EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Gider de? Trækker sig. Evander laller. Alt sejler. Undtagen Kaba, stakkels Kaba.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
LOL, hvor er vi bare ringe. Hold nu kæft. Scholz viser hvorfor han ikke var god nok i Belgien gang på gang. Evander ligner en 14-årig der spiller seniorbold for tidligt. Det er jo en ren ynk det her
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Seriøst!!
Det her er skandaløst!!
Og Kenneth Andersen er klaphatten det falder tilbage på.
Er pisse ligeglad med 5 sejre i Superligaen - det har været jammerligt at insistere på wingback systemet, når vi ikke har spillerne til det.
Det her er skandaløst!!
Og Kenneth Andersen er klaphatten det falder tilbage på.
Er pisse ligeglad med 5 sejre i Superligaen - det har været jammerligt at insistere på wingback systemet, når vi ikke har spillerne til det.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Wow aldrig har jeg set at hele, ja HELE HOLDET kan ikke læse fodbold og søser bold væk og for da helvedet!!! Kan vores hold simpelthen ikke finde ud af at levere bold til sin egen spillere?!?!
Såvel nu ved vi at vores hold er uorganiserede!!
Trænerne ansvar!!
Såvel nu ved vi at vores hold er uorganiserede!!
Trænerne ansvar!!
Senest rettet af henker 15. aug 2019, 21:31, rettet i alt 1 gang.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
KA er jo ikke den rette træner til det hold her. Han har fuldstændig fejlet ift. at sætte holdet, både mht. spillet, men mindst lige så meget ift. indstillingen og ærgerrigheden. Find nu en træner der kan sætte sig igennem - og som evner at få spillerne til det
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Jeg er så træt af, at vi skylder skylden på spillerne for at tingene går den forkerte vej. Vi har ingen kanter, der kan hjælpe i offensiven og lægge pres på Rangers. Offensivt er det Kaba der skaber det hele selv. Der er intet flow, der er ingen spilmuligheder, så mange af vores spillere bliver nødt til at stoppe op og derved bremse omstillingerne.
Jeg mener at hele skylden kan placeres hos trænerteamet og opstilligen.
Jeg mener at hele skylden kan placeres hos trænerteamet og opstilligen.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Det her er simpelthen så ynkeligt. Rangers er et fint hold med gode spillere, men vi laver børnehavefejl og virker kuede. Vi har en overordnet ambition om europæisk gruppespil, og så præsterer vi ikke mere end det her. Ingen skam i at ryge ud til Rangers. Men efter sammenlagt 130 minutter er vi bagud samlet 2-6. Det er for sløjt.
Positivt
Mikael Andersson laver lidt småfejl hist og her, men det er fedt at se, at han tør modtage og vende med bolden centralt. Ham og Cajuste kunne være spændende at se som makkerpar centralt.
Kaba virker som en god signing. Han skal nok banke kasser ind.
Positivt
Mikael Andersson laver lidt småfejl hist og her, men det er fedt at se, at han tør modtage og vende med bolden centralt. Ham og Cajuste kunne være spændende at se som makkerpar centralt.
Kaba virker som en god signing. Han skal nok banke kasser ind.
Senest rettet af levis 15. aug 2019, 21:32, rettet i alt 1 gang.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Rangers får det til at se så nemt ud. De kan med ro i sindet overlade lidt af initiativet og fortsætte med at straffe os, når de ellers orker det.
Der bliver noget videomateriale at studere.
Der bliver noget videomateriale at studere.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Ingen stolthed over de drenge i den røde trøje.
Nu venter vi bare på at KA efter kampen kommer ud og siger
“Vi kommer ellers rigtig rigtig godt ud, men så lavede vi en rigtig rigtig uheldig fejl og så blev det rigtig rigtig svært. Jeg synes ellers vi kæmper rigtig rigtig godt og jeg er rigtig rigtig tilfreds med drengene.”
Vi må bare sige at vi har overvurderet dansk klubfodbold. Udover FCK har vi intet at komme med
Nu venter vi bare på at KA efter kampen kommer ud og siger
“Vi kommer ellers rigtig rigtig godt ud, men så lavede vi en rigtig rigtig uheldig fejl og så blev det rigtig rigtig svært. Jeg synes ellers vi kæmper rigtig rigtig godt og jeg er rigtig rigtig tilfreds med drengene.”
Vi må bare sige at vi har overvurderet dansk klubfodbold. Udover FCK har vi intet at komme med
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
evander, frank og M. andersson løser ikke deres opgave, de svigtes dog af wingbacksene, men det er midtbanen der taber 1 halvleg
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Til det positive. Nu kan vi ikke ryge ud på udebanemål.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Rasmus Ankersen, det her skal have konsekvenser!
Fyr træner, assistenterne, halvdelen af holdet. Jeg er fucking ligeglad med hvem du vælger, det her er simpelthen for pinligt og der skal rulle hoveder.
Fyr træner, assistenterne, halvdelen af holdet. Jeg er fucking ligeglad med hvem du vælger, det her er simpelthen for pinligt og der skal rulle hoveder.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Ville ønske KA forlod sin post. Enhver kan se at 3-5-2 ikke fungerer. Der kommer intet offensivt, OVERHOVEDET. Det er så gabende kedeligt og frustrerende at se på. Spil nu efter materialet for fanden. Hvordan fanden kan de ikke se, at en defensiv stærk HB ikke skal spille WBK og en central midt HB. Det skriger til himlen!!!
- FCM Fan nr. 1
- Indlæg: 360
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Skandaleindstilling.
Undtgen Kaba. Eneste lyspunkt......
Den her falder på trænerteamet. Holdet er ikke sat korrekt op til opgaven. Amatørfejl overalt på banen.....
Flå Evaaner og wikheim ud NU!!!!!!!
Ringe med ringe på....
Undtgen Kaba. Eneste lyspunkt......
Den her falder på trænerteamet. Holdet er ikke sat korrekt op til opgaven. Amatørfejl overalt på banen.....
Flå Evaaner og wikheim ud NU!!!!!!!
Ringe med ringe på....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Du glemmer at han efter kampen siger, at spillet blev bedre da vi ændrede lidt på formationenmousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 21:32Ingen stolthed over de drenge i den røde trøje.
Nu venter vi bare på at KA efter kampen kommer ud og siger
“Vi kommer ellers rigtig rigtig godt ud, men så lavede vi en rigtig rigtig uheldig fejl og så blev det rigtig rigtig svært. Jeg synes ellers vi kæmper rigtig rigtig godt og jeg er rigtig rigtig tilfreds med drengene.”
Vi må bare sige at vi har overvurderet dansk klubfodbold. Udover FCK har vi intet at komme med