EL Q4/1: Malmø FF - FC Midtjylland
Re: EL Q4/1: Malmø FF - FC Midtjylland
Thorup udtaler at Erik er på træningsbanen igen.
Kunne være fedt med en opstilling der lød på følgende:
Hansen
Erik Buba Scholtz
Munksgaard Poulsen Sparv MDH
Wikheim George Mabil
Kunne være fedt med en opstilling der lød på følgende:
Hansen
Erik Buba Scholtz
Munksgaard Poulsen Sparv MDH
Wikheim George Mabil
Jeg tror Andersson og Døhr er blevet førstevalg på wingbacks og de derfor blev sparet mod OB.
Det kan meget vel værre..
Hvad synes forrum om Andersson? Gør han det godt nok? Bedre end MDH?
Hvad synes forrum om Andersson? Gør han det godt nok? Bedre end MDH?
BILLETSALG: synes jeg havde forstået reglerne... i fredags blev jeg tilbudt at købe to billetter inden i dag kl. 10. Og nu får jeg tilbudt 4 billetter inden onsdag. Troede i dag var sidste chance og herefter løssalg... kunne godt bruge 10 billetter i samme sektion.
Det er korrekt. Prøv evt. at skrive på Midtjylland Forum på Facebook. Der er sikkert en masse sæsonkortholdere, der ikke kommer til at bruge forkøbsretten på op til 4 billetter pr. person.Danand123 skrev: ↑20. aug 2018, 19:17BILLETSALG: synes jeg havde forstået reglerne... i fredags blev jeg tilbudt at købe to billetter inden i dag kl. 10. Og nu får jeg tilbudt 4 billetter inden onsdag. Troede i dag var sidste chance og herefter løssalg... kunne godt bruge 10 billetter i samme sektion.
Onsdag formiddag ved jeg selv, om jeg får brugt min kvote, så måske jeg kan hjælpe med mellem 1-3 billetter, hvis det er relevant på onsdag.
Munksgaard?! Jeg elsker vores akademispillere, og det glæder mig, at vi kan producere talenter i massevis. Men er Munksgaard SÅ god på højre wingback, at du synes, han skal spille mod Malmø?
Hold kæft, hvor var han ringe/anonym igår. Jeg ved ikke om, at det er vores formation, men han er jo ikke en WINGback. Det er simpelthen et problem med flere spillere, der spiller tilfældige positioner, fordi vi skal spille 3-5-2 eller noget lignende ala. 3-5-1-1. Men vi skaber ingenting med vores wingbacks.
Mads Thychosen fortjener den plads på torsdag, og jeg er sikker på, at ham og Dal Hende står for wingback'sne torsdag, da de er de eneste 'rigtige' wingbacks i vores trup.
Munksgaard og Joel Andersson har alle dage væres full-backs. Andersson har potentialet, da han bl.a. har farten. Men jeg synes Andreas Poulsens afgang kan (imo) vise sig at være mindre positiv, hvis vi skal bibeholde 3-mandsforsvaret. Han var jo skræddersyet til vores formation, og NØJ, vi mangler eksplosivitet, gå-på-mod og fart op og ned af de kanter. 35 (50) mio er selvfølgelig en kæmpe gevinst, men det eneste vi har fået ind er en højrefodet full-back. - og endnu en midtstopper.
Bare mine tanker.
Det er spændende denne kamp, kan vi som vi skal skrue op for tempoet og kvaliteten i spillet for
at slå Malmø, vi mangler i den grad ideer og fart på kanterne, vi skal altså slå dem på fysik og dødbolde.
Det bliver tæt og tænker det kan ende i straffe hjemme i kamp 2. vi må forvente at Erik ikke spiller da han
ikke har spillet i flere kampe.
Opstilling
JH
KH BS RN
AS JP TS MDH
Frank
PO Wik
Håber på sejr 2-1
at slå Malmø, vi mangler i den grad ideer og fart på kanterne, vi skal altså slå dem på fysik og dødbolde.
Det bliver tæt og tænker det kan ende i straffe hjemme i kamp 2. vi må forvente at Erik ikke spiller da han
ikke har spillet i flere kampe.
Opstilling
JH
KH BS RN
AS JP TS MDH
Frank
PO Wik
Håber på sejr 2-1
Jeg håber folk gør brug af deres forkøbsretter, og hvis man ikke selv kan komme, benytter den for andre, inden i morgen. Malmø kommer mange, så mange, at de ifølge de sociale medier har tænkt sig at købe i sektionerne omkring udebaneafsnittet. Det skal vi sgu ikke ha', og der er vel også strenge regler om det, eller?
-
Steffen am
Verdens mindste overraskelse.
21 mand udtaget til kampen i morgen
21 mand udtaget til kampen i morgen
De 594 biljetter vi blivit tilldelade tog slut på 1.5 timme.AltidFCM skrev: ↑21. aug 2018, 14:59Jeg håber folk gør brug af deres forkøbsretter, og hvis man ikke selv kan komme, benytter den for andre, inden i morgen. Malmø kommer mange, så mange, at de ifølge de sociale medier har tænkt sig at købe i sektionerne omkring udebaneafsnittet. Det skal vi sgu ikke ha', og der er vel også strenge regler om det, eller?
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
Dommeren er serbiske Srđan Jovanović.
Han dømte bla. Burnley mod det tyrkiske hold i 3. Runde. Han giver forholdsvist mange gule kort. Det er nok en fordel for os, da vi ikke har spillere i karsntænefare, mens Malmø har.
Han dømte bla. Burnley mod det tyrkiske hold i 3. Runde. Han giver forholdsvist mange gule kort. Det er nok en fordel for os, da vi ikke har spillere i karsntænefare, mens Malmø har.
-
Steffen am
Den serbiske dommer Jovanovic,
er ifølge Leander fremtidens mand. Ikke så rutineret (euro seniorklubkamp nummer 10 i aften), men dømte U19 EM-finale i 2017 = store forhåbninger. Burde være i fine hænder.
Så dejligt hvis det i hvert fald ikke er dommeren der skal afgøre det
https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 0633553920
er ifølge Leander fremtidens mand. Ikke så rutineret (euro seniorklubkamp nummer 10 i aften), men dømte U19 EM-finale i 2017 = store forhåbninger. Burde være i fine hænder.
Så dejligt hvis det i hvert fald ikke er dommeren der skal afgøre det
https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 0633553920
SÅ SKETTE DET
Joel Andersson tager over på højre kant
Joel Andersson tager over på højre kant
-
Uldkraemmeren
Sparv-Onyeka-Poulsen? Som jeg husker det er dette den dårligst fungerende midtbane trio vi endnu har haft.
Det handler nok om Onyekas evner som presspiller, og så kan der sættes noget power ind i 2. halvej, da bænken ser stærk ud. Duelund, George og Okusun/Mabil alt efter hvilken type der skal bruges bør give gode muligheder for at ændre kampen.
Det handler nok om Onyekas evner som presspiller, og så kan der sættes noget power ind i 2. halvej, da bænken ser stærk ud. Duelund, George og Okusun/Mabil alt efter hvilken type der skal bruges bør give gode muligheder for at ændre kampen.