Det er fair nok, at du findet det tvivlsomt, det er du i din gode ret til.Ralle skrev:Nu er det jo ikke så længe siden at Ørgaard udtalte, i forbindelse med forlængelsen, at det absolut ikke var FCM der havde givet sig overfor Judes vanvittige lønkrav, men tværtimod. Så at Jude har fået en større lønstigning, finder jeg meget, meget tvivlsomt...Momme skrev:Næ, fordi FCM havde udrenset så voldsomt, og så er Jude såvel ung som billig i forhold til at skulle ud at hente et alternativ på pladsen.Cortez skrev: så hvorfor der skulle forlænges med ham, er mig en gåde. Må være fordi Ørgaard ville statuere et eksempel på, at han vinder en kontraktforhandling til sidst.
/Cortez
Jude var såmænd på vej til en anden klub, så der har jo nok været lidt ekstra i lønningsposen fra FCM's side for at få ham til at skrive under.
Fakta er nu engang, at Jude var på vej til en anden klub, men modtog et bedre tilbud, og derfor forlængede.
Jeg vil ikke udtale mig om Ørgaards udtalelser i denne forbindelse, udover at sige, at det ikke helt stemmer overens med fakta.