roulade!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Nu er jeg desværre sjældent på stadion da jeg bor i Århus og pt sjældent føler jeg har den nødvendige tid. Jeg har dog desværre også lagt mærke til at der ikke er den stemning man kunne håbe på på MCH arena.

Jeg har valgt lige at læse tråden igennem og komme med mine inputs, som jeg håber i vil tage imod.

Jeg har sgu ikke den store forstand på hvad de forskellige ting hedder, men jeg går ud fra at capo er ham som står og råber i megafon, ikke?

Men jeg tror det generer folk at man nærmest skal være regular på stadion for at kunne høre hvad manden råber, og kan man ikke høre hvad der blir sunget, så synger man selvfølgelig sjældent med.

Som Nico siger egentlig. Og få en ordentlig trommer, hvis han ikke rammer rytmen er det jo en belastning

Og så en kommentar af Dennis 23. august:

"En capo der ikke står og råber Kuhn hen eller står og råber USA USA efter et 1-4 nederlag på hjemmebane er også helt i toppen på min ønskeliste. No offense Morten."

Det er nemlig i toppen af ønskelisten, og seriøst? no offense Morten??? jeg kender ikke manden eller ved hvordan han er, men hvis man skal være pissefuld og (af samme grund eller anden) kommer med negativt ladede eller nedladende råb efter spillere og trænere efter en tabt kamp - det er virkelig under lavmålet og ikke noget der hører sig til hvis man vil forsøge at skabe en god stemning.

Det er faktisk helt absurd langt under lavmålet, og så må arrangørerne af det jo finde ud af om det er en person de vil repræsenteres af.

Hvis den gode stemning skal skabes må man luge ud i de ting der ikke fungerer, og hvis ovenstående er korrekt, så kan det da undre mig at man ikke selv i BW kan se dette. Af og til må man slagte nogle hellige køer (hvis det er det der er tilfældet) for at opnå det man vil. (der er selvfølgelig den disclaimer at jeg faktisk ikke ved om ovenstående er sandt, da jeg blot referer til vedkommende som citerede Morten for det)

Næste punkt. Der er i tråden her masser af forslag til hvordan man får mere ud af det potentiale der er i BW, men er det ikke mindst lige så meget folk som ikke er med i BW, som skal lokkes med til at synge, feste og fejre hver vundne tackling på banen? Det burde også i længden være med til at opbygge et større medlemstal og mere larm og fest på stadion?

Næste punkt. Hauser har også på et tidspunkt en god pointe med at det virkelig er noget lort når stadion-højtalerne overdøver Black flag flying high. Til gengæld var det fedt mod Randers hvor der kommer en spillemand og starter lortet op, men igen skal man passe på han ikke overtager pga høj lyd og forstærker.
Andre folk synger ikke med hvis de ikke kan høre at det hjælper.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Bliver der ikke smidt et referat op en dagene?
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

RL/UBM skrev:Bliver der ikke smidt et referat op en dagene?
Jep jeg skal nok få smidt noget op i aften engang, skal lige have samlet lidt op hvad de forskellige grupper har besluttet sig for.
Kan fortælle at der på tirsdag er sangudvalgs møde hos mig....men mere om det senere.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar