Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Steffen am »

Densestar7430 skrev:
19. jun 2017, 14:14
Murbeck fortid i FCM. Træner med i IFK Göteborg.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-goteborg
Bum.
Overraskende efter at han lige er blevet kåret til årets talent.

Brugeravatar
Stainalive
Geografisk sted: Herning Centrum

Indlæg af Stainalive »

mousebreaker skrev:
19. jun 2017, 17:04
Fedt med ham bulgareren. Så to minutter af den video der er linket til tidligere i tråden. Mon han bliver skræmt af alle de tilskuere der er i Danmark :)
Tror næppe han bliver skræmt/imponeret af danske fans, slet ikke vores egne der består af et råbekor på 50 børn og en bondemand
Men håber virkelig den transfer bliver til noget, det vil være et kæmpe scoop i mine øjne

Benzo

Indlæg af Benzo »

Arff skrev:
19. jun 2017, 16:44
Der er ingen afklaring mht Mabil. Han har været blandt de bedre på træningsbanen alle dagene, og har fået beskeden om at han vil indgå på lige fod med alle andre i truppen.
Jeg håber Mabil bliver, ser ham som den oplagte afløser til Hassan når han smutter.
Steffen am skrev:
19. jun 2017, 17:29
Bum.
Hvor ser man hvem der bliver kåret til årets talent mm? Jeg har googlet og googlet uden held :?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Benzo skrev:
19. jun 2017, 18:25
Steffen am skrev:
19. jun 2017, 17:29
Bum.
Hvor ser man hvem der bliver kåret til årets talent mm? Jeg har googlet og googlet uden held :?
Ja, det var et godt spørgsmål.
Kan ikke huske hvor jeg læste/hørte det.

Desværre pas.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Benzo skrev:
Arff skrev:
19. jun 2017, 16:44
Der er ingen afklaring mht Mabil. Han har været blandt de bedre på træningsbanen alle dagene, og har fået beskeden om at han vil indgå på lige fod med alle andre i truppen.
Jeg håber Mabil bliver, ser ham som den oplagte afløser til Hassan når han smutter.
Han har hvert fald alle muligheder for selv at bestemme sin videre færd i FCM, og har som sagt gjort det fremragende. Han ligner en mand som har fundet ud af, hvad det kræver at slå igennem i en dansk topklub. Han er en helt anden spiller end ham vi sendte til det vestjyske galehus.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg kan godt lide Mabil, han minder lidt om Sisto i sin måde at udfordre på. Det kunne være spændende om han fik chancen her i efteråret :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ravnen skrev:
19. jun 2017, 22:48
Jeg kan godt lide Mabil, han minder lidt om Sisto i sin måde at udfordre på. Det kunne være spændende om han fik chancen her i efteråret :-)
Bare med manglende taktisk og defensiv forståelse.

Men bliver spændende at følge ham, og kan sagtens være at han har lagt på :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I øvrigt i forhold til Bhozidar Kraev der ser ud til at slutte sig til os fra Levski Sofia,

er der igen den humle at begge klubber spiller i EL Q1.

En ting er om han kommer til FCM så han kan nå at være spilberettiget, det går nok hvis først han bliver registeret til Q2.
Men det vil være skidt hvis Levski Sofia når at bruge ham i deres kamp d. 29. så han er låst i hele kvalen.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:I øvrigt i forhold til Bhozidar Kraev der ser ud til at slutte sig til os fra Levski Sofia,

En ting er om han kommer til FCM så han kan nå at være spilberettiget, det går nok hvis først han bliver registeret til Q2.
Men det vil være skidt hvis Levski Sofia når at bruge ham i deres kamp d. 29. så han er låst i hele kvalen.
Hvilket er grunden til at han rejste til Danmark i dag, og ikke om 4 dage :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:
19. jun 2017, 23:51
Steffen am skrev:I øvrigt i forhold til Bhozidar Kraev der ser ud til at slutte sig til os fra Levski Sofia,

Det er fedt nok ;)

Men aftalen er da ikke i hus endnu?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
Arff skrev:

Det er fedt nok ;)

Hvilken del af aftalen? Han rejste til Danmark for at gennemgå lægetjek. Men kontrakten er forhandlet på plads, ligesom FCM og Levski skulle være enige.

Skal han være registeret på den såkaldte "a-liste" var deadline midnat i går (mandag d. 19/6 kl. 24.00), så det er ikke utænkeligt at han bliver præsenteret allerede i morgen formiddag.

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvem der må være på den såkaldte "b-liste", men der skal spilleren bare være opført 24 timer inden kick-off til den første kamp i den pågældende runde. Nogle der kan hjælpe?

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

kan købet af Kraev påvirke om vi henter GW? Som jeg læser det kan Kraev også spille på kanten.

I øvrigt super spændende transfervindue indtil videre! :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Densestar7430 skrev:kan købet af Kraev påvirke om vi henter GW? Som jeg læser det kan Kraev også spille på kanten.

I øvrigt super spændende transfervindue indtil videre! :)
Nej, det har ingen indflydelse på Wikheim. Kraev er 9'er eller 10'er, Wikheim er kant, som kan spille 10'eren.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Arff skrev:
20. jun 2017, 00:27

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvem der må være på den såkaldte "b-liste", men der skal spilleren bare være opført 24 timer inden kick-off til den første kamp i den pågældende runde. Nogle der kan hjælpe?

For at kunne registeres på b-listen skal spilleren være født 1/1 1996 eller senere (dette lever Kraev op til). Dog skal han samtidig have været spilleberettiget for den omhandlende klub i en uafbrudt periode på 2 år siden sin 15 års fødselsdag. Og det kan Kraev af gode grunde ikke klare for os. (Afsnit 42.11 i nedenstående link)
Så han kan ikke medtages på liste b.
Dog har man mulighed for at efterregistere én spiller på liste a til de 3 kvalrunder og playoff'en efter de ellers fastsatte deadlines. Efteregistreringen kan ske helt indtil dagen før første kamp i runden. (Afsnit 42.08 i nedenstående link).
Så hvis Kraev signes kan han registreres sålænge FCM har holdt en plads åben på liste a.

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Dow ... WNLOAD.pdf

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:
20. jun 2017, 00:27
Steffen am skrev:
Arff skrev:

Det er fedt nok ;)

Hvilken del af aftalen? Han rejste til Danmark for at gennemgå lægetjek. Men kontrakten er forhandlet på plads, ligesom FCM og Levski skulle være enige.

Skal han være registeret på den såkaldte "a-liste" var deadline midnat i går (mandag d. 19/6 kl. 24.00), så det er ikke utænkeligt at han bliver præsenteret allerede i morgen formiddag.

Man må dog registrere max 1 spiller indtil kl. 24 dagen før første kamp.

For at komme på B listen skal man være født efter 1. januar 96 og have spillet i klubben i mindst 2 sæsoner.

Låst