Sylvester skrev:
Fordi vi ikke kan skaffe pengene.
Syntes der er peger fingre af Brøndby, glemmer vores egen blakkede fortid.
Jeg håber godt nok ikke, at det udelukkende er fordi man ikke kan skaffe en kapitalindsprøjtning, at man ikke smider om sig med penge.
Hvis jeg vinder 500.000 i Lotto vil det sq heller ikke være smart at købe ind for f.eks. 2,5 mio der skal betales over de næste 6 år. Så vil den gevinst sq hurtigt blive en dårlig forretning. Med mindre jeg forventer at vinde 500.000 hvert år....
Jeg vælger at give den nuværende ledelse så meget tiltro (i hvert fald indtil det modsatte er bevist...) at den økonomiske smalhals er et vitterligt ønske om at ville få økonomien på ret køl, og ikke blot noget der foretages af nød.
De fingre der peges af Brøndby tror jeg netop er fordi vi selv, netop nu, oplever efterveerne af et massivt overbrug (det gør sq f.eks. ondt ikke at kunne forlænge med Danny, når han endelig er begyndt at præstere stabilt, samt at måtte sælge Albæk for håndøre fordi vi ikke råd til en forlængelse der heller). Og det burde Brøndby nok også tænke lidt på, når de netop har været ved at gå konkurs. Men du har da ret i at det godt kunne lugte lidt af det med stenene og glashuset...