Hekler skrev:Klap hesten.
Planen var i følge Landstræneren at tage Leon med på ligalandsholds tur. Men pga. Michael Jacobsens skade valgte man så at tage ham med allerede nu.
Der er ufatteligt lang tid til VM, og der er ingen der kommer med eller bliver smidt af pga. en præstation allerede nu.
Men det skader da aldrig med en god figur.....og så kan vi allesammen få oppustede forventninger så vi kan ligge et enormt pres på Leon, således vi ved han kan holde til det ved VM hvis han kommer så langt.
Altså, jeg tror det er noget mere præster eller forsvind end du regner med. Havde Jessen præsteret som MJ gjorde mod Chile, så er jeg sikker på han havde været ude af landsholdet mindst indtil efter VM og måske også længere. Vi har set mange eksempler på one-hit-wonders fra Morten Olsen som har underpræsteret i én kamp og så er røget ud i kulden.
Med Jessens gode præstation, så mener jeg bestemt han har spillet sig ind i kampen om VM-pladserne. Falder Lumb igennem mod USA, så tvivler jeg på der er flere chancer til ham og sådan tror jeg MO vil fortsætte indtil han lægger sig fast på de par venstre backs som skal med.
Holder Jessen niveau i FCM, så er jeg ret sikker han nok skal komme med i landsholdstruppen igen og leverer han igen varen der, ja så kan han altså snildt komme med til VM på et yderligt mandat og endda med gode muligheder for spilletid

Så hurtigt kan det altså gå..