Transferønsker Sommeren 2010

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Re: Transferønsker Sommeren 2010

Indlæg af Jens-Erik »

Jeg vil ikke have noget imod, at komme "hjem" til Thy i næste sæson :? . Det er en hyggelig lille jord (ler)-knold de har spredt lidt græss ud på ;) ... Den er nu officielt omdøbt til Sparekassen Thy Arena, men i folkemunde og af mig selv er og bliver det stadig Lerpytter...

(Grunden til jeg gerne vil besøge Lerpytter er, at jeg tror/håber vi møder dem i pokalen i 4. runde og nakker TFC efter straffespark :D ... Og i guder, hvor skal jeg synge højt hele vejen hjem til Odense (hvor jeg bor nu)) :lol:

Ulv 865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

Shearer

Indlæg af Shearer »

Top 10 månedslønninger ifølge Onside:

1: Alexander Farnerud, Brøndby : 450.000 kroner
2: Jan Kristiansen, Brøndby : 425.000 kroner
3: Cesar Santin, FCK : 425.000 kroner
4: Jesper Grønkjær, FCK : 400.000 kroner
5: Peter Larsson, FCK : 350.000 kroner
6: Jon Jönsson, Brøndby : 350.000 kroner
7: Eric Djemba­-Djemba, OB : 250.000 kroner
8: Ulrik Laursen, FCK : 250.000 kroner
9: Niclas Jensen, FCK : 250.000 kroner
10: Jonas Borring, FCM : 250.000 kroner

Den er fra august 2008, og for den der er opgjort fra i år er den laveste løn i top 10, Djemba med 300.000, så vil gerne vide hvor du har dine oplysninger fra med at Kolja og Thyge er dyrere når onside, eb og bt alle er nået frem til denne konklusion.

Eller er det bare gætterier fra din side??

Jesper-Sunds skrev:Borring er dyr i løn men thyge og et par stykker andre er stadig dyre ;)
men hvis en af dem skulle sælges skulle det nok være borring tror jeg. Eller også håber jeg de andre vil gå ned i løn ved en evt kontraktforlængelse engang i fremtiden. Ellers har vi ikke råd til at beholde dem :(

Bobby

Indlæg af Bobby »

Hekler skrev:Transferønsker.
Ind: Ingen
Ud: Borring, Thyge, Kolja.
Begrundelse: Vi skal have trimmet truppen økonomisk. Jeg mener vi i truppen har spillere der kan dække pladserne, hvis trænerne ikke mener det, så er jeg sikker på vi kan finde erstatninger til nogle helt andre lønninger.
Ja, og lad os i den ombæring tage Albrechtsen, Reid og Frank med og lad os så bruge sæsonen 2011/12 til at spille de helt unge ind i 1. division. De løntunge spillere kan alligevel ikke bidrage med noget, udover at hæve en mega høj hyre og så har vi vel en 6-8 talenter i verdensklasse, der kan tage over på alle pladser! Fremtiden er foran os! Vi vinder Champions League i 2013! Det må være det nye mål!
/Bobby

Mads

Indlæg af Mads »

Jeg er fuldt ud bevidst om vores økonomiske situation i FCM! Men kender vi ikke en rigmand/mænd med mod, mands- og midtjyllandhjerte, som er villig til af egen lomme at investere 14 mio. af egen lomme i D. Fall?

En slags Zidan investering? Blot med lidt flere millioner indblandet!!!!

Eller skulle vi måske samle ind i BW :)

Jeg ved drømmen er en smule langt ude, men jeg mener virkelig, vi kunne få en livsfarlig trup med blot den ene tilføjelse!

Jeg forventer desværre nok afgang af profiler modsat tilgang! Men håber dog de beholder Thygesen, da han i foråret i den grad har bevist han er holdets hjerte.
Og jeg vil da meget gerne deltage i en seriøs debat omkring Thygesens rolle i/for FCM! Men jeg synes helt ærligt, at det er for åbenlyst, hvorfor det ville være katastrofalt, hvis vi solgte ham.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Nu er Chris Katongo sat til salg i Bielefeld. Var det en mulighed tror I?? Gad vide hvad prisen måtte være?? :)

4096

Indlæg af 4096 »

Mini Bager skrev:Nu er Chris Katongo sat til salg i Bielefeld. Var det en mulighed tror I?? Gad vide hvad prisen måtte være?? :)
Undskyld mig, men hvorfor pokker investere i en angriber der om muligt er endnu uskarpere end Fagerberg? Ken kommer sandsynligvis retur nu, så har vi da ham som backup - ser virkelig ik ideen i at betale transfer + sign on for Katongo :roll:

Tror - uden at ha set 100 u-kampe - at Hvilsom og Rilvan kan gøre det omtrent ligeså godt for os, billigere og med mere perspektiv for fremtiden... :P

mnm123

Indlæg af mnm123 »

hvis vi mister begge vores backs her i sommer står vi over for en stor udfordring i at finde mindst 1 ny højre back. Mit bud kunne være Henrik Kildentoft fra FCN som jeg synes er en af de aller bedste i ligaen, men spørgsmåler er selvfølgelig om han er til at friste, men har han forlænget din kontrakt med Fcn? Ivenster side har vi Juelsgård og han skal selvfølgelig ind og spille hvis Leon smutter, men med afgang af 2 af vore defensive folk kan jeg godt frygte at vi står meget tyndt besat ved skader og karantæner.

Besvar