Re: DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby
: 5. maj 2017, 16:31
Nå nå... Bare fordi, at vi har hårdt hængt op i Expected Europa League, og glipper lidt herhjemme skal vi ikke mobbes.ThygeM skrev:Ankersen efter kampen: Jeg glæder mig til vi skal spille "expected finalen" og dermed tager the "expected doubbel".undskyld kunne ikke lade være
![]()
I minder uhyggeligt om Brøndby under TF - masse gode intentioner men mangler slutproduktet. Kampen kunne være gået begge veje - Kamil kunne alene have slukket kampen i de sidste 5 minutter af første halvleg.
Tak for en god kamp - også på tribunen
Heldigvis er Brøndby stadig kun i Expected nedrykningsspil, så vi skal ikke forvente at spille så mange kampe imod jer i Expected Grundspil fremover.
Table of Justice viser jo klart, at vi er de bedste.
Sent from my iPhone using Tapatalk



