Det er vel efterhånden bevist, at det er en nytteløs diskussion, Cortez
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel efterhånden bevist, at det er en nytteløs diskussion, Cortez
Er meget enig. Eneste anke er valget af Duelund til MOM. Den er jeg ikke enig i.mousebreaker skrev: ↑19. feb 2017, 20:30Henker, må jeg anbefale et glas lykkepiller.... eller i det mindste neddosere cannabis'en
Vi scorer ikke i dag og det er vel egentlig det eneste man kan kritisere. Alt andet var super godt mod en modstander som gav alt de havde.
Første kamp efter vinterpausen - svært at forlange mere
Er du Donald Trumps lillebror?henker skrev: ↑19. feb 2017, 20:06Skandaler!!!
Fcms koncept fungere slet intet!
Thorup styrer holdet til katastrofe.
Holdet fungerer ikke længere under thorup!
Jeg er ligeglad med om det er skodhold vi spiller nod eller dårlig dommer. Det er simpelthen ingen undskyldning for at spille så skidt Iaften!
Den med Duelund den fatter jeg heller ikke, den er på højde med uforståelsen af Sparvs 2 gule.
Man kunne håbe han blev kvalt i hans egen arrogance en dag... Min gud han er da et generelt ærgerligt menneske.mousebreaker skrev: ↑19. feb 2017, 20:41Ok, jeg er i chok. Typisk dommer. "Jeg fastholder - ser den korrekt". Kæft en gigantisk nar. Det er jo helt surrealistisk
Ja. Fuldstændig håbløs "jeg vil ikke indrømme fejl"-kommentar. Havde sgu haft mere respekt for tossen, hvis han havde erkendt, at der ikke burde været givet rødt kort. Er fandme bitter over, at sådan en idiot skal få så stor indflydelse på denne her kampmousebreaker skrev: ↑19. feb 2017, 20:41Ok, jeg er i chok. Typisk dommer. "Jeg fastholder - ser den korrekt". Kæft en gigantisk nar. Det er jo helt surrealistisk