Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Ravnen

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Ravnen »

Der er vel ingen grund til at misunde en nedtur? Det ville da være usædvanligt ;)

Det er vel ikke meget anderledes end AGF for år tilbage, det er svært ikke at undre sig når man ser de her klubber gå op i røg og brand. AGF har fået styr på sagerne nu, langt om længe. Brøndby, tja, jeg tror de har mange problemer foran sig endnu.

Det er nogle ufattelige tal der er på bordet, blot for et lejemål...
Senest rettet af Ravnen 29. aug 2013, 20:53, rettet i alt 1 gang.

Noe

Indlæg af Noe »

Vi har overforbrugt før, men at smide en halv mio euro + en høj løn for at leje en spiller i en sæson, er vanvittigt, set målt med midtjyske standarder. De 60 mio er snart væk, så må vi håbe for dem, at der kommer nogle flere..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Noe skrev:Vi har overforbrugt før, men at smide en halv mio euro + en høj løn for at leje en spiller i en sæson, er vanvittigt, set målt med midtjyske standarder. De 60 mio er snart væk, så må vi håbe for dem, at der kommer nogle flere..
Syntes nu 12 millioner i sign on er værre ;)

Og desuden, er det ikke noget med de snart henter endnu 55 millioner?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Sylvester skrev: Hvad tror i FCM ville gøre hvis vi havde pengene? Man ville gøre nøjagtigt det samme. Den nuværende mådeholdenhed, er altså kun et resultat af det er livsvigtigt for overlevelse, intet andet..
Jeg misunder absolut den opbakning Brøndby har rent investeringsmæssigt. Jeg ved dog ikke om jeg ligefrem misunder den måde de forvalter pengene på. Jeg synes det ligner at de vil blive ved med at skulle bruge kapitalindsprøjtninger for at holde den kørende. Det er sq ikke optimalt i længden.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jesper BW1100 skrev:Jeg synes det ligner at de vil blive ved med at skulle bruge kapitalindsprøjtninger for at holde den kørende. Det er sq ikke optimalt i længden.
Hvorledes adskiller det sig fra FCM? Altså bortset fra vi ikke kan skaffe pengene?

Jesper BW1100

Sylvester skrev: Hvorledes adskiller det sig fra FCM? Altså bortset fra vi ikke kan skaffe pengene?
At vi forhåbentlig med den nuværende smalhals hvad angår kontrakter, indkøb mv. forhåbentlig kan få det til at løbe rundt indenfor en overskuelig fremtid. Det ser jeg ingen tegn i sol, måne og stjerner på i Brøndby, med de afskrivninger til de kommende år, som de skaffer sig nu her.
Men vi er enige om at vores økonomi på ingen måde er prangende, og med Brøndbys kapitalindsprøjtning også klart den dårligste i ligaen.
Men det er sq vores egen skyld, men jeg ser dog tegn på at ledelsen endelig har indset problemet og begynder at sætte tæring efter næring. Intet er dog som bekendt sikkert før vi ser det på skrift i form af regnskaber.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jesper BW1100 skrev: Men det er sq vores egen skyld, men jeg ser dog tegn på at ledelsen endelig har indset problemet og begynder at sætte tæring efter næring.
Fordi vi ikke kan skaffe pengene.

Syntes der er peger fingre af Brøndby, glemmer vores egen blakkede fortid.

Jesper BW1100

Sylvester skrev: Fordi vi ikke kan skaffe pengene.
Syntes der er peger fingre af Brøndby, glemmer vores egen blakkede fortid.
Jeg håber godt nok ikke, at det udelukkende er fordi man ikke kan skaffe en kapitalindsprøjtning, at man ikke smider om sig med penge.
Hvis jeg vinder 500.000 i Lotto vil det sq heller ikke være smart at købe ind for f.eks. 2,5 mio der skal betales over de næste 6 år. Så vil den gevinst sq hurtigt blive en dårlig forretning. Med mindre jeg forventer at vinde 500.000 hvert år....
Jeg vælger at give den nuværende ledelse så meget tiltro (i hvert fald indtil det modsatte er bevist...) at den økonomiske smalhals er et vitterligt ønske om at ville få økonomien på ret køl, og ikke blot noget der foretages af nød.
De fingre der peges af Brøndby tror jeg netop er fordi vi selv, netop nu, oplever efterveerne af et massivt overbrug (det gør sq f.eks. ondt ikke at kunne forlænge med Danny, når han endelig er begyndt at præstere stabilt, samt at måtte sælge Albæk for håndøre fordi vi ikke råd til en forlængelse der heller). Og det burde Brøndby nok også tænke lidt på, når de netop har været ved at gå konkurs. Men du har da ret i at det godt kunne lugte lidt af det med stenene og glashuset...

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.bold.dk/nyt/Rud-Szymanowski- ... potentiale

Det var så spiller nummer 7 i dette transfervindue. De må da snart håbe på, at nogle af deres spillere brager igennem og begynder at score mål og de snart får point på kontoen.
Godt det ikke er mig som er økonomiansvarlig i Brøndby IF.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Brøndbys nedtur

Indlæg af PH1978 »

TrueWolfMidt skrev: Godt det ikke er mig som er økonomiansvarlig i Brøndby IF.

Tror du, at de har én ;-)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja og det ser ud til, at farcen måske fortsætter iflg. Per Rud.
http://www.bold.dk/nyt/Rud-Holdet-har-brug-for-tid

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Hasani-til-Broendby
Det var så spiller nr. 8
Ja man kommer langt for lånte penge, selv med tilgangen af de mange spillere ligger de stadigvæk sidst i suppen.
Utroligt.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

TrueWolfMidt skrev:http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Hasani-til-Broendby
Det var så spiller nr. 8
Ja man kommer langt for lånte penge, selv med tilgangen af de mange spillere ligger de stadigvæk sidst i suppen.
Utroligt.

Det er vist noget med at de vil anmode DBU om en udvidelse af ligaen så både det nye og det gamle Brøndby kan spille i samme liga. Start 11 til det nye Brøndby er stort set sikret nu ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Vi har i hvert fald en konkurrent mindre på talentudviklingsområdet: (tak til @fckingmilesaway på twitter)
Vedhæftede filer
BTOcb2ICAAAruGb.jpg_large.jpg

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det var så "Det nye Brøndby" :?

Besvar