Ja!!!! Han er den perfekte erstat...!!SimonH skrev: ↑29. jan 2019, 13:59JA TAK. Mads mini fra FCN. Budt 10 mio.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... il/7494556
Transfer vinter 18/19
Re: Transfer vinter 18/19
Forstået. Fællesnævneren er, at spillerne i begge tilfælde var "unsettled" i en eller anden grad, og at spilleren derfor kan bidrage til en lavere pris, hvis han presser på for et skifte.THenry skrev: ↑29. jan 2019, 14:48Tibbling handlede om, at der kørte en del rygter om, at han var utilfreds med Zorniger, så man satsede på, at hente en dygtig spiller til under markedspris pga. utilfredshed.Stoffer skrev: ↑29. jan 2019, 14:22Det er så sandt. En noget nær perfekt (tør man sige) opgradering, hvis det kan lade sig gøre. Gad vide, om det er en strategi, at fcm konsekvent går ud og stikker til andre hold med bud, der er enten i underkanten (som her) eller langt under (Tibbling)? Det viser i al fald spillerne i Danmark, at man mener det seriøst, selvom man er fck økonomisk underlegen.THenry skrev: ↑29. jan 2019, 14:02
Enig. Det er også min første tanke. Tvivler bare på, at FCN sælger ham for 10 mio. til en anden dansk klub, men hvis han presser hårdt nok på selv, så kan det måske blive nøglen til en transfer her.
En offensiv type i en fin alder, der passer perfekt ind i vores system. Han passer bedre end f.eks. Jonas Knudsen, som mange har ønsket. Det lyder spændende.
Som jeg læser Klaus Egelunds artikel så handler buddet på MP om, at han gerne vil videre snart, og er blevet lovet et skifte af FCN samt at han kommer nærmere og nærmere kontraktudløb. Jeg tror det er derfor, at man har budt 10 mio kr., som virker lavt ift. hvad FCN normalt sælgere spillere for.
Jeg tror sgu Mads Mini gerne vil til FCM. En dansk topklub, som Egelund også pointerer, tiltrækker ham, og han vil gerne vinde noget stort. Det er begrænset i Nordsjælland. FCM vil være et godt skridt for ham og giver også en større kontrakt. Han er blevet lovet et skifte. Men Nordsjælland-ledelsen vil nok næppe sælge til os.
Fun fact: Mads Mini følger FC Midtjylland på Insta, og ingen andre Superligaklubber. Ej heller en klub i sin Insta-bio. Så vælger man selv, hvad man vil ligge i det
Fun fact: Mads Mini følger FC Midtjylland på Insta, og ingen andre Superligaklubber. Ej heller en klub i sin Insta-bio. Så vælger man selv, hvad man vil ligge i det
-
mousebreaker
Jeg har intet imod en angriber a la Pukki typen. Med Evander i truppen de næste par år ville det give mening at spille med 3 mand på midtbanen, eks Evander, Poulsen og Sparv og så med to mand fremme. 3-5-2
Det kan jeg godt se for mig. Problemet er dog hvad vi så stiller op med Mabil, Frank, Wikheim og Rilwan
Mads-Mini ville være et godt køb tænker jeg. Har dog ikke lyst til at betale meget mere end de 10 mio. Han har måske ikke MDH’s målnæse men han er en del bedre til at spille fodbold.
Det kan jeg godt se for mig. Problemet er dog hvad vi så stiller op med Mabil, Frank, Wikheim og Rilwan
Mads-Mini ville være et godt køb tænker jeg. Har dog ikke lyst til at betale meget mere end de 10 mio. Han har måske ikke MDH’s målnæse men han er en del bedre til at spille fodbold.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Jeg er ikke sikker på at "Mini", som forresten hedder Mads Valentin Pedersen, er den rigtige for os. Synes godt nok 10 mill. er et højt bud for ham. Han har ikke spillet meget for FCN, og det jeg har set synes jeg ikke har været imponerende. Vi vil jo også miste en del mål, og en vis hovedsstøds styrke i begge ender. Så ville jeg da hellere have Jonas Knudsen.
Men teknisk er MP sikkert fin nok.
Vi vil da også miste en del mål og en vis hovedstødsstyrke, hvis vi køber Jonas Knudsen? Men Jonas Knudsen er, ifølge Klaus Egelund, slet ikke noget tema, da han har et godt navn i England og ikke vil hjem endnu.tatoo skrev: ↑29. jan 2019, 16:58Jeg er ikke sikker på at "Mini", som forresten hedder Mads Valentin Pedersen, er den rigtige for os. Synes godt nok 10 mill. er et højt bud for ham. Han har ikke spillet meget for FCN, og det jeg har set synes jeg ikke har været imponerende. Vi vil jo også miste en del mål, og en vis hovedsstøds styrke i begge ender. Så ville jeg da hellere have Jonas Knudsen.
Mads Pedersen tror jeg vil passe perfekt ind på vores venstre wingback - og han har set rigtig god ud i de kampe, som jeg har set med FCN. Timingen vil også fin, eftersom Dal Hende ofte døjer med lidt småskavanker, hvor Mads Pedersen så kan få nogle indhop hist og her frem til sommer og vænne sig til vores miljø, hvorefter Dal Hende højst sandsynligt skal sælges - og Mads Pedersen så kan blive førstevalg på positionen.
Frank er som skabt til en 3-mands midtbane, som den rene 8'er i en felt til felt rolle. Han har i mine øjne alle kompetancerne til at blive en rigtigt dygtig CM, og de gange hvor han har været stillet op som én af de 3 forreste i vores 3-4-3, har vi reelt spillet 3-5-2 hvor Frank har været en af midtbanespillerne, trods den 'officielle' position som angriber.mousebreaker skrev: ↑29. jan 2019, 16:31Jeg har intet imod en angriber a la Pukki typen. Med Evander i truppen de næste par år ville det give mening at spille med 3 mand på midtbanen, eks Evander, Poulsen og Sparv og så med to mand fremme. 3-5-2
Jeg tror egentlig heller ikke problemet er helt så stort. Ser også mere Frank som central midt end kantspiller, selvom han ofte bliver anvendt på kanten.Benzo skrev: ↑29. jan 2019, 18:45Frank er som skabt til en 3-mands midtbane, som den rene 8'er i en felt til felt rolle. Han har i mine øjne alle kompetancerne til at blive en rigtigt dygtig CM, og de gange hvor han har været stillet op som én af de 3 forreste i vores 3-4-3, har vi reelt spillet 3-5-2 hvor Frank har været en af midtbanespillerne, trods den 'officielle' position som angriber.mousebreaker skrev: ↑29. jan 2019, 16:31Jeg har intet imod en angriber a la Pukki typen. Med Evander i truppen de næste par år ville det give mening at spille med 3 mand på midtbanen, eks Evander, Poulsen og Sparv og så med to mand fremme. 3-5-2
Wikheim spillede angriber det meste af foråret i det, der vel nærmest var en 3-5-2, så kan godt se ham spille sammen med f.eks. en mere klassisk angriber.
Mabil spillede bl.a. 8'er i en MOM-præstation hjemme mod Esbjerg i sommers, så kan også godt se ham i en mere central rolle, selvom han har været vildt god efter han er rykket ud på højrekanten. Mabil er dog også et af de større salgsobjekter, så hvis han bliver skud af f.eks. til sommer, så kan man købe en anden type, hvis man ønsker andre spillere til et evt. nyt spilsystem.
Rilwan har kontraktudløb til sommer, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis tiden efterhånden er kommet til, at han skal til en udenlandsk klub, hvor han kan få en bedre løn, end hvad vi kan tilbyde.
Jeg tror faktisk også, at det vil være godt for Kraev, hvis han kan spille mere centralt som off. midt/hængende angriber i 3-5-2 end som kant eller 9'er i det nuværende system.
Den systemsnak, som Egelund har fået startet er spændende, men udfra de seneste træningskampe, så tyder det vel ikke på, at der sker et større systemskifte nu.
-
Jesper BW1100
FCN afviser kategorisk et salg til FCMSimonH skrev: ↑29. jan 2019, 13:59JA TAK. Mads mini fra FCN. Budt 10 mio.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... l-udlandet
Mon fcm bør byde mere at FCN ikke kan sige nej til. ??Jesper BW1100 skrev: ↑30. jan 2019, 11:54FCN afviser kategorisk et salg til FCMSimonH skrev: ↑29. jan 2019, 13:59JA TAK. Mads mini fra FCN. Budt 10 mio.
-
Fodboldfan
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... mitroglou/
Er FCM for krævende? Galatasaray byder på en anden angriber iflg. L'Equipe.
Er Paul virkelig over 50 mio. værd, som der tilsyneladende er budt for ham? Så helt seriøst? Han kan jo ikke komme til England, og han ville være hvad? Det tredje største salg alligevel i FCMs historie?
Får vi bare en utilfreds Paul i foråret uden lyst til at spille så, og så er han kun 30 mio værd? hmmm
Spændende par dage det her.
Er Paul virkelig over 50 mio. værd, som der tilsyneladende er budt for ham? Så helt seriøst? Han kan jo ikke komme til England, og han ville være hvad? Det tredje største salg alligevel i FCMs historie?
Får vi bare en utilfreds Paul i foråret uden lyst til at spille så, og så er han kun 30 mio værd? hmmm
-
Fodboldfan
Jeg synes 10 mio. er mere end rigeligt i en handel mellem to danske klubber og så for en venstre back. Lad os finde en anden så.henker skrev: ↑30. jan 2019, 13:01Mon fcm bør byde mere at FCN ikke kan sige nej til. ??Jesper BW1100 skrev: ↑30. jan 2019, 11:54FCN afviser kategorisk et salg til FCMSimonH skrev: ↑29. jan 2019, 13:59JA TAK. Mads mini fra FCN. Budt 10 mio.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Mon ikke han er på vej ud. Han sidder også på bænken i kampen mod AstanaFodboldfan skrev: ↑30. jan 2019, 13:14https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... mitroglou/
Får vi bare en utilfreds Paul i foråret uden lyst til at spille så, og så er han kun 30 mio værd? hmmmSpændende par dage det her.
-
mousebreaker
Helt underligt så stille dette vindue har været indtil videre, når vi snakker om FCM og profiler. Nul ind, nul ud. Javist, vi har købt Evander fri men det var jo en handel der blev foretaget i sidste vindue og effektueret i dette da han blev fundet god nok.
Er det stilheden før stormen? Jeg håber i den grad på at Paul bliver solgt og en ny angriber til start 11 kommer ind, samt en venstre back. Så er jeg tilfreds. Det er gambling ikke at sælge Paul i dette vindue.
Er det stilheden før stormen? Jeg håber i den grad på at Paul bliver solgt og en ny angriber til start 11 kommer ind, samt en venstre back. Så er jeg tilfreds. Det er gambling ikke at sælge Paul i dette vindue.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Hvad skal vi med endnu en midtstopper??
Jesus
Jesus