Silkeborg - FC Midtjylland
Re: Silkeborg - FC Midtjylland
Det er så mega dårligt mand! Man spiller af helvede i to kampe i træk nu, man spillede dårligt i foråret og alligevel så henter man kun en ny målmand, det er tydeligt at der mangler en ny offensiv spiller. Spillerne står jo bomstille og bevæger sig ikke med mindre bolden er nærmest for føderne af dem.
Hvad skal man gøre??
Man kan jo ikke engang sige, det er ham og det er ham det er jo alle spillerne der er til grin dårlige!
Hvad skal man gøre??
Man kan jo ikke engang sige, det er ham og det er ham det er jo alle spillerne der er til grin dårlige!
FCM´s nedtur startede da ER smuttede. TT kommer ALDRIG, til at føre FCM til det danske mesterskab. Jeg tror sansynligheden for at ER vinder det danske mesterskab med AGF er midste ligeså stor som TT vinder DM med FCM. Jeg ved godt at TT er syg idag og derfor ikke er på sidelinien. Men jeg tvivler på at han havde forhindret dette pinlige nederlag. Han havde bare stået med sur hønserøv og set fortvivlet ud.
Jeg er sikker på at FCM har forspurgt på både Morten Skoubo og Martin Bergburg, men det hjælper jo ikke hvis økonomien ikke passer, eller hvis spilleren ikke vil til FCM.Dondy skrev:Det er så mega dårligt mand! Man spiller af helvede i to kampe i træk nu, man spillede dårligt i foråret og alligevel så henter man kun en ny målmand, det er tydeligt at der mangler en ny offensiv spiller. Spillerne står jo bomstille og bevæger sig ikke med mindre bolden er nærmest for føderne af dem.
Hvad skal man gøre??
Men der er "billige" offensive spiller der ude. Bare se OB som har hentet Rurik Gislason til 5-6 mill. Eller endnu bedre Bruno Mezenga som også skulle være på vej til OB. Pris 3 mill. Har scoret 21 mål i de sidste 25 kampe
Hvordan kommer vi videre fra det her?
Jeg tror ikke på at man fyre træneren, men jeg håber at man indser at man ikke har truppen til at være med i toppen, der mangler mindst en bevægelig offensiv spiller. Danny O tror det hele er en stor joke, Thyge prøver, Borring prøver, men lukker man dem ned så er vi helt på røven. Kunne man hente en type som Ilsø ind ville man måske kunne få noget dynamik tilbage især med Sivebæk på banen i stedet for Danny O som har spillet mega dårligt i starten af den nye sæson. Jeg synes en stor del af vores problemer er at vi mister bolden utroligt hurtigt når vi angriber og det gør vi skal forsvarer os i ubalance, hvilket får os til at se dårlige ud.
Jeg tror ikke på at man fyre træneren, men jeg håber at man indser at man ikke har truppen til at være med i toppen, der mangler mindst en bevægelig offensiv spiller. Danny O tror det hele er en stor joke, Thyge prøver, Borring prøver, men lukker man dem ned så er vi helt på røven. Kunne man hente en type som Ilsø ind ville man måske kunne få noget dynamik tilbage især med Sivebæk på banen i stedet for Danny O som har spillet mega dårligt i starten af den nye sæson. Jeg synes en stor del af vores problemer er at vi mister bolden utroligt hurtigt når vi angriber og det gør vi skal forsvarer os i ubalance, hvilket får os til at se dårlige ud.
Hvor meget skal man finde sig I som klubleder??
Vi kan som fans vel ikke stille de store krav til spillerne eller træner teamet, men klubben, der udbetaler løn til spillere og trænere må da for pokker kunne forlange at spillerne viser en indstilling til deres job som fodboldspillere. Hvad jeg så på stadion idag er jo langt under hvad der kan forlanges af højtlønnede spillere, hvem der bærer skylden for den manglende indstilling er jeg ikke sikker på, men det ligger lige til højrebenet at pege på træner teamet, da vi, som jeg ser det, ikke er et dårligere hold spiller for spiller end da Erik trænede os, men ikke desto mindre ikke har præsteret ordentligt siden vores kampe mod Manchester city.
Bortset fra alt det, syntes jeg det var spændende at følge Sekou Oliseh. Med tanke på de forhold han kom ind under, syntes jeg faktisk han viste flere gode momenter.
Vi kan som fans vel ikke stille de store krav til spillerne eller træner teamet, men klubben, der udbetaler løn til spillere og trænere må da for pokker kunne forlange at spillerne viser en indstilling til deres job som fodboldspillere. Hvad jeg så på stadion idag er jo langt under hvad der kan forlanges af højtlønnede spillere, hvem der bærer skylden for den manglende indstilling er jeg ikke sikker på, men det ligger lige til højrebenet at pege på træner teamet, da vi, som jeg ser det, ikke er et dårligere hold spiller for spiller end da Erik trænede os, men ikke desto mindre ikke har præsteret ordentligt siden vores kampe mod Manchester city.
Bortset fra alt det, syntes jeg det var spændende at følge Sekou Oliseh. Med tanke på de forhold han kom ind under, syntes jeg faktisk han viste flere gode momenter.
Claus J
Jeg gider ikke forholde mig til, hvordan vi kommer videre lige nu... Kan opfordre dig til at læse tråden vedr. angrebssituationen, så får du et meget godt billede af, hvad folk mener, der er galt med spillet.Dondy skrev:Hvordan kommer vi videre fra det her?
Jeg er så ufattelig skuffet. Det gjorde ondt med Sønderjyske, men det her? Nej, jeg mangler ord.
Gad vide om spillerne er klar over, hvor skuffet vi fans egentlig bliver over sådan noget her?
/Cortez
Personligt syntes jeg at det startede, da klubben fjernede alt fokus på fodbolden, og købte en middel håndboldklub... Jeg håber ikke for bestyrelsen, at der bliver brugt ret mange penge på håndboldspillere.Skovtrold skrev:FCM´s nedtur startede da ER smuttede. TT kommer ALDRIG, til at føre FCM til det danske mesterskab. Jeg tror sansynligheden for at ER vinder det danske mesterskab med AGF er midste ligeså stor som TT vinder DM med FCM. Jeg ved godt at TT er syg idag og derfor ikke er på sidelinien. Men jeg tvivler på at han havde forhindret dette pinlige nederlag. Han havde bare stået med sur hønserøv og set fortvivlet ud.
Vinding
FCM - Apatiens højborg
Just hjemvendt fra hvad jeg ikke tøver med at kalde for FCMs dårligste kamp nogensinde. Hjemmekampen mod SønderjyskE var uanstændigt ringe, men den her var klart under det niveau. Total klasseforskel i Silkeborg og det positive var vel at vi ikke tabte med 6-7 mål, chancerne var der til det. Og derimod, skabte igen ingenting, bortset fra et par halve chancer og en enkelt foræring.
Må jeg høre spillere og trænerne, hvad er undskyldingen så denne gang for den gang forpulede bræk som i "leverede"? Vi stiller altså i stærkeste opstilling mod hvad der må forventes at være en oplagt kandidat til nedrykning og alligevel bliver vi fuldstændigt udklasseret. Hvad er forklaringen, jeg savner i den grad en og den skylder i fandme?? Der skal rulle hoveder ovenpå den her indsats, og Danny Olsen, Thyge, Florescu og Califf skamløse præstation bør fandme betyde at de er helt ude af truppen til næste kamp!
Havde spillerne og trænerne bare en smule stolthed i livet, så stod de frem med en uforbeholden udskyldning til samtlige fans, og så fandt de ud af hvor mange FCMere var afsted til til kampen (800-1000 styks velsagtens) og betalte af egen lomme 120*1000 kr til Black Wolves, ca. det belløb som FCM-fans brugte på den her kamp
Må jeg høre spillere og trænerne, hvad er undskyldingen så denne gang for den gang forpulede bræk som i "leverede"? Vi stiller altså i stærkeste opstilling mod hvad der må forventes at være en oplagt kandidat til nedrykning og alligevel bliver vi fuldstændigt udklasseret. Hvad er forklaringen, jeg savner i den grad en og den skylder i fandme?? Der skal rulle hoveder ovenpå den her indsats, og Danny Olsen, Thyge, Florescu og Califf skamløse præstation bør fandme betyde at de er helt ude af truppen til næste kamp!
Havde spillerne og trænerne bare en smule stolthed i livet, så stod de frem med en uforbeholden udskyldning til samtlige fans, og så fandt de ud af hvor mange FCMere var afsted til til kampen (800-1000 styks velsagtens) og betalte af egen lomme 120*1000 kr til Black Wolves, ca. det belløb som FCM-fans brugte på den her kamp
Re: FCM - Apatiens højborg
Hvis vi skal bevare respekten, så er en undskyldning på sin plads.Hausser skrev: Havde spillerne og trænerne bare en smule stolthed i livet, så stod de frem med en uforbeholden udskyldning til samtlige fans, og så fandt de ud af hvor mange FCMere var afsted til til kampen (800-1000 styks velsagtens) og betalte af egen lomme 120*1000 kr til Black Wolves, ca. det belløb som FCM-fans brugte på den her kamp
Vinding
- Colt Sivas
Som ikke FCM'er syntes jeg det lyser langt ud af jeres spillere, at de ikke tror på jeres trænere. De "ofrer" sig ikke på banen som de gjorde for ER da han stod bag holdet. Situationen ligner lidt den i AaB med Rioch og nu Pehrsson.
Jeres spilleres færdigheder fejler jo ikke noget. De arbejder bare ikke sammen som en helhed på banen. Tror ærligt talt ikke det ændre sig før TT er fortid og nyt blod og ideer kommer til.
Måske den "forudsigelse" som Bonde lavede med FCM & AaB uden for top 7 ikke er helt ude i skoven alligevel
Jeres spilleres færdigheder fejler jo ikke noget. De arbejder bare ikke sammen som en helhed på banen. Tror ærligt talt ikke det ændre sig før TT er fortid og nyt blod og ideer kommer til.
Måske den "forudsigelse" som Bonde lavede med FCM & AaB uden for top 7 ikke er helt ude i skoven alligevel
Senest rettet af Colt Sivas 26. jul 2009, 18:17, rettet i alt 1 gang.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
Re: FCM - Apatiens højborg
Vinding skrev:Hvis vi skal bevare respekten, så er en undskyldning på sin plads.Hausser skrev: Havde spillerne og trænerne bare en smule stolthed i livet, så stod de frem med en uforbeholden udskyldning til samtlige fans, og så fandt de ud af hvor mange FCMere var afsted til til kampen (800-1000 styks velsagtens) og betalte af egen lomme 120*1000 kr til Black Wolves, ca. det belløb som FCM-fans brugte på den her kamp
Vinding
Hvorfor ? hvis de viste så dårligt spil som der bliver skrevet(så ikk selv kampen), burde man give sine fans pengene tilbage ! Man har set klubber gøre det samme, kan huske en tysk klub gjorde det i foråret, kan ikk huske hvilken men var en kamp langt væk i mod Schalke !
Hvis de har spillet så ringe som de har, burde det have konsekvenser.. Der bliver skrevet Danny spiller ringe igen, ligesom han gjorde i mod EFB, han ska ikk starte inde mod BIF, så i stedet Siv som kom ind i mod EFB med masser af drive og spillede rigtig godt den tid han var på banen.. Califf var indblandet i to mål, var det ikk på tide og give Ipsa chancen som kun er vokset i løbet af sin tid hos os.. Thyge har ikk fået meget ud af sit spil i virkelig lang tid, og virker ikk til at kunne få holdet til at tro på det, holdet har simpelthen den forkerte indstilling til tingene med at de vinder da sagtens over et hold som er oprykker ( så det samme i sidste sæson hvor vi tabte 7! point til SJE) og det er Thyges opgave som anfører, han skal også på bænken og så ind med Ken eller Jude, som skal være den hurtige som skal løbe i rummene, og så frank til at hætte bolden videre til dem !
Lige et spørgsmål nogen der ved om kampen bliver genudsendt på en kanal på et tidspunkt ikk canal 9 ?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Sønderjyske var nok det værste jeg kunne forestille mig - men ak, det kunne blive ringere - 4-0 til en oprykker - hvad sker der ?
Thomasberg og co. har trænet dødbolde hele sommeren, det kunne abdolut ikke ses idag, hverken i den ene eller den anden ende....
Men nu må vi igang med undskyldningerne igen igen - er det ungdommen der er skyld i nederlaget ? Vi spillede vel kun med Winston som kan kaldes pure ung... ( men han syntes vel bare det hele er sjov og spas ).... Eller er det Thygesen som render rundt og tror han er smart på banen ? Eller er det boldflytten Florescu... Eller er det Thomasberg som træner der fejler ?
Min personlige fornemmelse er, at det er mentaliteten i klubben der illustres med Glenn og hans evige lalleglade sind det er galt med, så fyr besætningen på bænken, og bring en Poul Hansen ind - eller Bro...
Thomasberg og co. har trænet dødbolde hele sommeren, det kunne abdolut ikke ses idag, hverken i den ene eller den anden ende....
Men nu må vi igang med undskyldningerne igen igen - er det ungdommen der er skyld i nederlaget ? Vi spillede vel kun med Winston som kan kaldes pure ung... ( men han syntes vel bare det hele er sjov og spas ).... Eller er det Thygesen som render rundt og tror han er smart på banen ? Eller er det boldflytten Florescu... Eller er det Thomasberg som træner der fejler ?
Min personlige fornemmelse er, at det er mentaliteten i klubben der illustres med Glenn og hans evige lalleglade sind det er galt med, så fyr besætningen på bænken, og bring en Poul Hansen ind - eller Bro...
Poul Hansen JA TAK ! Men han er jo i AB 
Jeg er helt enig i din analyse. Og tak for et (forholdsvis) objektiv vurdering - ved jo du er OBerColt Sivas skrev:Som ikke FCM'er syntes jeg det lyser langt ud af jeres spillere, at de ikke tror på jeres trænere. De "ofrer" sig ikke på banen som de gjorde for ER da han stod bag holdet. Situationen ligner lidt den i AaB med Rioch og nu Pehrsson.
/Cortez
Poul Hansen, nej tak!Ragz skrev:Poul Hansen JA TAK ! Men han er jo i AB
/Cortez