Meyhoff skrev:Om det er deres vilje eller ej er jeg fuldstændig ligeglad med, de kan i det mindste kæmpe røven ud af buskerne når spiller ikke fungerer - men det gør de heller ikke.. Thyge, Borring og Danny er et genialt godt eksempel på netop det, de dovner rundt på den bane og burde sættes på bænken for så dårlig en indstilling er jo helt til grin..
Aaaah... lige præcis doven kan du ikke kalde eks. Thyge. Godt nok får han ikke meget ud af det, men doven er han ikke!
Jeg er ikke interesseret i en diskussion omkring rigtige og forkerte fans - den fører efter min bedste overbevisning ikke til noget.
Men jeg vil til enhver tid forbholde mig retten til at ytre mig positiv som negativ. I kampens hede kan der godt ryge finker af panden, ligesom spillerne i kampens hede hurtigt kan få kaldt dommer og modspillere lidet flatterende ting. Sådan er fodbold! Der er mange og kæmpestore følelser involveret.
Når det så er sagt, så er det OGSÅ vigtigt at skrue ned for frustrationerne efterfølgende, for som Ravnen ganske rigtigt siger, så er der ingen der præsterer optimalt i et negativ ladet miljø.
Og der synes jeg faktisk vores nye træner er kompetent. Han formår - ligesom ER - at få vendt den negative holdning blandt spillerne. Det har desværre ikke forplantet sig til hele truppen endnu, men jeg tror faktisk også, at det var en meget syg patient, han overtog...
/Cortez