Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Arff »

Acebone skrev:Hvorfor mon ikke? Fordi han var bange for ikke at komme på holdet?
Han ville gerne et sted hen, hvor han skulle ud og spille i Europa :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ikke den store overraskelse i at Heinze får løbepas:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... sbladet.dk

madsom

Indlæg af madsom »

http://www.bold.dk/nyt/avis-spillet-om-sisto-er-i-gang
Så ligner det at sisto snart er fortid!

Noerum

Indlæg af Noerum »

Håber vi får 50+ millioner for Pione. Hvis det er tilfældet, så synes jeg egentlig, at det er helt fint. Så kan vi hente en kompetent afløser, og samtidig få nogle millioner i kassen.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Syntes det er ærgeligt hvis vi mister Pione nu. Han kunne godt lige bruge det store talent et halvt år mere for os, inden han ryger videre.

Men skal han afsted, skal det ikke være billigt og vi skal have en særdeles kompetent afløser (kunne godt have brugt et ja fra Kadlec, i situationen)

Håber dog at en spiller som Sly kommer videre til et godt sted , hvor han kan få lov at udvikle sig yderligt (er gået i stå her hos os)
Jesper BW1100 skrev:Ikke den store overraskelse i at Heinze får løbepas:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... sbladet.dk
Nej det må siges at være forventet.

bh

Indlæg af bh »

AGF skulle gå efter Nattestad.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hmm. Det ved jeg ikke helt, om jeg synes om. Dickoh har kontraktudløb, når Nattestad kommer hjem fra Vejle. Synes Nattestad bør få Dickohs plads.

oros

Indlæg af oros »

Acebone skrev:Hmm. Det ved jeg ikke helt, om jeg synes om. Dickoh har kontraktudløb, når Nattestad kommer hjem fra Vejle. Synes Nattestad bør få Dickohs plads.
Man skal i hvert fald ikke forlænge med Dickoh! Han har på intet tidspunkt haft niveauet.
Nej, lad bare Nattestad komme hjem - der er i det mindste mulighed for udvikling..!

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

oros skrev:
Acebone skrev:Hmm. Det ved jeg ikke helt, om jeg synes om. Dickoh har kontraktudløb, når Nattestad kommer hjem fra Vejle. Synes Nattestad bør få Dickohs plads.
Man skal i hvert fald ikke forlænge med Dickoh! Han har på intet tidspunkt haft niveauet.
Nej, lad bare Nattestad komme hjem - der er i det mindste mulighed for udvikling..!
Han er tilgengæld god at have i truppen :-) Han er en humørspreder og en kulturbærer, som de unge kan læne sig meget op ad.

bh

Indlæg af bh »

Sly rygtes til Valladolid.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

bh skrev:Sly rygtes til Valladolid.
Hvor kommer det rygte fra?

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Fyrsten

Indlæg af Fyrsten »

Mike80 skrev:
bh skrev:Sly rygtes til Valladolid.
Hvor kommer det rygte fra?

Mike
I følge twitter her fra http://rumoresfichajespucela.blogspot.c ... -real.html

bh

Indlæg af bh »

Korrekt, fra twitter. Skulle have smidt link, beklager.

Kan det tænkes at FCM melder sig ind i kampen om Conboys underskrift?, han render rundt i Esbjerg og træner, men de er ikke aktuelle og henter Leon Jessen til pladsen.
Conboy kan give lidt ekstra konkurrence på venstrebacken og kan også være backup for Sparv på CDM.

Nok ikke aktuel hvis Oliver Kragl fortsat ønskes. At han er på vej væk fra Ried er dog ikke umiddelbart noget der florerer rygter om i Østrig (igen Twitter).

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

bh skrev:Korrekt, fra twitter. Skulle have smidt link, beklager.
Vel ikke den store overraskelse, at Sly er på vej væk fra Midtjylland, og Valladolid vil ikke være en dårlig destination for ham.
bh skrev:Kan det tænkes at FCM melder sig ind i kampen om Conboys underskrift?, han render rundt i Esbjerg og træner, men de er ikke aktuelle og henter Leon Jessen til pladsen.
Conboy kan give lidt ekstra konkurrence på venstrebacken og kan også være backup for Sparv på CDM.
Jeg tvivler - og så alligevel ikke. Dog tvivler jeg på, at man vil hente ham ind som en gardering på 6'er positionen, da man har andre bedre løsninger der.
bh skrev:Nok ikke aktuel hvis Oliver Kragl fortsat ønskes. At han er på vej væk fra Ried er dog ikke umiddelbart noget der florerer rygter om i Østrig (igen Twitter).
Oliver Kragl? Den tyske kantspiller, eller findes der mere end én af Oliver Kragl?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

"Den venstre ende af dansk Midtjylland Sylvester Igboun s og er på dagsordenen for Real Valladolid at udfylde hullerne forlader udgangene på bandet Pucela spillere. Nigerianske fodboldspiller har tilbragt fem år at spille i den danske liga, og det er klart, at dette år kunne være din sport til et land, hvor fodbold er mere konkurrencedygtig hoppe. "Sly" har en kontrakt frem til juni 2016 så dets inkorporering uden anmodning overførsel virker meget kompliceret, og en vigtig spiller for sin klub. Real Valladolid håndterer meget positive rapporter om fodboldspiller og forsøge at overbevise Braulio hånd både ende og Sly Midtjylland at spille i League i rækken af Real Valladolid. Braulio håndtering mulighed er at overføre en vis omkostning, har at næste sæson vil den nigerianske være fri."

LOL, google translate har stadig lidt at arbejde med :)

Nogen der kan spansk ?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst