EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Gider de? Trækker sig. Evander laller. Alt sejler. Undtagen Kaba, stakkels Kaba.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

LOL, hvor er vi bare ringe. Hold nu kæft. Scholz viser hvorfor han ikke var god nok i Belgien gang på gang. Evander ligner en 14-årig der spiller seniorbold for tidligt. Det er jo en ren ynk det her
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2130
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lupus1999 »

Seriøst!!

Det her er skandaløst!!
Og Kenneth Andersen er klaphatten det falder tilbage på.
Er pisse ligeglad med 5 sejre i Superligaen - det har været jammerligt at insistere på wingback systemet, når vi ikke har spillerne til det.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Wow aldrig har jeg set at hele, ja HELE HOLDET kan ikke læse fodbold og søser bold væk og for da helvedet!!! Kan vores hold simpelthen ikke finde ud af at levere bold til sin egen spillere?!?!

Såvel nu ved vi at vores hold er uorganiserede!!

Trænerne ansvar!!
Senest rettet af henker 15. aug 2019, 21:31, rettet i alt 1 gang.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

KA er jo ikke den rette træner til det hold her. Han har fuldstændig fejlet ift. at sætte holdet, både mht. spillet, men mindst lige så meget ift. indstillingen og ærgerrigheden. Find nu en træner der kan sætte sig igennem - og som evner at få spillerne til det

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af bifr05t »

Jeg er så træt af, at vi skylder skylden på spillerne for at tingene går den forkerte vej. Vi har ingen kanter, der kan hjælpe i offensiven og lægge pres på Rangers. Offensivt er det Kaba der skaber det hele selv. Der er intet flow, der er ingen spilmuligheder, så mange af vores spillere bliver nødt til at stoppe op og derved bremse omstillingerne.

Jeg mener at hele skylden kan placeres hos trænerteamet og opstilligen.

Brugeravatar
levis
Indlæg: 179
Tilmeldt: 16. aug 2009, 11:25

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af levis »

Det her er simpelthen så ynkeligt. Rangers er et fint hold med gode spillere, men vi laver børnehavefejl og virker kuede. Vi har en overordnet ambition om europæisk gruppespil, og så præsterer vi ikke mere end det her. Ingen skam i at ryge ud til Rangers. Men efter sammenlagt 130 minutter er vi bagud samlet 2-6. Det er for sløjt.

Positivt
Mikael Andersson laver lidt småfejl hist og her, men det er fedt at se, at han tør modtage og vende med bolden centralt. Ham og Cajuste kunne være spændende at se som makkerpar centralt.

Kaba virker som en god signing. Han skal nok banke kasser ind.
Senest rettet af levis 15. aug 2019, 21:32, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Acebone »

Rangers får det til at se så nemt ud. De kan med ro i sindet overlade lidt af initiativet og fortsætte med at straffe os, når de ellers orker det.

Der bliver noget videomateriale at studere.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Ingen stolthed over de drenge i den røde trøje.

Nu venter vi bare på at KA efter kampen kommer ud og siger

“Vi kommer ellers rigtig rigtig godt ud, men så lavede vi en rigtig rigtig uheldig fejl og så blev det rigtig rigtig svært. Jeg synes ellers vi kæmper rigtig rigtig godt og jeg er rigtig rigtig tilfreds med drengene.”

Vi må bare sige at vi har overvurderet dansk klubfodbold. Udover FCK har vi intet at komme med
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM2000 »

evander, frank og M. andersson løser ikke deres opgave, de svigtes dog af wingbacksene, men det er midtbanen der taber 1 halvleg

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af SimonH »

Til det positive. Nu kan vi ikke ryge ud på udebanemål.

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Vijen »

Rasmus Ankersen, det her skal have konsekvenser!

Fyr træner, assistenterne, halvdelen af holdet. Jeg er fucking ligeglad med hvem du vælger, det her er simpelthen for pinligt og der skal rulle hoveder.

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Ville ønske KA forlod sin post. Enhver kan se at 3-5-2 ikke fungerer. Der kommer intet offensivt, OVERHOVEDET. Det er så gabende kedeligt og frustrerende at se på. Spil nu efter materialet for fanden. Hvordan fanden kan de ikke se, at en defensiv stærk HB ikke skal spille WBK og en central midt HB. Det skriger til himlen!!!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Skandaleindstilling.

Undtgen Kaba. Eneste lyspunkt......

Den her falder på trænerteamet. Holdet er ikke sat korrekt op til opgaven. Amatørfejl overalt på banen.....

Flå Evaaner og wikheim ud NU!!!!!!!

Ringe med ringe på....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af SimonH »

mousebreaker skrev:
15. aug 2019, 21:32
Ingen stolthed over de drenge i den røde trøje.

Nu venter vi bare på at KA efter kampen kommer ud og siger

“Vi kommer ellers rigtig rigtig godt ud, men så lavede vi en rigtig rigtig uheldig fejl og så blev det rigtig rigtig svært. Jeg synes ellers vi kæmper rigtig rigtig godt og jeg er rigtig rigtig tilfreds med drengene.”

Vi må bare sige at vi har overvurderet dansk klubfodbold. Udover FCK har vi intet at komme med
Du glemmer at han efter kampen siger, at spillet blev bedre da vi ændrede lidt på formationen

Besvar