Randers - Fc Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Momme

Re: Randers - Fc Midtjylland

Indlæg af Momme »

Ralle skrev:
Momme skrev:
Cortez skrev: så hvorfor der skulle forlænges med ham, er mig en gåde. Må være fordi Ørgaard ville statuere et eksempel på, at han vinder en kontraktforhandling til sidst :-).

/Cortez
Næ, fordi FCM havde udrenset så voldsomt, og så er Jude såvel ung som billig i forhold til at skulle ud at hente et alternativ på pladsen.
Jude var såmænd på vej til en anden klub, så der har jo nok været lidt ekstra i lønningsposen fra FCM's side for at få ham til at skrive under.
Nu er det jo ikke så længe siden at Ørgaard udtalte, i forbindelse med forlængelsen, at det absolut ikke var FCM der havde givet sig overfor Judes vanvittige lønkrav, men tværtimod. Så at Jude har fået en større lønstigning, finder jeg meget, meget tvivlsomt...
Det er fair nok, at du findet det tvivlsomt, det er du i din gode ret til.
Fakta er nu engang, at Jude var på vej til en anden klub, men modtog et bedre tilbud, og derfor forlængede.
Jeg vil ikke udtale mig om Ørgaards udtalelser i denne forbindelse, udover at sige, at det ikke helt stemmer overens med fakta.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er ikke enig med dig. Problemet med Jude er at han faktisk burde være bedre nu.

Det er to år siden han fik debut, og han har spillet 44 kampe for førsteholdet. Tiden er inde til at han burde "være der".

Men det er ualmindeligt svært at se hvad der egentlig er hans spidskonpentance?

Jeg forstår heller ikke hvorfor kontrakten blev forlænget. Det virker mere fornuftigt at give Mads Hvilsom noget spilletid i stedet.

Vi kan ikke undvære både Izunna, Salami og Thyge, de giver simpelthen holdet sammenhæng, og vi kan ikke have alle tre udenfor på samme tid.

974

Indlæg af 974 »

Momme skrev: Det er fair nok, at du findet det tvivlsomt, det er du i din gode ret til.
Fakta er nu engang, at Jude var på vej til en anden klub, men modtog et bedre tilbud, og derfor forlængede.
Jeg vil ikke udtale mig om Ørgaards udtalelser i denne forbindelse, udover at sige, at det ikke helt stemmer overens med fakta.

Momme : det må jo være op til dig at bevise hvad fakta er vedr. Judes evt afgang til anden klub...
Jeg kan altså ikke lige erindre noget konkret, men det kan du forhåbentligt :-)

Momme

Indlæg af Momme »

974 skrev:
Momme skrev: Det er fair nok, at du findet det tvivlsomt, det er du i din gode ret til.

Momme : det må jo være op til dig at bevise hvad fakta er vedr. Judes evt afgang til anden klub...
Jeg kan altså ikke lige erindre noget konkret, men det kan du forhåbentligt :-)
Hvis du mener i medierne, så har der ikke været noget ude, det er helt korrekt.
Så jeg kan ikke komme med noget link, hvis det er det du ønsker.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Momme skrev: Hvis du mener i medierne, så har der ikke været noget ude, det er helt korrekt.
Så jeg kan ikke komme med noget link, hvis det er det du ønsker.
Judes agent sagde de havde andre tilbud, FCM sagde OG???
Og så skete der ellers ikke mere indtil det blev meldt ud og Ørgaard proklamerede FCM ikke havde strækket sig for at få en aftale.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

ArneR

Indlæg af ArneR »

Hekler skrev:
Og så skete der ellers ikke mere indtil det blev meldt ud og Ørgaard proklamerede FCM ikke havde strækket sig for at få en aftale.
Og hvis du spørger mig, skulle han slet ikke have haft nogen kontrakt, men 5 kolde tæer i R..... :evil:

Momme

Indlæg af Momme »

ArneR skrev:
Hekler skrev:
Og hvis du spørger mig, skulle han slet ikke have haft nogen kontrakt, men 5 kolde tæer i R..... :evil:
Ingen spurgte dig.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

dybdegående retning denne tråd har taget..

et par hurtige spørgsmål / kommentarer:

@ Momme: Det du sidder og siger, mellem linjerne, er at du har insider viden der kan bekræfte din påstand eller hvordan skal det forstås?
Eller er det forkert opfattet, fordi hvis det er tilfældet så sig det dog i stedet for at sidde og på en måde nedgøre andres opfattelser af den givne situation... i øvrigt undskyld den lidt hårde tone, det er på ingen måde sådan ment :) det er udelukkende for at debatten kan køre bedre ;)

@ Andre:
Jeg er ganske enig i at Jude ikke har det nødvendige niveau, det er vist blevet mere tydeligt dette forår, og spørgsmålet er om ikke Fagerberg ville have været lige så god i dette forår. Som jeg husker Fagerberg var han da udemærket til i det mindste at holde på bolden..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Momme

Indlæg af Momme »

Ja, jeg ved, at Jude havde tilbud fra en anden klub inden han forlængede med FCM.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Momme skrev:Ja, jeg ved, at Jude havde tilbud fra en anden klub inden han forlængede med FCM.
Jammen fortæl fortæl...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

why didn't you just say so??? :)

Hvem og hvordan?

Momme

Indlæg af Momme »

Det jeg har fået at vide er, at der var tilbud fra en norsk klub, men at det ikke blev til mere, da FCM kom med et forbedret bud, hvorefter Jude skrev under.

Så kan folk jo ærgre sig over at det ikke blev til noget, når nu I er så utilfredse med ham hehe :)

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Momme skrev:Det jeg har fået at vide er, at der var tilbud fra en norsk klub, men at det ikke blev til mere, da FCM kom med et forbedret bud, hvorefter Jude skrev under.
Vedtægter: 3. Indlæg med falsk afsender eller indeholdende rygter uden kildeangivelse slettes.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Debatten omkring Jude er lukket i denne tråd, sålænge der ikke kommer noget med hold i.

Admin

ArneR

Indlæg af ArneR »

admin 3 skrev:Debatten omkring Jude er lukket i denne tråd, sålænge der ikke kommer noget med hold i.

Admin
Fair nok mester

Besvar