Allan Kuhn ny FCM træner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Allan Kuhn ny FCM træner

Indlæg af Noe »

1145 skrev:Jeg syntes at det lignede et "større" navn der skulle køres i stilling, og IKKE endnu en coming man.
Og det er jo netop det jeg ikke forstår: Hvad skulle indikere, at et 'større' navn var på vej? Alt har jo i de sidste to transfervinduer peget i retning af, at spenderbukserne er lagt tilbage i skabet. Der er ikke råd til et større navn.
1145 skrev:Jeg nævnte ingen navne, og at du så hiver Michael Laudrup og Guus Hiddink frem er da mit indlæg fuldstændig uvedkommende.
Nej, du nævnte ikke navne, og det får din kritik til at klinge lidt hult, imo. Hvem havde du realistisk set forventet, som ville passe til FCM's profil?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Velkommen Kuhn!

Dog skal Kuhn præstere uden nye spillere!!
http://tv2sport.dk/node/37675

Der kommer ingen nye spillere. Vi er åbenbart meget, meget hårdt ramt af krisen. Vi kan intet hente, men OB, AaB og andre kan? Skuffende. Hvor om alting er, så tror jeg han kan få Fagerberg, Calliff, og Mikkel thygesen til at præstere!

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Nu hvor det er officielt, hvornår begynder de første tv interveiws at rulle ud på nettet. FCM Tv, Tv2sport, 442 osv. Kunne godt tænke mig at se nogle levende billeder fra dagens pressemøde. Der er gået en time. Så lang tid tager det vel ikke at redigere deres rå optagelse.

Dondy

Indlæg af Dondy »

Det synes jeg simpelthen er for dårligt af Ørgaard, han giver Kuhn en hold som han har kunnet se spille 0-4 mod en oprykker og siger"nu skal du vinde et mesterskab med dem her" og der kommer ingen forstrækninger.

Jeg synes sku ikke man bliver videre optimistisk af den udmelding, men ok. Vi må se hvad Kuhn kan trylle frem af ingen ting.

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

Dondy skrev:Det synes jeg simpelthen er for dårligt af Ørgaard, han giver Kuhn en hold som han har kunnet se spille 0-4 mod en oprykker og siger"nu skal du vinde et mesterskab med dem her" og der kommer ingen forstrækninger.

Jeg synes sku ikke man bliver videre optimistisk af den udmelding, men ok. Vi må se hvad Kuhn kan trylle frem af ingen ting.
hehe det er jo så nu man kan se resultatet af Borring-indkøbet, desværre. de 20 mio. betalt over flere år kommer til at koste når krisen kradser. Men det kan jo være han kan få Fagerberg, Collins, Kim C, Callif etc etc til at performe.... det var vel netop det der var problemet med TT og derfor vi tabte 4-0 til SIF og 2-4 til SE.... Indstiling og gejst er imo det vigtigste... vores trup er jo ikke så dårlig....

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

mancity-dk skrev:
Dondy skrev:Det synes jeg simpelthen er for dårligt af Ørgaard, han giver Kuhn en hold som han har kunnet se spille 0-4 mod en oprykker og siger"nu skal du vinde et mesterskab med dem her" og der kommer ingen forstrækninger.

hehe det er jo så nu man kan se resultatet af Borring-indkøbet, desværre. de 20 mio. betalt over flere år kommer til at koste når krisen kradser. Men det kan jo være han kan få Fagerberg, Collins, Kim C, Callif etc etc til at performe.... det var vel netop det der var problemet med TT og derfor vi tabte 4-0 til SIF og 2-4 til SE.... Indstiling og gejst er imo det vigtigste... vores trup er jo ikke så dårlig....
Vigtigt point du har der med at performe, for ellers ser det FCM mandskab lidt tyndt ud.

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

FCM7000 skrev:
mancity-dk skrev:

Vigtigt point du har der med at performe, for ellers ser det FCM mandskab lidt tyndt ud.
Ja det giver jeg dig gerne.... men på den anden side, hvis Baba og Ken pludselig begynder at performe på banen, så er det jo (næsten) som at få to nye spillere ikke? Dedt er jo ikke fordi de har ydet meget det sidste halve års tid (forståeligt nok med Baba) og jeg håber personligt på at vi går tilbage til en 4-4-2 agtig opstilling med Frank og Ken/Baba på toppen....Og så muligvis lader de unge knægte få mere end 60 minutter og en tur på andetholdet hvis de ikke lige scorer i kamp 1.... hvis nu de scorer i kamp 3 er muligheden større for mål i kamp 4 og 5 sådan er det jo med angribere (specfielt de unge).

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Noe skrev:
1145 skrev:Jeg syntes at det lignede et "større" navn der skulle køres i stilling, og IKKE endnu en coming man.
Og det er jo netop det jeg ikke forstår: Hvad skulle indikere, at et 'større' navn var på vej? Alt har jo i de sidste to transfervinduer peget i retning af, at spenderbukserne er lagt tilbage i skabet. Der er ikke råd til et større navn.
1145 skrev:Jeg nævnte ingen navne, og at du så hiver Michael Laudrup og Guus Hiddink frem er da mit indlæg fuldstændig uvedkommende.
Nej, du nævnte ikke navne, og det får din kritik til at klinge lidt hult, imo. Hvem havde du realistisk set forventet, som ville passe til FCM's profil?
Jeg må sgu da selv om hvordan jeg kritiserer. Min kritik gik på at jeg synes at bytte TT ud med Kuhn var spildt, og at det lignede et større setup. Jeg håbede på den berømte kaninm som matchede de ting jeg har skrevet tidligere. Jeg begyndte ikke at blande trænernavne ind, men holdt mig til hvilken type profil jeg gerne så. Hul kritik?
Desuden har FCM nu valgt at bruge de sparsomme midler klubben råder over til en ny træner, derfor får vi sultne fans nok næppe nogle nye navne at se i denne omgang.

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

1145 skrev:
Noe skrev:
Jeg må sgu da selv om hvordan jeg kritiserer. Min kritik gik på at jeg synes at bytte TT ud med Kuhn var spildt, og at det lignede et større setup. Jeg håbede på den berømte kaninm som matchede de ting jeg har skrevet tidligere. Jeg begyndte ikke at blande trænernavne ind, men holdt mig til hvilken type profil jeg gerne så. Hul kritik?
Desuden har FCM nu valgt at bruge de sparsomme midler klubben råder over til en ny træner, derfor får vi sultne fans nok næppe nogle nye navne at se i denne omgang.
altså jeg forstår heller ikke lige din kritik... du må da have et bud på hvem den større træner kunne være??
synes det er en lidt mystisk kritik fra din side. Der er ingen steder at setuppet ser større ud. Ørgaard sagde igår at de ville prøve noget nyt og dermed er Kuhn jo egentligt meget godt ramt. Havde man derimod taget Glen eller Claus M eller sådan så havde det været virkeligt fesent, men ud fra det der blev meldt så er Kuhn da indenfor rammerne af setupet.

Og angående pengene så tror jeg næppe vi havde fået flere spillere selvom Kuhn ikke var tiltrådt :)

Noe

Indlæg af Noe »

mancity-dk skrev:
altså jeg forstår heller ikke lige din kritik... du må da have et bud på hvem den større træner kunne være??
synes det er en lidt mystisk kritik fra din side. Der er ingen steder at setuppet ser større ud. Ørgaard sagde igår at de ville prøve noget nyt og dermed er Kuhn jo egentligt meget godt ramt. Havde man derimod taget Glen eller Claus M eller sådan så havde det været virkeligt fesent, men ud fra det der blev meldt så er Kuhn da indenfor rammerne af setupet.

Nemlig :)

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

mancity-dk skrev: altså jeg forstår heller ikke lige din kritik... du må da have et bud på hvem den større træner kunne være??

Og angående pengene så tror jeg næppe vi havde fået flere spillere selvom Kuhn ikke var tiltrådt :)
Jeg havde et bud på profilen for den større træner. Jeg håbede på kaninen, men man skal altså passe på med at skyde lidt bredt herinde. Jeg er ikke sportsdirektør så jeg har altså ikke fingeren på pulsen om eventuelle trænere, men jeg er ikke en af dem der er faldet for den mediehype der er omkring Allan Kuhn. Så jeg har ikke et bud på et NAVN, men har da skrevet hvilken profil jeg gerne så.
Angående setuppet læste jeg et eller andet sted igår at fyringen var besluttet efter Silkeborg kampen, og FCM så bare skulle have den nye kørt i stilling. (Læste MANGE tråde igår, kan ikke huske hvor det var).

@Noe, synes du selv at citere et helt indlæg og blot komme med en oneliner hæver niveauet herinde?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er fint du håbede på noget andet, jeg håbede også på en med mere erfaring. Men når det nu skulle være så virker Allan Kuhn som et spændende valg, han er en meget optimistisk og positiv person og passer dermed godt ind i stemningen, og man må sige at han virkelig forstod at skabe en solid defensiv hos Aab, efter at de havde været helt nede med Bruce Rioch, det ser jeg frem til at han gentager her.

Nu skal Allan have en chance, det er ham bestyrelsen valgte.

Noe

Indlæg af Noe »

1145 skrev:Jeg havde et bud på profilen for den større træner. Jeg håbede på kaninen, men man skal altså passe på med at skyde lidt bredt herinde. Jeg er ikke sportsdirektør så jeg har altså ikke fingeren på pulsen om eventuelle trænere, men jeg er ikke en af dem der er faldet for den mediehype der er omkring Allan Kuhn. Så jeg har ikke et bud på et NAVN, men har da skrevet hvilken profil jeg gerne så.
Fair nok, du ville gerne have haft en erfaren træner. Det var heller ikke for at lægge trænernavne i munden på dig, men bare at skrive 'erfaren' giver ikke meget at arbejde med. Erfaren som Kent Nielsen eller Carsten Broe, som har reddet deres klubber via benhårdt arbejde? Ove Christensen gennem et klart men røvsygt spilkoncept? Hjulmand gennem sit offensive spilkoncept? Et navn gør det altså en del klarere, hvad det er du mener.
1145 skrev:Angående setuppet læste jeg et eller andet sted igår at fyringen var besluttet efter Silkeborg kampen, og FCM så bare skulle have den nye kørt i stilling. (Læste MANGE tråde igår, kan ikke huske hvor det var).

Selvom det var besluttet efter SIF-kampen (hvilke Ørgaard nu hårdnakket benægter), ser jeg stadig ikke nogle tegn i sol og måne på, at et 'større' navn skulle have været på vej. Ville et større navn ikke snarere have været ansat i sæsonpausen, så vedkommende havde fået bedre betingelser for at arbejde med truppen?
1145 skrev:@Noe, synes du selv at citere et helt indlæg og blot komme med en oneliner hæver niveauet herinde?
Der skal ikke meget til at hæve niveauet herinde i øjeblikket. ;)
mancity-dk's indlæg var jo rettet mod dit svar til mig, og opsummerede helt det jeg ville have skrevet til dig. Skulle jeg have gentaget indlægget?

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

sakset fra supporterhjørnet (AaBs debatforum):

Det der fandeme pisser mig mest af er, at iflg. Ulvegraven, så er mange slet ikke engang glade for AK som ny træner. De aner ikke hvilken fantastisk kapacitet og personlighed de henter.

Måske heller ikke valget jeg havde håbet på, stod jeg i deres situation, men at de nedgører hans resultater, det er jeg ikke glad for at se. Manden fortjener bedre, meget bedre!

tja jeg må indrømme at jeg virkelig sætter pris på hans resultater og i forhold til TT har han IMO mere erfaring... han har været assistent i en anden klub i 6 år foruden at have været cheftræner (godt nok i FC Bornholm men alligevel). Jeg ønsker ham alt muligt held og lykke og vil først kræve hans hoved på et fad hvis vi taber på mandag, for så er han jo en helbefaren tåbe der fortjener tjære og fjer :P

ej lad os bakke op om Kuhn.. I AaB har de ret, der er ingen grund til at forklejne manden for hans hidtige sportslige resultater har været imponerende (elsker pr. definition alle der magter at tage point fra djævlene fra forstaden) ;)

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Noe skrev:Der skal ikke meget til at hæve niveauet herinde i øjeblikket. ;)
mancity-dk's indlæg var jo rettet mod dit svar til mig, og opsummerede helt det jeg ville have skrevet til dig. Skulle jeg have gentaget indlægget?
Jeg tager lige over her. Nej, men støtteindlæg skal ikke være på 1 ord/linie. Uddyb, eller undlad at skrive. Det fremmer ikke debatten med sådanne indlæg.

PS. Overordnet set er jeg glad for at der er kommet lidt liv på graven, jeg har næsten været arbejdsløs på det sidste.

Besvar