EL Q4/1: Malmø FF - FC Midtjylland
Re: EL Q4/1: Malmø FF - FC Midtjylland
En opstilling der bærer præg af at vi skal forsvare et resultat og ikke skabe det. Jeg havde nu alligevel håbet på Due i startopstillingen.
Kom Så fcm.
Kom Så fcm.
-
Steffen am
Rolig nu.
Sæsonen er lang.
Han har tabt DENNE kamp, men der er jo ikke noget der siger at han ikke kan vise sig frem sidenhen til træning og de kampe han nok skal få,
om han så skulle være ude af ideal start 11'eren.
Vi ved heller ikke om han har en lille skade.
Well- et godt resultat stammer som regel fra en solid forsvarspræstation.
Vi har Wikheim der nok skal komme ud at løbe om kap- samt Paul der forhåbentligt nok skal vinde et par hovedstødsdueller.
Dertil kommer en meget farlig bænk- Mabil der måske kan komme ind efter 70 min- og lege rundt med deres forsvar? Og Duelund?
Vi har Wikheim der nok skal komme ud at løbe om kap- samt Paul der forhåbentligt nok skal vinde et par hovedstødsdueller.
Dertil kommer en meget farlig bænk- Mabil der måske kan komme ind efter 70 min- og lege rundt med deres forsvar? Og Duelund?
-
mousebreaker
Arrrrgggghh Thorup hold nu kæft din kæmpe spade!
“Nu siger du godt nok at det ikke har kørt i Europa for os i år, men vi er altså kommet frem til playoff”
Ja vi skulle slå et walisisk hold for at komme så langt. Det er ca det samme som at sige at vi er tilfredse med pokalturneringen fordi vi lykkedes med at slå Løgum Kloster i 3. runde. Jeg bliver så træt af den slags opmeldinger fra ham.
Det er NU vores sæson står på spil. Nu må spillerne vise hvad de er lavet af og Thorup må vise han kan andet taktisk i Europa end det han har vist hidtil
“Nu siger du godt nok at det ikke har kørt i Europa for os i år, men vi er altså kommet frem til playoff”
Ja vi skulle slå et walisisk hold for at komme så langt. Det er ca det samme som at sige at vi er tilfredse med pokalturneringen fordi vi lykkedes med at slå Løgum Kloster i 3. runde. Jeg bliver så træt af den slags opmeldinger fra ham.
Det er NU vores sæson står på spil. Nu må spillerne vise hvad de er lavet af og Thorup må vise han kan andet taktisk i Europa end det han har vist hidtil
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
God start og modig opstilling af Thorup.
-
mousebreaker
Onuachu i det dødboldsforsvar ser sgu ikke ret godt ud
farvel og tak,
Jakob Poulsen er bare dårlig.
Han smider alt væk!!
Han smider alt væk!!
Det eneste vi kan finde ud af er dødbolde og der bliver vi fuldstændig smadret. Suk..
Dog en mere offensiv start en jeg havde turde håbe på. Men hold da op der er lang vej nu.
Dog en mere offensiv start en jeg havde turde håbe på. Men hold da op der er lang vej nu.
De gider jo ikke. Hvad fanden siger Thorup til spillerne inden sådan en kamp? - forsvaret sejler jo, og som sædvanlig kan vi intet i åbent spil. Måske skulle der kigges lidt ekstra på, at få spillere ind der faktisk kan noget med bolden, med fødderne, og ikke bare fysiske spillertyper
Altså Thorup må stå til ansvar for det her. Nu skal vi fandeme have holdet til at fungere som en enhed. Og det magter Thorup ikke. Nye boller på suppen.
Sanneh har åbenbart luret, at hvis vi ryger ud stiger chancen for, at han bliver solgt
Vil Sanneh gerne tabe. Virker passiv... måske nemmere at blive solgt, hvis FCM ryger ud.
Nu stopper den Thorup hetz. Ved ikke om det er russiske spioner, der forsøger at skabe en dårlig stemning.
2 dårlige situationer. Ja. Kom videre
2 dårlige situationer. Ja. Kom videre