Naturligvis skal der ikke dømmes noget ud fra videon, men at ingen af hans mål scores med låget, blandet med han kun er ca. 183 cm høj, giver en ret god indikation på han ikke er noget target mandNoe skrev: ↑29. jan 2019, 09:55https://www.dailymotion.com/video/x6eidxo Man skal passe på med at dømme på videoerDensestar7430 skrev: ↑29. jan 2019, 09:40Han er i hvert fald heller ikke en 1-1 afløser for Paul. Han er 183-185 cm høj. Og i hans 6 min lange video laves der heller ikke et eneste hovedstød.(derudover har du sikkert ret i, at han ikke er en ny Paul)
Med al respekt: Ingvartsen har vist noget i én sæson, og absolut intet siden. I hans topscorersæson formåede han at lave 23 mål med en xG på 0,27. En overpræstation, som man ikke kan reproducere. Både året før og efter lavede han 5 mål. Ud over at han ikke passer til vores spillestil, er han simpelthen ikke god nok til FCM.Densestar7430 skrev: ↑29. jan 2019, 09:40Jeg kan virkelig ikke se hvad der skulle tale for, at vi skulle være interesseret i ham og ikke Ingvartsen, som trods alt har vist han kan scorer mål i Danmark, vil være nemmere at integrere, har en bedre skadeshistorik og formegentligt er billigere.
Hvis vi nu sammenligner Ingvarsten stats med Jaroslaw's ser jeg stadig ikke noget der taler for, at han skulle være et bedre køb end Ingvarsten.
Ingvartsen har spillet 123 kampe i superliagen, den belgiske liga og på u21 landsholdet, her har han scoret 52 mål. Et snit på 2,36 per kamp.
Jaroslaw har spillet 61 kampe i den bedste polske række og på u21 landsholdet, her har han scoret 24 mål. Et snit på 2,54 per kamp.
Derudover har han spillet 46 kampe og scoret 21 mål i den polske 2. division, hvis vi regner det med ender han med et snit på 2,37 per kamp.
Ift. spillestil så tror jeg Ingvartsen og Jaroslaw minder meget om hinanden, men nej der er nok ingen af dem som er en decideret target spiller. Men udfra hvad vi ved, kan vi heller ikke konkludere at den enes spillestil passer bedre til FCM end den andens.
Kigger man så på ovenstående med mål/kampe og tilføjer dertil integrations delen, skades historikken og evt. prisen, så kan jeg stadig ikke se hvad der argumentere for at Jaroslaw skulle være et bedre valg.
xG kender jeg desværre ikke nok til at udtale mig om, men i ovenstående antal scorede mål per kamp, er der medregnede alle hans sæsoner og ikke kun den gode.