Enhver er selvflg ret til sin mening men jeg mener ikke vi har grund til at tude det store. Brøndby og FCK har de største fanbaser og det er vel meget naturligt at de får mest opmærksomhed, specielt fra københavner-journalister.Steffen am skrev: ↑18. feb 2020, 15:26Er det ikke bare københavner medierne i en nødeskal.Densestar7430 skrev: ↑17. feb 2020, 23:41Måske jeg er for farvet, men synes egentlig ikke helt vi får nok kredit fra medierne for denne kamp.
Forestil jer hvilken dominans det havde været hvis FCK havde været 7 point foran med bare 15 kampe tilbage,
og efter en kamp hvor 1. halveg var et skydetelt.
Hvordan Frank havde været det største talent og Evander været alt for god til ligaen. Men når det er Midtjylland er det bare lidt mindre interessant og nogle mindre ord der bliver brugt.
Ligesom da Drexler blev hentet, var han en "Mukhtar-light".
On Topic.
Fed kamp og suveræn kamp under svære betingelser.
Og så med Kaba og Evander ude. Der er altså nogle gode spillere, der kommer til at sidde på bænken.![]()
Voldsomt med 4 debutanter på en kamp, og så efter et "roligt" vinter vindue.
Der er ikke nyt om hvor slemt det er med Paulinho vel?
Vores opmærksomhed og respekt fra mediernes side synes jeg er stærkt stigende. Mediano eksempelvis gør masser ud af FCM synes jeg. Klubber som OB, Aab og AGF får klart mindre opmærksomhed end vi gør - også med rette vil jeg mene. Vi kan da håbe at vi kan fortsætte vores sportslige succes og stille og roligt bygge på specielt fanbasen. Så kommer alt det andet også. Men som FCM er vi stadig en ung klub og ting tager sin tid.
Klart at man godt kan blive utålmodig men spol lige tiden 10 år tilbage og se hvordan vi står ifht til dengang. Medierne anede nærmest ikke at vi eksisterede - jeg tror faktisk vi bygger hurtigere på de næste ti år end de foregående ti grundet vores sportslige resultater og det faktum at flere og flere børn som er vokset op med FCM i deres bevidsthed som en succesklub, bliver voksne. Når de så selv får børn så bliver det en selvforstærkende virkning. Det er det Brøndby lever af i dag efter mening. Det var 90’ernes tid i Europa. Efterhånden som vores fanbase bliver større stiger vores medieopmærksomhed også, det samme gør presset på klubben.
Når det er sagt så er jeg på ingen måde imponeret af københavnernes tilskuertal. Tænk sig at Brøndby melder ud at de er stolte af 11000 solgte sæsonkort hvor de alle tror de bliver mestre, i et område med hvad? 1,2 mio mennesker indenfor en radius af 70km?? Og FCK med 26k mennesker til altafgørende kampe i Europa.