Bum.Densestar7430 skrev: ↑19. jun 2017, 14:14Murbeck fortid i FCM. Træner med i IFK Göteborg.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-goteborg
Overraskende efter at han lige er blevet kåret til årets talent.
Bum.Densestar7430 skrev: ↑19. jun 2017, 14:14Murbeck fortid i FCM. Træner med i IFK Göteborg.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-goteborg
Tror næppe han bliver skræmt/imponeret af danske fans, slet ikke vores egne der består af et råbekor på 50 børn og en bondemandmousebreaker skrev: ↑19. jun 2017, 17:04Fedt med ham bulgareren. Så to minutter af den video der er linket til tidligere i tråden. Mon han bliver skræmt af alle de tilskuere der er i Danmark![]()
Jeg håber Mabil bliver, ser ham som den oplagte afløser til Hassan når han smutter.
Hvor ser man hvem der bliver kåret til årets talent mm? Jeg har googlet og googlet uden heldSteffen am skrev: ↑19. jun 2017, 17:29Bum.
Overraskende efter at han lige er blevet kåret til årets talent.
Ja, det var et godt spørgsmål.Benzo skrev: ↑19. jun 2017, 18:25Hvor ser man hvem der bliver kåret til årets talent mm? Jeg har googlet og googlet uden heldSteffen am skrev: ↑19. jun 2017, 17:29Bum.
Overraskende efter at han lige er blevet kåret til årets talent.![]()
Han har hvert fald alle muligheder for selv at bestemme sin videre færd i FCM, og har som sagt gjort det fremragende. Han ligner en mand som har fundet ud af, hvad det kræver at slå igennem i en dansk topklub. Han er en helt anden spiller end ham vi sendte til det vestjyske galehus.Benzo skrev:Jeg håber Mabil bliver, ser ham som den oplagte afløser til Hassan når han smutter.
Hvilket er grunden til at han rejste til Danmark i dag, og ikke om 4 dageSteffen am skrev:I øvrigt i forhold til Bhozidar Kraev der ser ud til at slutte sig til os fra Levski Sofia,
er der igen den humle at begge klubber spiller i EL Q1.
En ting er om han kommer til FCM så han kan nå at være spilberettiget, det går nok hvis først han bliver registeret til Q2.
Men det vil være skidt hvis Levski Sofia når at bruge ham i deres kamp d. 29. så han er låst i hele kvalen.
Det er fedt nokArff skrev: ↑19. jun 2017, 23:51Hvilket er grunden til at han rejste til Danmark i dag, og ikke om 4 dageSteffen am skrev:I øvrigt i forhold til Bhozidar Kraev der ser ud til at slutte sig til os fra Levski Sofia,
En ting er om han kommer til FCM så han kan nå at være spilberettiget, det går nok hvis først han bliver registeret til Q2.
Men det vil være skidt hvis Levski Sofia når at bruge ham i deres kamp d. 29. så han er låst i hele kvalen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvilken del af aftalen? Han rejste til Danmark for at gennemgå lægetjek. Men kontrakten er forhandlet på plads, ligesom FCM og Levski skulle være enige.Steffen am skrev:Det er fedt nokArff skrev: ↑19. jun 2017, 23:51Hvilket er grunden til at han rejste til Danmark i dag, og ikke om 4 dageSteffen am skrev:I øvrigt i forhold til Bhozidar Kraev der ser ud til at slutte sig til os fra Levski Sofia,
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Men aftalen er da ikke i hus endnu?
Nej, det har ingen indflydelse på Wikheim. Kraev er 9'er eller 10'er, Wikheim er kant, som kan spille 10'eren.Densestar7430 skrev:kan købet af Kraev påvirke om vi henter GW? Som jeg læser det kan Kraev også spille på kanten.
I øvrigt super spændende transfervindue indtil videre!
For at kunne registeres på b-listen skal spilleren være født 1/1 1996 eller senere (dette lever Kraev op til). Dog skal han samtidig have været spilleberettiget for den omhandlende klub i en uafbrudt periode på 2 år siden sin 15 års fødselsdag. Og det kan Kraev af gode grunde ikke klare for os. (Afsnit 42.11 i nedenstående link)
Man må dog registrere max 1 spiller indtil kl. 24 dagen før første kamp.Arff skrev: ↑20. jun 2017, 00:27Hvilken del af aftalen? Han rejste til Danmark for at gennemgå lægetjek. Men kontrakten er forhandlet på plads, ligesom FCM og Levski skulle være enige.
Skal han være registeret på den såkaldte "a-liste" var deadline midnat i går (mandag d. 19/6 kl. 24.00), så det er ikke utænkeligt at han bliver præsenteret allerede i morgen formiddag.
Jeg kan ikke helt finde ud af, hvem der må være på den såkaldte "b-liste", men der skal spilleren bare være opført 24 timer inden kick-off til den første kamp i den pågældende runde. Nogle der kan hjælpe?