Pokalsemi: Brøndby IF - FC Midtjylland
Re: Pokalsemi: Brøndby IF - FC Midtjylland
Skidt dommerarbejde, skidt forsvars spil og skidt målmands spil.
-
Fodboldfan
Nu har han kostet et mål i hver kamp, ham Hamid... Ik nogen imponerende start.
- FCM Fan nr. 1
Grotesk hvad bif slipper afsted med omkring 3-1...
Totalt bortdømt. Føj for den lede.......2 gange skubbet omkuld lige foran liniedommeren.. .
Grotesk
Totalt bortdømt. Føj for den lede.......2 gange skubbet omkuld lige foran liniedommeren.. .
Grotesk
Senest rettet af FCM Fan nr. 1 26. apr 2018, 19:56, rettet i alt 2 gange.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Hva' sker der for linjevogteren, han er jo helt væk!!
Puha Hamid, det ser ikke for opløftende ud...
Puha Hamid, det ser ikke for opløftende ud...
Vi skal have 2 forsvarspillere, 2 midtbane spillere og mindst 1 angriber, der kan holde på bolden (foruden George) - og de skal alle være fra øverste hylde. Her forudsætter jeg at Kian og Svia er væk samt Paul ikke kan holde til belastningen.
Vores svagheder udstilles.
/Cortez
Vores svagheder udstilles.
/Cortez
Det var så det
Del Hende laver for meget lort.
Uhyggelig af FCM forsvar laver fejl på fejl
Uhyggelig af FCM forsvar laver fejl på fejl
Trist man gav op da man så lodtrækningen.
Taber mentalitet efter min mening.
Taber mentalitet efter min mening.
Vi bliver straffet på så mange punkter i dag. Og det er resultatet af den helt forkerte indstilling til kampen. Ja, de har vundet over os hver gang, men jeg mener stadig ikke, de er et bedre hold, jeg synes bare, vi gør så mange ting forkerte.
- FCM Fan nr. 1
Desværre enig. Helt forkert approach. Vi gab dem swjren både før og under kampen.... øv.
I øvrigt grotesk dommerpræstation. Føj.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Det er jeg så uenig i; at de ikke er bedre end os. Det er de på næsten alle parametre. Men først og fremmest har de et spilkoncept som alle kender, og som alle følger. Og så har de en træner, der kan instruere i og få sine spillere til at udføre de løb der skal til for at splitte et forsvar.
/Cortez
Når vi taber til dem 4 ud af 4 gange, så ER de et bedre hold.
De er langt mere bevidste om hvilke kvaliteter de har. Vores spillestil passede da vi havde Novak, Nisse og Sørloth.
De er langt mere bevidste om hvilke kvaliteter de har. Vores spillestil passede da vi havde Novak, Nisse og Sørloth.
Prøv lige at se de 3 mål Brøndby får, det er altså FCM spillere der fejler, 2 x Sparv og Poulsen der igen sover ved dødbolde, Kian Hansen ser heller ikke god ud ved 3 mål til Brøndby.
Skandale kampen.. Sikken ringe halvdelen af holdet vi har!! Jeg har længe ønsket mange spillere skulle ryger ud. For de har været under niveau i lange tid nu.
Duelund 10 kampe i streg 0 mål, Sparv ligner en der allerede har den ene fod ude af FC Midtjylland, ham skal man afskrive hvis det stod til mig, Drachman er mere en kriger end en "Andersson"