Så du mener altså ikke den holder at tage udgangspunkt i den taktiske ændring i spillestil som var så åbenlys at samtlige 3000+ børn fra samarbejdsklubberne kunne se den? Længere nede i dit indlæg nævner du jo selv at Kuhn foretog stilskiftet så vil nu mene at udgangspunktet holder temmelig mange meter.Cortez skrev: Hvis den argumentationsform skulle være valid, så skulle jeg også kunne postulere, at i de 10 min., hvor vi spillede ok imod Silkeborg, var lige præcis det, der skulle være billedet på kampen. Ergo spillede vi godt imod Silkeborg!
Det holder jo ikke en meter det der, Hausser!
Og dit postulat med, at vi stoppede med at spille fremad holder heller ikke. Lad nu være med at tage dine egne udtalelser som indtægt for andres overbevisning. Så stor et orakel er du altså heller ikke.
Og nej, vi prøvede i det store hele ikke at skabe chancer i den sidste halve time, det burde den megen holdomgang i egen bagkæde og spillen tilbage og på tværs også fortælle.
Syntes ikke der er nogen grund til at diskutere det her videre, lad os bare konstatere jeg er uenig i den måde vi spillede de sidste 30 minutter med og har meget svært ved at se, at det på nogen måder var en succes. Lad os sige at Kuhn har fået testet det og lad os så håbe at den bliver pakket væk i gemmerne igen.Cortez skrev: Tilgengæld kan du have ret i, at vi ikke har haft stor succes med at fedte sejren hjem tidligere. Men som Hekler skriver andetsteds, så er denne egenskab noget som Kuhn vil have indført i vores spilrepetoire og kampen igår, var perfekt til at forsøge dette. Jeg mener i øvrigt at Kuhn har fat i den lange ende... for man skal kunne holde fast i sejren og så at sige køre den hjem.