Den smule han rent faktisk nåede med ligalandsholdet omkring 2006 var det så vidt jeg husker som defensiv midtbane
Jeg fandt lige nedenstående liste over spillere på landsholdet i 2006/7
Ved ikke om han kunne have slået nogle af dem af, sådan rigtigt
Lars Jacobsen startede sin landsholdskarriere i marts 2006 som højre back, og havde den jo ret fast
I 2007 skiftede Bach til Heerenveen, og spillede mest på midten
Forsvarsspillere:
Daniel Agger Liverpool FC, Per Krøldrup AC Fiorentina, Martin Albrechtsen West Bromwich Albion, Jan Kristiansen FC Nürnberg, Michael Gravgaard FC København, Martin Laursen Aston Villa, Thomas Helveg Odense Boldklub, Per Nielsen Brøndby IF, Lars Jacobsen FC København, Brian Priske Club Brügge, Niclas Jensen FC København, Bo Svensson Borussia Mönchengladbach.
Midtbanespillere:
Jesper Grønkjær FC København, Jonas Kamper Arminia Bielefeld, Thomas Gravesen Celtic FC, Peter Løvenkrands FC Schalke 04, Claus Jensen Fulham FC, Christian Poulsen Sevilla FC, Daniel Jensen Werder Bremen, Dennis Rommedahl Charlton Athletic, Martin Jørgensen AC Fiorentina, Mikkel Thygesen Borussia Mönchengladbach, Thomas Kahlenberg AJ Auxerre, Rasmus Würtz AaB.
Med al den info

Så tænker jeg da bestemt det samme som dig - tænk hvis han nu kun havde spillet der
På den anden side var hans forskellige pladser måske det, der var med til at gøre KBB til lige den spiller, som vi alle har elsket så højt i vores klub