(Grunden til jeg gerne vil besøge Lerpytter er, at jeg tror/håber vi møder dem i pokalen i 4. runde og nakker TFC efter straffespark
Ulv 865
Jesper-Sunds skrev:Borring er dyr i løn men thyge og et par stykker andre er stadig dyre
men hvis en af dem skulle sælges skulle det nok være borring tror jeg. Eller også håber jeg de andre vil gå ned i løn ved en evt kontraktforlængelse engang i fremtiden. Ellers har vi ikke råd til at beholde dem
Ja, og lad os i den ombæring tage Albrechtsen, Reid og Frank med og lad os så bruge sæsonen 2011/12 til at spille de helt unge ind i 1. division. De løntunge spillere kan alligevel ikke bidrage med noget, udover at hæve en mega høj hyre og så har vi vel en 6-8 talenter i verdensklasse, der kan tage over på alle pladser! Fremtiden er foran os! Vi vinder Champions League i 2013! Det må være det nye mål!Hekler skrev:Transferønsker.
Ind: Ingen
Ud: Borring, Thyge, Kolja.
Begrundelse: Vi skal have trimmet truppen økonomisk. Jeg mener vi i truppen har spillere der kan dække pladserne, hvis trænerne ikke mener det, så er jeg sikker på vi kan finde erstatninger til nogle helt andre lønninger.
Undskyld mig, men hvorfor pokker investere i en angriber der om muligt er endnu uskarpere end Fagerberg? Ken kommer sandsynligvis retur nu, så har vi da ham som backup - ser virkelig ik ideen i at betale transfer + sign on for KatongoMini Bager skrev:Nu er Chris Katongo sat til salg i Bielefeld. Var det en mulighed tror I?? Gad vide hvad prisen måtte være??