1145 skrev:Jeg havde et bud på profilen for den større træner. Jeg håbede på kaninen, men man skal altså passe på med at skyde lidt bredt herinde. Jeg er ikke sportsdirektør så jeg har altså ikke fingeren på pulsen om eventuelle trænere, men jeg er ikke en af dem der er faldet for den mediehype der er omkring Allan Kuhn. Så jeg har ikke et bud på et NAVN, men har da skrevet hvilken profil jeg gerne så.
Fair nok, du ville gerne have haft en erfaren træner. Det var heller ikke for at lægge trænernavne i munden på dig, men bare at skrive 'erfaren' giver ikke meget at arbejde med. Erfaren som Kent Nielsen eller Carsten Broe, som har reddet deres klubber via benhårdt arbejde? Ove Christensen gennem et klart men røvsygt spilkoncept? Hjulmand gennem sit offensive spilkoncept? Et navn gør det altså en del klarere, hvad det er du mener.
1145 skrev:Angående setuppet læste jeg et eller andet sted igår at fyringen var besluttet efter Silkeborg kampen, og FCM så bare skulle have den nye kørt i stilling. (Læste MANGE tråde igår, kan ikke huske hvor det var).
Selvom det var besluttet efter SIF-kampen (hvilke Ørgaard nu hårdnakket benægter), ser jeg stadig ikke nogle tegn i sol og måne på, at et 'større' navn skulle have været på vej. Ville et større navn ikke snarere have været ansat i sæsonpausen, så vedkommende havde fået bedre betingelser for at arbejde med truppen?
1145 skrev:@Noe, synes du selv at citere et helt indlæg og blot komme med en oneliner hæver niveauet herinde?
Der skal ikke meget til at hæve niveauet herinde i øjeblikket.
mancity-dk's indlæg var jo rettet mod dit svar til mig, og opsummerede helt det jeg ville have skrevet til dig. Skulle jeg have gentaget indlægget?